Vlaky

Free pokec (aj keď Ondra 07 by to celé zmazal)

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Michal Pokorný
Příspěvky: 3822
Registrován: ned led 28, 2007 20:53

Příspěvek od Michal Pokorný »

Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11037
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Teepee
Příspěvky: 4300
Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
Bydliště: Praha západ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Teepee »

Michal Pokorný píše:Já byl maximálně spokojen se 460 (oproti žabotlamu určitě) Výrazně pohodlnější sedadla, ono vlastně vůbec celkově pohodlnější - ten žabotlam hrozně "hopsá". Navíc výbava - stolečky a koše.
Ten nehorázný bordel na zemi a mezi sedáky v žabotlamu má podle mě částečně na svědomí právě nepřítomnost odpadkových košů
No prostě žabotlam, stav na fotkách je jen o maličko horší, než to čím denně jezdím na trati 171 do práce. U nás ve velkých oddílech rozškubané sedačky nemáme. A že to hopsá? Sedni si do velkého oddílu vagonu, nikoli motorového vozu, na sedačky uprostřed vozu (třetí od dveří). Pak se svez v horním malém kupé u motorgenerátoru. Je to neskutečný rozdíl.
Bílý LADA a okřídlená spol.
Uživatelský avatar
Laďuša
Příspěvky: 12126
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Laďuša »

Honza 21061 píše: Tak já nahodím fírovské téma a ono se tu začne řešit to, co je za mašinou
No, zkusil jsem tu nadhodit něco o rozdělení ciferníku tachometru u 151.... :P
Honza 21061 píše: Škubání pragováckých automatů 2M70 v 810 je normální, škubou i v autobusech a je to pěkné. Ale nesmí to jít do extrému... Asi se v tom konkrétním případě řadilo manuálně, oni to tak většinou dělají...
NU, to jsem jel ve středu v Plzni v MHD, nevim, co to teda mělo za převodovku, ale každopádně to bylo horší než v orchestrionu.... Nevim, jak na 810 většinou jezdí, ale když fíra manuál umí, pak neškube
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Uživatelský avatar
Michal Pokorný
Příspěvky: 3822
Registrován: ned led 28, 2007 20:53

Příspěvek od Michal Pokorný »

Teepee píše:Je to neskutečný rozdíl.
Jo, to je , spodní prostředek je nejpohodlnější, ale proti 460 je to pořád kostitřas. Opěradla sedaček jsou téměř rovně, prostě se nedá pořádně opřít a to vůbec nemluvím o šířce sedáků. Neumím si dost dobře představit, že by tam snad seděli dva vedle sebe. Kam by dal nohy ten u okénka je mi záhadou
Uživatelský avatar
Teepee
Příspěvky: 4300
Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
Bydliště: Praha západ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Teepee »

Michal Pokorný píše:Jo, to je , spodní prostředek je nejpohodlnější, ale proti 460 je to pořád kostitřas. Opěradla sedaček jsou téměř rovně, prostě se nedá pořádně opřít a to vůbec nemluvím o šířce sedáků. Neumím si dost dobře představit, že by tam snad seděli dva vedle sebe. Kam by dal nohy ten u okénka je mi záhadou
Opěradla by měla být i na stěně, na obrázku chybí.
A dva vedle sebe? No zkus si sednout na první sedačky u dveří, ty jsou jaksi zůžené a když se svými 70kg a 175cm narazím na spolucestujícího parametrů 100kg a 190cm, je to opravdu nepříjemné. Ale na těch normálních sedadlech se to dá, u nás se jezdí běžně v plném obsazení, ještě se někdy stojí v uličkách.
No podvozky jsou letité, tlumiče žádné (alepsoň jsem je tam za těch 17 let ježdění nevykoukal) a ve 460 jsem nikdy nejel tak :dontknow:

