Sašova Lada 2106
Moderátor: Moderátoři
-
- Příspěvky: 1296
- Registrován: úte led 31, 2006 20:53
- Bydliště: Kocourkov a Hulvátov
-
- Příspěvky: 1296
- Registrován: úte led 31, 2006 20:53
- Bydliště: Kocourkov a Hulvátov
Jasně, to auto jsem neviděl a fotky většinou klamou, nicméně mám-li mluvit za sebe, tak pokud by to auto nebylo vážně jak ze škatulky, bylo by mi stydno s tím vůbec na testaci jet. Je potřeba si uvědomit, že tahle auta jsou ve vztahu k veteranismu dost mladá a tak když už je někdo chce mít jako veterána, předpokládá se perfektní stav. To co ti prominou u Tatry z třicátých let ti tady při testaci moc neprojde (bavíme se o oficiálních kanálech ).
Teď jsme třeba s kámošem byli na veteránský akci kde byla příšerná 2101 (lemy blatníků z laminátů a tak, no hrozný) a s veteránskou značkou. To se mi zvedal žaludek a nebyl jsem sám.
Teď jsme třeba s kámošem byli na veteránský akci kde byla příšerná 2101 (lemy blatníků z laminátů a tak, no hrozný) a s veteránskou značkou. To se mi zvedal žaludek a nebyl jsem sám.
Nulašestka, S tím co jsi napsal, bez výhradně souhlasím. Případ s 01 je potom bohužel ten, kdy to někdo z komise dá za flašku. Nechápu, jak může někdo s takovým vrakem mít vůbec tu drzost, si o testaci zažádat, natož s tím někde přijet. Každému soudnému člověku je okamžitě jasné, kolik uhodilo. Já bych se hanbou propadl do země.
Když se ale vrátím k Sašově autu, tak vím, že o testaci sice uvažuje, ale až ve středně až dlouhodobém horizontu. Proto do toho zatím vrazil i plyn, aby s tím mohl jezdit za levno. Jak už i z detailu umístění plnícího hrdla vyplývá, je to uděláno tak, aby se vše dalo vrátit bez problémů do původního stavu. Před testací na tom Saša, jak ho znám, zapracuje a to velmi důkladně.
Když se ale vrátím k Sašově autu, tak vím, že o testaci sice uvažuje, ale až ve středně až dlouhodobém horizontu. Proto do toho zatím vrazil i plyn, aby s tím mohl jezdit za levno. Jak už i z detailu umístění plnícího hrdla vyplývá, je to uděláno tak, aby se vše dalo vrátit bez problémů do původního stavu. Před testací na tom Saša, jak ho znám, zapracuje a to velmi důkladně.
To Hurikán . Máš naprostou pravdu a vidím že "pozorně čteš" (plyn "na chvilku")
Teď k testacím : "Dnešním" vozům nejdou ač jsou "veteráni" přidělit veteránská čísla (V - XXXX) Neumožňuje to zákon o "Ekologické likvidaci"(Plať a nebo NEVLASTNI !) (není možno vyřadit vozidlo z evidence bez dokladu o Ek.likvidaci) . Dnešní Veteráni dostanou tzv. veteránskou doložku a zůstane jim původní SPZ .(proto SPZ moje 2106 a Hurikánova 2103) nebo se mýlím ? . Jediná "zatím" výhoda je že vozidlo starší 20ti let jde "dát do depozitu" na 10 let místo jednoho roku .
PS: Šel jsem se jen zeptat .
Teď k testacím : "Dnešním" vozům nejdou ač jsou "veteráni" přidělit veteránská čísla (V - XXXX) Neumožňuje to zákon o "Ekologické likvidaci"(Plať a nebo NEVLASTNI !) (není možno vyřadit vozidlo z evidence bez dokladu o Ek.likvidaci) . Dnešní Veteráni dostanou tzv. veteránskou doložku a zůstane jim původní SPZ .(proto SPZ moje 2106 a Hurikánova 2103) nebo se mýlím ? . Jediná "zatím" výhoda je že vozidlo starší 20ti let jde "dát do depozitu" na 10 let místo jednoho roku .
PS: Šel jsem se jen zeptat .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Sašo, řekl bych, že se mýlíš . Musí se rozdělit veteránská testace od klubové testace (či jak se tomu říká). Pokud máš testaci historického vozidla (veteránská testace), zůstávají ti normální SPZ, jezdíš na klasickoi STK, platíš 1/12 pov.ruč a tuto testaci musíš opakovat každý rok. U klubové testace (nevím jestli se tomu takto říká oficiálně) platíš 1/12 pov.ruč, ovšem dostáváš veteránská čísla V-xxx, STK a ostatní náležitosti jdou přes klub, dále jsou nejasnosti okolo vedení knihy jízd (stále to mění). Veteránská SPZ V-xxx je defakto změna SPZ přirovnaná ke změně SPZ když jdeš z kraje do kraje. Doklad o eko likvidaci nepotřebuješ, poněvadž ti TP zůstává, jsou jen dopsány informace o stavu vozidla - veterán. Mno a pokud bys přihlašoval na veteránská čísla auto již odhlášené, není co řešit.
Jen je třeba splnit veškeré podmínky stanovené organizací FIVA.
Jen je třeba splnit veškeré podmínky stanovené organizací FIVA.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Tak o tomto nevím. Jestli je to pravda, tak to zásadním způsobem mění situaci mých dalších strojů.Saša píše:Jediná "zatím" výhoda je že vozidlo starší 20ti let jde "dát do depozitu" na 10 let místo jednoho roku .
Vašku, v zásadě to máš napsané správně, ale drobně upřesním jednu věc. Prohodil jsi klubovou a "veteránskou" testaci. Klubová testace je ta, kterou máš Ty, nebo já. Tedy zůstává původní SPZ / TP, jezdíš na STK, atd...
Pro přidělení zelených SPZ V-XXXX musíš projít testací u Krajské komise. Ta vystaví průkaz HV (v případě auta bez TP jej plně nahrazuje) a dál se jezdí jen na pravidelné roční prohlídky/přetestace.
Sazba PR je v obou případech stejná. Se zelenými značkami je (byl) problém s omezením km proběhu, vedením knihy jízd atd. Současný stav neznám, protože se předpisy kolem tohoto v posledních letech hodně měnily. V každém případě je to pro majitele trošku složitější.
Momentka z dnešní projížďky .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Jsem pro .A nemusí bejt jen modré . Jinak to žádná akce nebyla . Akční bylo jen počasí tak jsem se jel projíždět a ta Tatra přijela když jsem kupoval ovoce na chuť .Jelen píše:Co někdy uspořádat společnou projížďku vrcholových strojů modré barvy?
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Takže dnes první závada . Zůstala mi v ruce klička od stahování okna řidičě i s hřídelí co vede do lankového mechanismu . Nevydrželo roznýtování konce hřídele . Vrtnu tam díru , vyřežu závit a dám tam čroub , nebo podložku a "elektrickou závlačku" (svár) .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Přesně stejná závada potkala i stahování spolujezdcového okna na Vaškově Oranžádě při pobytu v Bulharsku. V životě jsem s takovou poruchou nesetkal. Navíc jsem to nevyrval já, jak mylně napsal Vašek, ale podařilo se to Václavovi. To už je ale jen detail.Saša píše: Zůstala mi v ruce klička od stahování okna řidičě i s hřídelí co vede do lankového mechanismu . Nevydrželo roznýtování konce hřídele.
Pokud půjde vždy jen o podobné závady, tak je to dobré. Hlavně nic fatálního.