ja mam moznost porovnavat iba feldu 1,6i a ladu 1,6i obidvoje maju od serie hodne daleko, ale ta felda strasa iba na tom ze je to predohrab. Proste ho vynasa ovela skor a neda sa ist na tom za hranicou moznosti podvozku ako na lade
![:mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Moderátor: Moderátoři
-> stačí ji postavit na správný tlumiče a dle specifikace MB přitvrdit předek oproti měkčímu zadku, dozadu pneumatiky 165 a dopředu 175 a garantuji vám přetáčivou feldu, že nepochopíte - doma odzkoušeno, doporučuji si o těch feldách něco přečíst,neboť SPIčka a 40kw mpi, popř 50kw mpi s 160 000km bez go a vydřenejma ložiskama nejsou zrovna to pravý na porovnávání.K dnešnímu dni stojí felda z taktických důvodů (předohrab) v předu na letních 165 a v zadu na zimních 165 pneu a přetáčivá je dostatečně a hlavně táhne ven a ne že se odlehčí zadní tuhá náprava a to je konec (pro rejpaly: felda má zvláštní k-ci podvozku neboť zadní pneu se sjíždí naprosto minimálně)Majo píše:to bude tym ze felda ide do smyku ovela skor ako zigul a ta rychlost v nej sa zda byt zavratna, nemat tacho(nebo gps) tak ani nevies ez zigulom ides jak prase.
ja mam moznost porovnavat iba feldu 1,6i a ladu 1,6i obidvoje maju od serie hodne daleko, ale ta felda strasa iba na tom ze je to predohrab. Proste ho vynasa ovela skor a neda sa ist na tom za hranicou moznosti podvozku ako na lade