napinani retezu
Moderátor: Moderátoři
Mal som 5 motorov a na vsetkych som musel pouzit kluc 36 a zvatsit na 38 (Flexa). 41 bol uz velky. Raz mi pomohol aj velky kurenarsky hasak.
To je z mojej skusenosti.
To je z mojej skusenosti.
Oltcit club 11R, 1984, červena, 05/08 rip , Žiguli 2101, 1200, 1976 zelena, LPG. 04/07 rip ,Lada 2105,1300, 1984 zlta, LPG 08/08 sell ,Daewoo Nubira1, 1998, 1600 DOHC. Zelena LPG
Nazdar, nevim jestli se uplně trefim do tematu tehle sekce, ale s řetězem to ma spojitost. Vyměnil jsem komplet rozvody na 06, vše krom napínáku. Před montáží šel motor sice poměrně hlučně (ulomený jak tlumicí tak napinací lišta), ale hladce. Po montáži rozvodů, napnutí řetězu a seřízení předstihu (asi 6°) motor sice běží tišeji, ale za jízdy tak jako kucká a auto cuká. Ve vyšších otáčkách (nad 3tis.) sice míň, ale stejně a nejvíc to dělá když se jede do kopce...
Ještě teda jezdim jak na LPG tak benzín. Na benzín se závada projevuje o trošku méně, ale úplně nezmizí.
Svíčky a kabely téměř nové. Hodlám měnit kontakty v rozdělovači, ale nejsem si jist zda to pomůže. Může mi někdo poradit? Díky!
P.S.: nevim jestli jsem řetěz nenapnul moc, nepřečetl jsem si před akcí zdejší návody, s kterými bych byl při montáži chytřejší
Ještě teda jezdim jak na LPG tak benzín. Na benzín se závada projevuje o trošku méně, ale úplně nezmizí.
Svíčky a kabely téměř nové. Hodlám měnit kontakty v rozdělovači, ale nejsem si jist zda to pomůže. Může mi někdo poradit? Díky!
P.S.: nevim jestli jsem řetěz nenapnul moc, nepřečetl jsem si před akcí zdejší návody, s kterými bych byl při montáži chytřejší
Zatím jen tak laicky, předstih asi 6° jsi nastavoval při chodu motoru stroboskopem, nebo jen na stojícím na jiskru?
A na 06 motoru by předstih měl být 3 - 5°, nemýlím-li se.
Časování máš předpokládám v pořádku?
To cukání v nízkých otáčkách je typickým příznakem velkého předstihu.
Napnout řetěz moc, to celkem nepadá v úvahu. Jedině za použití nějakých velmi nestandardních metod.
A na 06 motoru by předstih měl být 3 - 5°, nemýlím-li se.
Časování máš předpokládám v pořádku?
To cukání v nízkých otáčkách je typickým příznakem velkého předstihu.
Napnout řetěz moc, to celkem nepadá v úvahu. Jedině za použití nějakých velmi nestandardních metod.
Lada ? - tím jezdit, není normální !
>2121- ? hniloba s velkou budoucností! Již vyvařená a bojeschopná.
>2121- ? hniloba s velkou budoucností! Již vyvařená a bojeschopná.
Předstih asi 6 mi bratr nastavoval pri kontrole stroboskopem. Vymenil jsem vcera opalene kontakty v rozdelovaci a skusil jsem jiný kryt rozdelovace. Předstih jsme postupně snižovali, ale dělo to pořad to samé. Jenom oprava od minule, cuká to i ve vysokých otáčkách. Prostě při jízdě to v nepravidelných intervalech pocukává, hlavně při zrychlování a jízdě do kopce (ale nepřestane ani cestou z kopce, či brždění motorem). Jistá nepravidelnost chodu motoru je vidět i při měření stroboskopem. Ryska se drží na jednom místě tak jak má, ale občas se cukne nahoru dolu a pak zas tam, kde byla předtím.
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Pokud to nahodile cuká, tak by to mohlo být zadírající se ložisko v rozdělovači, měl jsem tentýž problém, bylo mě to skoro schopno mrštit na volant. Zkontroluj úhel sepnutí. Nepíšeš co máš za stroj, ale projevy toho vychvajdaného ložiska v rozdělovači se dají snížit a tím i závada omezit, odpojením podtlakové regulace, má-li ji tvůj rozdělovač.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Závada na ložisku se tím pádem vyloučila sama . (bezpodtlak nemá ložisko ).JoskaM píše: bez podtlakové regulace. Závadu v ložisku rozdělovače nevylučuji
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
- Honza 21061
- Příspěvky: 1600
- Registrován: úte pro 13, 2005 22:35
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele: