Tak opravy na "nové" 2105 pokračují docela úspěšně. Mám za sebou úspěšnou stavbu diodového otáčkoměru dle stavebnice z
www.flazar.cz ovšem musím říct, že tišťák byl nepoužitelnej. Už při 170°C se pálí...nicméně po odleptání vlastního otáčkoměr funguje perfektně a přesto, že moje znalosti slaboproudu jsou pod bodem mrazu nebyl problém a za 8h hodin bylo hotovo vč.leptání a vrtání.Dělení po 450ot.patrná signalizace 250ot. montáž se připravuje.
Prozatím je vyvařená kastle,komplet vyměněný interiér opět do hnědé koženky (musím podotknout, že trpím vážným nedostatkem madel pro tento typ interiéru), nové brzdy,koplet zgenerálkovaná převodovka - všechny 4kvalty jdou stejně a lehce, motor po přebrusu v záběhu (řemen 1,3 ozon s ekonomizérem). Auto v laku sice to není ideálně vybroušený, ale vážně mě to nebaví....Rádio z roku 1988 + mp3 na vstupu kazety(adaptér). Upravený tachometr 0-160 od 40 odchylka +6km/h po celé délce stupnice-stabilní. Koplet vyměněny ložiska podvozku a agregátu. Přepracovaná elektrika do origo stavu,neboť původní majitel měl poněkud zvláštní způsob oprav - co nešlo vyrobil znovu, takže třeba přerušovač blinkrů a cyklovač stěračů jsem v autě našel hned dvakrát... Jinak jsem šestým majitelem takže si nejspíš dovedete představit jak to může vypadat, když se na tom autě každý majitel řádně vyřádil. Asi nejvíc mě překvapilo, když jsem zjistil původní barvu dveří a kapot - červená...
Speciálně pro Kewina: fotky budou až bude auto hotový, protože nemám čím fotit
A teď dotazy:
- objasnil by mi někdo co v ladě bylo v kufru mezi lampama? resp. ze zadní strany zadního čela v místě zadní spz? Jsou tu držáky,ale nevím co tam patří.
- neexistuje nějaký regulátor brzdného účinku, kterým by bylo možné za jízdy dělit sílu brzd mezi jednotlivými nápravami? Měl bych představu, že bych místo originálně vestavěného omezovače brzdného účinku vestavěl mechanický z místa řidiče regulovatelný...a tím byl schopen dosáhnout větší přetáčivosti vozu zejména při přenesení plného brzdného účinku pouze na přední nápravu, nebo plné přenesení brzdného účinku na zadní nápravu a tím dosáhnout schopnosti přetáčení vozu při intenzivním brždění?
- máte někdo zkušenosti s namontováním druhé ruční brzdy a rozdělení brzdného účinku parkovací brzdy na jednotlivá zadní kola? Mám představu imitace samosvorného difu zejména při odjezdu z mokré louky, kde se žigo jednoduše nechytá...jde mi o možnost přibrždění kola,které se protáčí s nulovým záběrem a tím moct dosáhnout "přenesení" většiny síly na kolo, které je na tvrdším podkladu.
- jaké máte zkušenosti s leštěnými svody a sáním?
- čím lze efektivné a rychle vyleštit alespoň částečně nárazníky 2105?