Desetina není míra. Při přesnosti tloušťky těsnění hlavy je nějaká setina absolutně zanedbatelný rozměr.
Nicméně mnozí z vás víte, že každému, kdo se ptal na to či ono ohledně úpravy kompresního poměru motoru, jsem vždy doporučoval upravit charakteristiku odstředivé regulace předstihu. Je třeba si uvědomit, že motory LADA jsou "měkké" - mají relativně malý kompresní poměr v porovnání s dnešními motory. Proto mají dlouhou regulaci předstihu 30 - 32°. Při sebemenším zásahu do kompresního poměru motoru (ať už snížením hlavy nebo snížením bloku) je třeba do regulace zasáhnout.
Shell V Power, OMV Carrera, Blue Octans, Verva
Moderátor: Moderátoři
- Atex
- Příspěvky: 1826
- Registrován: sob led 13, 2007 17:22
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
coz sem poznal na vlastni kuziMarek píše:Při sebemenším zásahu do kompresního poměru motoru (ať už snížením hlavy nebo snížením bloku) je třeba do regulace zasáhnout.
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
-
- Příspěvky: 34
- Registrován: stř čer 25, 2008 13:32
- Bydliště: Trnava
To s tou presnostou si pamatam presne lebo vo stvrok som bol za manikom a v piatok mi znizovali hlavu na freze... a dokonca som bol aj pri tom, príprava trvala 2hod a samotny akt frezovania no neviem ci aj 45 minút. Brali ju dole po 0,3mm na 5x len nechápem prečo to vyšlo 1,45 ale to bude normálna vôla . Kolko je vlastne max na rozdelovaci lebo ked dám dole palec tak na tej podložke na ktorej su tie odstredivé volovinky je napísané 20-25 stupnov.
-
- Příspěvky: 34
- Registrován: stř čer 25, 2008 13:32
- Bydliště: Trnava