eletrika dle 2107 - budiky, kontrolka dobijení, blinkry..

Moderátor: Moderátoři

Little Red Riding Hood
Příspěvky: 2585
Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
Bydliště: Olomoucity-Brnotown
Kontaktovat uživatele:

eletrika dle 2107 - budiky, kontrolka dobijení, blinkry..

Příspěvek od Little Red Riding Hood »

ZMĚNA NÁZVU TÉMATU






potřebuju vyřešit trušení kabeláže.... když ty dráty prostě dám pryč tak bude vše OK??... když tam zůstanou a nezapojim je co se děje.... a jen mě poopravde jestli se jedná o tu černou krabičku na levém podběhu a bordel na pravém??...
Přílohy
ekon.JPG
Naposledy upravil(a) Little Red Riding Hood dne pát dub 16, 2010 11:28, celkem upraveno 8 x.
Drobek81
Příspěvky: 2129
Registrován: pon lis 01, 2004 19:47
Bydliště: Brno-Vyškov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Drobek81 »

stačí to odpojit a nechat tak, třeba systém AXTEC má stejnou kabeláž, má jen trčící konektor ze svazku kabelů, dokonce íčko také...a jedná se opravdu o tu černou krabičku a vedou k ní 4dráty. Pokud se s tím chceš drbat, můžeš dráty nějak odstranit, ale neřešil bych to, nezapojením vyřadíš z činnosti jen ten systém
Moudrost nepřichází vždy s věkem. Někdy věk přichází sám.
Starý dům a mladá žena - hojnost práce zaručena.
Práce vyžaduje čím dál větší vzdělání, vzdělání čím dál větší práci.
Little Red Riding Hood
Příspěvky: 2585
Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
Bydliště: Olomoucity-Brnotown
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Little Red Riding Hood »

Drobek81, díky... no už je mam smotane do klubička a vysí pod pojistkovkou a čekají na odpojení.. takže když je prostě odpojím tak se nic nestane jo??. to je fajn.... a ještě jedna věc.. na levém podběhu.. (z pohledu řidiče) mi zůstal jeden černý drát, který vede do pojistkovky... kam s ním??.. mohl by to být kabel k otáčkoměru??... ten sem nenašel...
Drobek81
Příspěvky: 2129
Registrován: pon lis 01, 2004 19:47
Bydliště: Brno-Vyškov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Drobek81 »

jeden černý drát myslíš od té černé skříňky? To asi bude "home-made" jinak nevím...nepamatuju se na žádný černý drát na levém podběhu. Jestli vedl k cívce nebo k tomu řídícímu bloku, pak může být k otáčkoměru-pokud ho odpojíš, nebude fungovat otáčkoměr a po odstranění drátu ho můžeš dát až k cívce...osobně bych dráty neodstraňoval, ničemu tam vadit nebudou a kdykoli se rozhodneš tam dát ekonomizér tak možeš...
Moudrost nepřichází vždy s věkem. Někdy věk přichází sám.
Starý dům a mladá žena - hojnost práce zaručena.
Práce vyžaduje čím dál větší vzdělání, vzdělání čím dál větší práci.
Miuvek
Příspěvky: 46
Registrován: pon kvě 26, 2008 12:42
Bydliště: Konická vrchovina

Příspěvek od Miuvek »

Aby motor běžel na volnoběh, musí být elektromagnetický ventil průchozí - otevřen. Zavírá se jen při brždění motorem, tj. v kombinaci nesešláplý plyn a otáčky větší než 1600/min. O to se stará kombinace mikrospínač-řídící blok. Když ventilu odpojíš napájení, tak se zavře a je problém. Místa, kde je ventil připojen (sací potrubí a soustava běhu naprázdno) musíš propojit hadičkou a potom můžeš elektrické části odstranit. Jeden vodič k mikrospínači (oranžový) je +12V, druhý vodič ("pruhovaný") jde současně na jeden pól ventilu a na vývod 1 řídícího bloku na levém podběhu. druhý pól ventilu je kostřený. Od cívky jde vodič pro snímání otáček do řídícího bloku a pokračuje k otáčkoměru, ten musí zůstat. Zbylé dva vývody řídícího bloku jsou +12V a kostra.
Já bych se taky přimlouval k prostému odpojení a elektriku bych "nepáral" - ničemu to tam nevadí. Akorát se musí propojit hadičkou ona dvě místa na karbecu a sání poté , co se odpojí hadičky k ventilu. Ventil nestačí odpojit jen elektricky.
VAZ 2107 *1986 (2008 - ...)
Drobek81
Příspěvky: 2129
Registrován: pon lis 01, 2004 19:47
Bydliště: Brno-Vyškov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Drobek81 »

no řekl bych, že karkulák tam dal Webera či jiného žrouta, Ozon není pro takové "lidi" vhodný 8) :lol:
Moudrost nepřichází vždy s věkem. Někdy věk přichází sám.
Starý dům a mladá žena - hojnost práce zaručena.
Práce vyžaduje čím dál větší vzdělání, vzdělání čím dál větší práci.
Miuvek
Příspěvky: 46
Registrován: pon kvě 26, 2008 12:42
Bydliště: Konická vrchovina

Příspěvek od Miuvek »

aha, no tak to potom jo. :lol:
VAZ 2107 *1986 (2008 - ...)
Little Red Riding Hood
Příspěvky: 2585
Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
Bydliště: Olomoucity-Brnotown
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Little Red Riding Hood »

Drobek81, ale ty..... psal sem že ten černý drát vede přímo z pojistkovky... nebyl niijak připojen k tomu ekonomizeru.... ale jelikož jsem nakupoval u wejry, ta je eletrika na cáry a půl drátu ustříhenejch, tak nevím k čemu tam je.... jediné co by mohlo tak otáčkoměr, protože ten jsem nenašel...


