Ventily - seřizování a vše okolo
Moderátor: Moderátoři
- Jirka 2103
- Příspěvky: 102
- Registrován: ned zář 10, 2006 08:06
- Bydliště: Plzeň-Bory
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 1389
- Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
- Bydliště: Bratislava-Praha
- Kontaktovat uživatele:
v dnesnej dobe sa to zhana velmi tazko, najlepsie by bolo zohnat plech 0,15 a dat nasekat viac kusov pre ladaklub alebo teda nieco hrubsie a na magnetke to opracovat na 0,15mm
mne sa volakedy podarilo zohnat ruske siroke mierky, vsetky som vykupil a hned sa rozutekali po klube, odvtedy uz nic
mne sa volakedy podarilo zohnat ruske siroke mierky, vsetky som vykupil a hned sa rozutekali po klube, odvtedy uz nic
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever
- Michal Pokorný
- Příspěvky: 3826
- Registrován: ned led 28, 2007 20:53
To Michal Pokorný:
Přesně tuto měrku jsem celé roky používal. Potom se mi zlomila a od té doby jsem používal plech z pérové oceli o síle 0,15mm (dá se normálně koupit v hutním materiálu, je to pásovina v metráži - ještě někde kousek mám).
Přesně tuto měrku jsem celé roky používal. Potom se mi zlomila a od té doby jsem používal plech z pérové oceli o síle 0,15mm (dá se normálně koupit v hutním materiálu, je to pásovina v metráži - ještě někde kousek mám).
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Pool píše:Ventily jsem kontroloval včera a všiml jsem si, že vahadlo je proti vačce kolmo, z jedné strany jde měrka hladce a z druhé o poznání hůř. Je to normální?
Bohužel to normální je. A právě proto je nutné míti širokou měrku, která vahadlo seřizovacím na kloubu (kuličce) nakloní tak, aby vůle byla po celé šíři stejná. Teprve tehdy je seřízení správné...
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10570
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Nejlépe se seřizuje na studeném motoru. V případě 1,7 sací ventily 0,15, výfukové ventily 0,2 .
V praxi asi takto: stačí měrka 0,15 mm, sací ventily se seřídí "na těsno", výfukové "volně". Při této příležitosti se napne řetěz.
Pořadí:
0°: 6 , 8
180°: 4, 7
360°: 1, 3
540°: 2 , 5
Sací ventily: 2, 3, 6, 7
Výfukové ventily: 1, 4, 5, 8
L.
PS:
0° = značka/tečka na vačkovém kole proti nálitku na tělese vačky,
každých dalších 180° = půl otáčky klikové hřídele
V praxi asi takto: stačí měrka 0,15 mm, sací ventily se seřídí "na těsno", výfukové "volně". Při této příležitosti se napne řetěz.
Pořadí:
0°: 6 , 8
180°: 4, 7
360°: 1, 3
540°: 2 , 5
Sací ventily: 2, 3, 6, 7
Výfukové ventily: 1, 4, 5, 8
L.
PS:
0° = značka/tečka na vačkovém kole proti nálitku na tělese vačky,
každých dalších 180° = půl otáčky klikové hřídele
Sehnat široké měrky v krámě je veliký problém. Nech si je vyrobit jako já. http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?t=7664
ventily
Ahojte poradite mi nekdo jak seridit ventily na 01, ale potreboval bych to jak pro blbce, jak a cim otacet motorem, kde maji byt valce a jaky jak poznam ze rovnou mohu uz serizovat atd. DElam to po prve