Vlaky
Moderátor: Moderátoři
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
- Teepee
- Příspěvky: 4307
- Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
- Bydliště: Praha západ
- Kontaktovat uživatele:
No prostě žabotlam, stav na fotkách je jen o maličko horší, než to čím denně jezdím na trati 171 do práce. U nás ve velkých oddílech rozškubané sedačky nemáme. A že to hopsá? Sedni si do velkého oddílu vagonu, nikoli motorového vozu, na sedačky uprostřed vozu (třetí od dveří). Pak se svez v horním malém kupé u motorgenerátoru. Je to neskutečný rozdíl.Michal Pokorný píše:Já byl maximálně spokojen se 460 (oproti žabotlamu určitě) Výrazně pohodlnější sedadla, ono vlastně vůbec celkově pohodlnější - ten žabotlam hrozně "hopsá". Navíc výbava - stolečky a koše.
Ten nehorázný bordel na zemi a mezi sedáky v žabotlamu má podle mě částečně na svědomí právě nepřítomnost odpadkových košů
Bílý LADA a okřídlená spol.
- Laďuša
- Příspěvky: 12128
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
No, zkusil jsem tu nadhodit něco o rozdělení ciferníku tachometru u 151....Honza 21061 píše: Tak já nahodím fírovské téma a ono se tu začne řešit to, co je za mašinou
NU, to jsem jel ve středu v Plzni v MHD, nevim, co to teda mělo za převodovku, ale každopádně to bylo horší než v orchestrionu.... Nevim, jak na 810 většinou jezdí, ale když fíra manuál umí, pak neškubeHonza 21061 píše: Škubání pragováckých automatů 2M70 v 810 je normální, škubou i v autobusech a je to pěkné. Ale nesmí to jít do extrému... Asi se v tom konkrétním případě řadilo manuálně, oni to tak většinou dělají...
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
- Michal Pokorný
- Příspěvky: 3826
- Registrován: ned led 28, 2007 20:53
Jo, to je , spodní prostředek je nejpohodlnější, ale proti 460 je to pořád kostitřas. Opěradla sedaček jsou téměř rovně, prostě se nedá pořádně opřít a to vůbec nemluvím o šířce sedáků. Neumím si dost dobře představit, že by tam snad seděli dva vedle sebe. Kam by dal nohy ten u okénka je mi záhadouTeepee píše:Je to neskutečný rozdíl.
- Teepee
- Příspěvky: 4307
- Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
- Bydliště: Praha západ
- Kontaktovat uživatele:
Opěradla by měla být i na stěně, na obrázku chybí.Michal Pokorný píše:Jo, to je , spodní prostředek je nejpohodlnější, ale proti 460 je to pořád kostitřas. Opěradla sedaček jsou téměř rovně, prostě se nedá pořádně opřít a to vůbec nemluvím o šířce sedáků. Neumím si dost dobře představit, že by tam snad seděli dva vedle sebe. Kam by dal nohy ten u okénka je mi záhadou
A dva vedle sebe? No zkus si sednout na první sedačky u dveří, ty jsou jaksi zůžené a když se svými 70kg a 175cm narazím na spolucestujícího parametrů 100kg a 190cm, je to opravdu nepříjemné. Ale na těch normálních sedadlech se to dá, u nás se jezdí běžně v plném obsazení, ještě se někdy stojí v uličkách.
No podvozky jsou letité, tlumiče žádné (alepsoň jsem je tam za těch 17 let ježdění nevykoukal) a ve 460 jsem nikdy nejel tak
Na stránce http://www.pantograf.wz.cz/451-popis.html se o nich píše: Podvozky jsou pensylvánského typu, ačkoli jsou vhodné pro tratě s většími odchylkami geometrické polohy koleje od normovaného stavu, byly již tenkrát zastaralé. Jejich konstrukce vycházela z podvozků pro osobní vozy, nebyly však dostatečně dimenzované pro vyšší zatížení (těžší skříň, motory), takže se na nich prakticky od počátku vyskytují trhliny a lomy. Vedení náprav je rozsochové, vypružení v prvním stupni čtyřmi dvojicemi vinutých pružin mezi jhy a rámem podvozku, ve druhém jsou použity 6-listové pružnice - vždy dvě čtveřice proti sobě, celkem 16 na podvozku. Uložení motoru je tlapové s kluznými ložisky. Převod 1:3,045 byl původně tvořen ozubenými koly s šikmým ozubením (8°), nyní jsou zuby přímé. Olej v převodovce byl nahrazen plastickým mazivem LKP 00, což má při proniknutí do tlapového ložiska, které není nijak zvlášť oddělené, velmi neblahý vliv na jeho životnost, proto je třeba nepřemazávat. Mazání tlapových ložisek je ztrátové, původní oleje na ropném základě byly nahrazeny olejem řepkovým, který ovšem časem polymeroval, což se projevilo vlnou poškozených tlapových ložisek. Nyní se používá olej syntetický, esterový, taktéž biologicky rozložitelný, u něhož k polymeraci nedochází.
