Shell V Power, OMV Carrera, Blue Octans, Verva

Moderátor: Moderátoři

Marek
Příspěvky: 5274
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Příspěvek od Marek »

Desetina není míra. Při přesnosti tloušťky těsnění hlavy je nějaká setina absolutně zanedbatelný rozměr.

Nicméně mnozí z vás víte, že každému, kdo se ptal na to či ono ohledně úpravy kompresního poměru motoru, jsem vždy doporučoval upravit charakteristiku odstředivé regulace předstihu. Je třeba si uvědomit, že motory LADA jsou "měkké" - mají relativně malý kompresní poměr v porovnání s dnešními motory. Proto mají dlouhou regulaci předstihu 30 - 32°. Při sebemenším zásahu do kompresního poměru motoru (ať už snížením hlavy nebo snížením bloku) je třeba do regulace zasáhnout.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

Marek píše:Při sebemenším zásahu do kompresního poměru motoru (ať už snížením hlavy nebo snížením bloku) je třeba do regulace zasáhnout.
coz sem poznal na vlastni kuzi :-)
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
lada1600ttt
Příspěvky: 34
Registrován: stř čer 25, 2008 13:32
Bydliště: Trnava

Příspěvek od lada1600ttt »

To s tou presnostou si pamatam presne lebo vo stvrok som bol za manikom a v piatok mi znizovali hlavu na freze... a dokonca som bol aj pri tom, príprava trvala 2hod a samotny akt frezovania no neviem ci aj 45 minút. Brali ju dole po 0,3mm na 5x len nechápem prečo to vyšlo 1,45 ale to bude normálna vôla :) . Kolko je vlastne max na rozdelovaci lebo ked dám dole palec tak na tej podložke na ktorej su tie odstredivé volovinky je napísané 20-25 stupnov.
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo »

keby si to znizoval na magnetke tak nepoviem, ale na freze na 5x tvrdit ze mas 1,45? Kludne hovor 1,5 lebo tam mas toleranciu ako sfin :P
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Dusan
Příspěvky: 3884
Registrován: stř čer 02, 2004 17:29
Bydliště: Kosice-okolie

Příspěvek od Dusan »

KOntrolna otazka co tam mas za rozdelovac ? Origo ma 32st. Ak pouzijes bezkontakt z 1,7 ten ma regulaciu 25st .... a pri pouziti kompresneho pomeru pre 1,7 tj 9,3 asi nie som si isty ... docielis vhodny priebeh regulacie }res rozsah.... troska to upravit asi bude treba
lada1600ttt
Příspěvky: 34
Registrován: stř čer 25, 2008 13:32
Bydliště: Trnava

Příspěvek od lada1600ttt »

je to napísané na poycajnom podtlakovom rozdelovaci (ruskom) možno odstredivka je 25stupnov a treba priratat podtlak nejakych 7 a je to nie? kazdopadne mi to ide lepsie a o dost lepsie ako s tym klasickym bez podtlakovej regulacie. a uz to nema ani taky cierny dym ked to tocim nad 5000.
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo »

podtlak sa nepriratuva. podtlakova regulacia predstih nezvysuje ale prave naopak

kazdopadne s odstredivou regulaciou nema nic spolocne
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Odpovědět

Zpět na „Zajímavé úpravy a vylepšení“