ty dráty ekonu pujdou fuč... :) mam tam weber.. a ozon dám jedině předělanej na mechaniku.... a eletrika fuj... :)

ještě jedna věc... na pojistkovku uplně v pravo vedou dva bíle konektory (myšleno v motorovem prostoru a z pohledu řidiče... )... ale nevim keterej zapojit v levo a kterej v pravo... oba jsou bíle a protikusy také... nějaká rada??....


a ještě ke konci... potřebuju zapojit dobíjení podle klasiky 01.... čeho se vyvarovat, atd... a jak to propojit s pojistkovkou 07??..


jinak starter je stejne jako 01 že??..


a ještě, by mi usnadnilo život kdyby někdo měl nějakou funkční popisku kabelů jdoucí do palubky (furt mluvim o kabeláži 07), kterej je co.. aď to můžu přepojit do sveho štítu 07... mam verzy s tlakem(rozpis pinů palubky mam ten není třeba... )...


tak díky předem...
Drobek81
Příspěvky: 2129
Registrován: pon lis 01, 2004 19:47
Bydliště: Brno-Vyškov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Drobek81 »

tak to bude asi otáčkoměr, musíš jít po drátu(zjistit, kde vstupuje do pojistkovky)
Co se týče dvou bílých konektorů, tak bílý je jen jeden, druhý má být žlutý(ale většinou vybledne a je bílý :lol: Ale nezbývá, než zjistit ze schematu, kterej je kterej(podle toho co jsi přiložil výše, má žlutej na sobě nějakou oranžovou propojku a jeden pin nezapojenej).Pokud jsou i na pojistkovce oba bílé, pak bude potřeba kouknout k někomu.
Zapojení dobíjení přenechám Kolalokovi nebo Sašovi, já sice u 05ky dával dobíjecí relé ze šáde(nouzově, na dojetí samozřejmě :mrgreen: ) a fungovalo to tak v tom nemůže být problém. Akorát sem byl jelen ze schématu zapojení v knížce na škoduli :roll:
Startér je stejný, akorát u novějších(1,7) je kratší a ten se liší hlavně zadním víkem...
přepojení palubky leda jako sem to řešil já, podle fólie zjistíš, kterej pin jde na kterou kontrolku...
Moudrost nepřichází vždy s věkem. Někdy věk přichází sám.
Starý dům a mladá žena - hojnost práce zaručena.
Práce vyžaduje čím dál větší vzdělání, vzdělání čím dál větší práci.
rosta
Příspěvky: 1417
Registrován: ned led 07, 2007 12:53
Bydliště: Moravany u Holic

Příspěvek od rosta »

mám doma knihu jak na to lada 1200 1300 1500 1600 a schema elektriky 05 07 tam je taky s barvama drátů a kam který vede-mohu zapůjčit ale jen osobně :?
když jsem byl malý vozili mě ladou a od té doby....
Uživatelský avatar
Ondra 07
Příspěvky: 654
Registrován: stř říj 05, 2005 21:31
Bydliště: Olomouc / Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondra 07 »

rosta píše:zapůjčit ale jen osobně :?
To sedmickove schema je jenom na jdu stranku ne? max 2. to by jsi je mohl vyfotit nebo nejak oscanovat a poslat... to by neslo?
...anebo jinej případ, průsek v lese asi na metr širší ne, sráz jako střecha. Šero, mlha, skoro tma. Rozhodl jsem, sjedeš to šusem, sotva odpíchnu je zle hochu námraza jako mejdlo. Zkouším zaplužit, ani zdání...
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11040
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Ty chtít sedmičkové schéma? Potřebuješ s barvičkama nebo ti postačí obyčejné?
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Little Red Riding Hood
Příspěvky: 2585
Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
Bydliště: Olomoucity-Brnotown
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Little Red Riding Hood »

s křížkem po funuse co pánove... :p

nevadí stejně myslím že každej bude rád když si bude moc sosnout kvalitní materiál.. kdo muže sem s tím.. čím víc barev tím líp... čím víc schémat 07 tím víc adidas...

zíroveň bychom mohli rozvest problematiku různorodosti pojistkovek pro hranatou řadu.... dělalo se víc typů?... rozdíly?... v čem?:.
Uživatelský avatar
Ondra 07
Příspěvky: 654
Registrován: stř říj 05, 2005 21:31
Bydliště: Olomouc / Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondra 07 »

Little Red Riding Hood píše:dělalo se víc typů?... rozdíly?... v čem?:.
Ja kdyz instaloval nozovku z 1.7i na muj altik s regulaci dobijeni na zadnim viku, tak byl problem s dobijenim nefungovalo. Musel jsem pepojit dva piny na konektoru smerem od altiku do pojistkovky, byla to myslim nejaka ta cesta na spinaci skrinku. Delalo to nekomu? Nebo jine potize s eletrikou? Co lada to original... :ANAL:
...anebo jinej případ, průsek v lese asi na metr širší ne, sráz jako střecha. Šero, mlha, skoro tma. Rozhodl jsem, sjedeš to šusem, sotva odpíchnu je zle hochu námraza jako mejdlo. Zkouším zaplužit, ani zdání...
Maysner
Příspěvky: 3209
Registrován: čtv črc 06, 2006 13:22
Bydliště: Brno

Příspěvek od Maysner »

pojistkovky na nozovky jdou bez problemu na elektriku z icek(96), funguje to, dobiji to
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic :-P

Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Odpovědět

Zpět na „Elektrická soustava“