Bílý LADA a okřídlená spol.
- Michal Pokorný
- Příspěvky: 3826
- Registrován: ned led 28, 2007 20:53
Tak v těch soupravách co jezdí u nás opěradla na stěně nejsou
No, já jsem se něco najezdil soupravami 460 a oproti žabotlamu skutečně luxusní a pohodlné svezení.
JEDINÁ výhoda žabotlamu oproti 460 je ta částečná nízkopodlažnost. Jinak si myslím, že je to exemplář vhodný do železničního muzea a ne na provozování ve 21. století
No, já jsem se něco najezdil soupravami 460 a oproti žabotlamu skutečně luxusní a pohodlné svezení.
JEDINÁ výhoda žabotlamu oproti 460 je ta částečná nízkopodlažnost. Jinak si myslím, že je to exemplář vhodný do železničního muzea a ne na provozování ve 21. století
- Honza 21061
- Příspěvky: 1600
- Registrován: úte pro 13, 2005 22:35
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
A co Ikarus? Jen dej pokoj s muzeem, jsem rád, že Žabotlamy stále lítají, jen by to zkrátka chtělo trochu více té péče o vzhled.
Bohužel s nimi příliš často nejezdím já, když mám vlastní Žabotlam na čtyřech kolech, ale byly doby, kdy jsem s ním jezdil i několikrát týdně.
Musí být zajímavé to řídit, je to v podstatě taková větší tramvaj.
Bohužel s nimi příliš často nejezdím já, když mám vlastní Žabotlam na čtyřech kolech, ale byly doby, kdy jsem s ním jezdil i několikrát týdně.
Musí být zajímavé to řídit, je to v podstatě taková větší tramvaj.
Honza
Osa Praha - Brno
Osa Praha - Brno
- Michal Pokorný
- Příspěvky: 3826
- Registrován: ned led 28, 2007 20:53
Hm, je to vidět, přál bych Ti s nimi jezdit. Jsem přesvědčen, že by si názor rychle změnil.Honza 21061 píše:Bohužel s nimi příliš často nejezdím
Jo zlaté časy na trati 090 :
http://www.youtube.com/watch?v=jZnW_hO2KVc
http://www.youtube.com/watch?v=TwTJckSQWG4
Ještě že alespoň toto nám tu zbylo :
http://www.youtube.com/watch?v=rLzQACwabD0
Z Lovosic jsem do Roudnice n.L. i opačným směrem do Ústí n.L. jezdil rád osobákem, ve 460 bylo příjemné svezení, ale teď když je na výběr buď to žabotlam nebo motorák 810 tak oželím kochací jízdu a jedu raději rychlíkem
http://www.youtube.com/watch?v=8jNSu_c-ryU&NR=1
No, a představte si jak stejnou tratí projíždí motorák Já když jsem s ním jel tak mi bylo za ČD vyloženě trapně. Když máte dostatek času prohlédnout si každý kamínek v kolejišti. Sledujete jak s každou zastávkou naskakuje zpoždění, motoráček je už na konci svých možností a přes to nestíhá. Inu ČD
Naposledy upravil(a) Michal Pokorný dne sob čer 21, 2008 15:55, celkem upraveno 2 x.
- Michal Pokorný
- Příspěvky: 3826
- Registrován: ned led 28, 2007 20:53
Hm, vhodně vybraná hudba
http://www.youtube.com/watch?v=xy20NXLe ... re=related
Jinak jsem dnes koukal jak smutně vypadá jízní řád na trati 113 Lovosice - Most platný od 3.3.2008 : http://www.cdrail.cz/GVD/k113.pdf
http://www.youtube.com/watch?v=xy20NXLe ... re=related
Jinak jsem dnes koukal jak smutně vypadá jízní řád na trati 113 Lovosice - Most platný od 3.3.2008 : http://www.cdrail.cz/GVD/k113.pdf
- Michal Pokorný
- Příspěvky: 3826
- Registrován: ned led 28, 2007 20:53
Inu lidi jsou různí - blbí a pitomí http://www.youtube.com/watch?v=OQ-gZkAa ... re=related
No, ale tak něco na vylepšení nálady : http://www.youtube.com/watch?v=FoOCobCG ... re=related
No, ale tak něco na vylepšení nálady : http://www.youtube.com/watch?v=FoOCobCG ... re=related
- Laďuša
- Příspěvky: 12128
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
http://www.novinky.cz/clanek/143235-na- ... otiva.html
Hmm Ale jako neprůjezdnej koridor Praha - Mnichov... hihi, pokud vim, vlaky na Mnichov jezdí přes Domažlice...
