Eště k těm ruským krávam 3TE10 ..... Na vysílačku ta zadní rozhodně ne, takový věci se ve východním bloku tehdy nenosily. Ono vlastně ani teď ne a ne jenom na východě. Když už, tak to bylo (je) na kabel, ale to se spřahovaly 2 lokomotivy za sebou, protože tahat káble podýl celýho vlaku by bylo takový vcelku naprd. Teda většinou to bylo řešený na 2, max 3 spřažený stroje (x-dílná se považovala za 1 lokomotivu, tudíž třeba ty 4 6 sekcí šlo spojit do mnohačlennýho řízení). Takže postrková lokomotiva měla svýho fíru a ten se s předním dorozumíval buď vysílačkou a nebo signálama houkačky
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Tomu, že by to nepřežil, bych zase nevěřil, uvědomme si to, že parní mašiny taky tahaly tunelama a komínem dopředu, kabiny nebyly uzavřený a četa to přežila.
A častý tankování ...no ve srovnání třeba s Tranzistorama to asi bylo častějš, ale ty vlaky, co to natahalo....navíc nedivil bych se, kdyby objem nádrží se blížil k 10 000 litrom nafty....x3 na jednu loko....
![:mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever
![toothy10 :toothy10:](./images/smilies/toothy12.gif)
►Stodolní II◄
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Estonian-czech crazy night
![Partyman :partyman:](./images/smilies/icon_pidu.gif)
Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Tři sestry <|||> Ladagang
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
°Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
keréklampás
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)