Hmm Ale jako neprůjezdnej koridor Praha - Mnichov... hihi, pokud vim, vlaky na Mnichov jezdí přes Domažlice...
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
- Michal Pokorný
- Příspěvky: 3826
- Registrován: ned led 28, 2007 20:53
Já už snad tím vlakem jezdit nebudu. To není nic pro moje nervy. Dnes jsem jel z Roudnice n.L. do Lovosic soupravou CityElefant. Řeknu vám, nákup těchto souprav = vyhozené peníze !!!!!!! Ta souprava kterou jsem jel je uvnitř téměř stejně poničená jako žabotlam.
Já bych rodičům těch parchantů co to dělají nechal zaplatit kompletní opravu poničené soupravy a těm parchantům bych urazil ruce, aby se do smrti neměli čím najíst
Hned jsem si vzpoměl na slova mého bývalého vedoucího. Říkával : Lidi aby zůstali lidmi potřebují alespoň trochu diktatury a strachu. Jak mají svobodu stává se z nich dobytek.
V mých 20-ti letech jsem se tomu usmíval , dnes po devíti letech začínám uvažovat nad tím, že na tom něco pravdy bude
Jinak tedy nikdy nepřestanu chválit použití koženky na sedačkách prostředků hromadné dopravy. Ty moderně vypadající látkové sedačky nevypadají po pár měsícíh provozu vůbec lákavě
A to ještě celou cestu si nějaký kluk s holkou ( 16-17 let) přehrávali všechna vyzvánění co mají v mobilu. Chvíli jsem přemýšlel jestli nemám vstát a jít jim vysvětlit základy slušného chování v prostředku hromadné dopravy. Ale při pohledu na ně jsem usoudil, že to nemá cenu.
Hm ........ asi stárnu
Já bych rodičům těch parchantů co to dělají nechal zaplatit kompletní opravu poničené soupravy a těm parchantům bych urazil ruce, aby se do smrti neměli čím najíst
Hned jsem si vzpoměl na slova mého bývalého vedoucího. Říkával : Lidi aby zůstali lidmi potřebují alespoň trochu diktatury a strachu. Jak mají svobodu stává se z nich dobytek.
V mých 20-ti letech jsem se tomu usmíval , dnes po devíti letech začínám uvažovat nad tím, že na tom něco pravdy bude
Jinak tedy nikdy nepřestanu chválit použití koženky na sedačkách prostředků hromadné dopravy. Ty moderně vypadající látkové sedačky nevypadají po pár měsícíh provozu vůbec lákavě
A to ještě celou cestu si nějaký kluk s holkou ( 16-17 let) přehrávali všechna vyzvánění co mají v mobilu. Chvíli jsem přemýšlel jestli nemám vstát a jít jim vysvětlit základy slušného chování v prostředku hromadné dopravy. Ale při pohledu na ně jsem usoudil, že to nemá cenu.
Hm ........ asi stárnu
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10570
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Asi je to tím, že to, co Ti v 15 připadalo normální (např. ...přehrávali všechna vyzvánění co mají v mobilu ... ) Ti dnes už normální nepřijde, ba dokonce Tě začíná srát ....Michal Pokorný píše:Hned jsem si vzpoměl na slova mého bývalého vedoucího. Říkával : Lidi aby zůstali lidmi potřebují alespoň trochu diktatury a strachu. Jak mají svobodu stává se z nich dobytek.
V mých 20-ti letech jsem se tomu usmíval , dnes po devíti letech začínám uvažovat nad tím, že na tom něco pravdy bude ...
... Hm ........ asi stárnu
Jo hochu - asi jsi přestoupil (nebo jsi v přestupní stanici) do dospělosti. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
- Michal Pokorný
- Příspěvky: 3826
- Registrován: ned led 28, 2007 20:53
Copak o to by ani tak nešlo, ale to ničení vlaků by mi nepřipadalo normální ani v 15. Jenom že v době kdy mi bylo 15 nic takového ve vlacích na trati 090 vidět nebylo. Za to dnes v podstatě není vidět jeden jediný vagón který by nebyl pomalován nebo neměl alespoň poškrábaná okna, nebo rozřezané sedačky.Luděk Musil píše: Asi je to tím, že to, co Ti v 15 připadalo normální (např. ...přehrávali všechna vyzvánění co mají v mobilu ... ) Ti dnes už normální nepřijde
U pár desítek let starého žabotlamu nějaké to poškození nepřekvapí, ale za to mě včera dost překvapilo, že v dosti podobném stavu začíná být i souprava, která jezdí pár měsíců