Na stránce http://www.pantograf.wz.cz/451-popis.html se o nich píše: Podvozky jsou pensylvánského typu, ačkoli jsou vhodné pro tratě s většími odchylkami geometrické polohy koleje od normovaného stavu, byly již tenkrát zastaralé. Jejich konstrukce vycházela z podvozků pro osobní vozy, nebyly však dostatečně dimenzované pro vyšší zatížení (těžší skříň, motory), takže se na nich prakticky od počátku vyskytují trhliny a lomy. Vedení náprav je rozsochové, vypružení v prvním stupni čtyřmi dvojicemi vinutých pružin mezi jhy a rámem podvozku, ve druhém jsou použity 6-listové pružnice - vždy dvě čtveřice proti sobě, celkem 16 na podvozku. Uložení motoru je tlapové s kluznými ložisky. Převod 1:3,045 byl původně tvořen ozubenými koly s šikmým ozubením (8°), nyní jsou zuby přímé. Olej v převodovce byl nahrazen plastickým mazivem LKP 00, což má při proniknutí do tlapového ložiska, které není nijak zvlášť oddělené, velmi neblahý vliv na jeho životnost, proto je třeba nepřemazávat. Mazání tlapových ložisek je ztrátové, původní oleje na ropném základě byly nahrazeny olejem řepkovým, který ovšem časem polymeroval, což se projevilo vlnou poškozených tlapových ložisek. Nyní se používá olej syntetický, esterový, taktéž biologicky rozložitelný, u něhož k polymeraci nedochází.
Bílý LADA a okřídlená spol.
Uživatelský avatar
Michal Pokorný
Příspěvky: 3822
Registrován: ned led 28, 2007 20:53

Příspěvek od Michal Pokorný »

Tak v těch soupravách co jezdí u nás opěradla na stěně nejsou :?
No, já jsem se něco najezdil soupravami 460 a oproti žabotlamu skutečně luxusní a pohodlné svezení.
JEDINÁ výhoda žabotlamu oproti 460 je ta částečná nízkopodlažnost. Jinak si myslím, že je to exemplář vhodný do železničního muzea a ne na provozování ve 21. století :roll:
Uživatelský avatar
Honza 21061
Příspěvky: 1600
Registrován: úte pro 13, 2005 22:35
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Honza 21061 »

A co Ikarus? :lol: Jen dej pokoj s muzeem, jsem rád, že Žabotlamy stále lítají, jen by to zkrátka chtělo trochu více té péče o vzhled.
Bohužel s nimi příliš často nejezdím já, když mám vlastní Žabotlam na čtyřech kolech, ale byly doby, kdy jsem s ním jezdil i několikrát týdně.
Musí být zajímavé to řídit, je to v podstatě taková větší tramvaj. :)
Honza
Osa Praha - Brno
Uživatelský avatar
Michal Pokorný
Příspěvky: 3822
Registrován: ned led 28, 2007 20:53

Příspěvek od Michal Pokorný »

Honza 21061 píše:Bohužel s nimi příliš často nejezdím
Hm, je to vidět, přál bych Ti s nimi jezdit. Jsem přesvědčen, že by si názor rychle změnil.
Jo zlaté časy na trati 090 :
http://www.youtube.com/watch?v=jZnW_hO2KVc
http://www.youtube.com/watch?v=TwTJckSQWG4
Ještě že alespoň toto nám tu zbylo :
http://www.youtube.com/watch?v=rLzQACwabD0

Z Lovosic jsem do Roudnice n.L. i opačným směrem do Ústí n.L. jezdil rád osobákem, ve 460 bylo příjemné svezení, ale teď když je na výběr buď to žabotlam nebo motorák 810 tak oželím kochací jízdu a jedu raději rychlíkem
http://www.youtube.com/watch?v=8jNSu_c-ryU&NR=1
No, a představte si jak stejnou tratí projíždí motorák :? Já když jsem s ním jel tak mi bylo za ČD vyloženě trapně. Když máte dostatek času prohlédnout si každý kamínek v kolejišti. Sledujete jak s každou zastávkou naskakuje zpoždění, motoráček je už na konci svých možností a přes to nestíhá. Inu ČD :roll:
Naposledy upravil(a) Michal Pokorný dne sob čer 21, 2008 15:55, celkem upraveno 2 x.
Uživatelský avatar
Michal Pokorný
Příspěvky: 3822
Registrován: ned led 28, 2007 20:53

Příspěvek od Michal Pokorný »

Hm, vhodně vybraná hudba :P
http://www.youtube.com/watch?v=xy20NXLe ... re=related

Jinak jsem dnes koukal jak smutně vypadá jízní řád na trati 113 Lovosice - Most platný od 3.3.2008 : http://www.cdrail.cz/GVD/k113.pdf
Uživatelský avatar
Michal Pokorný
Příspěvky: 3822
Registrován: ned led 28, 2007 20:53

Příspěvek od Michal Pokorný »

Inu lidi jsou různí - blbí a pitomí http://www.youtube.com/watch?v=OQ-gZkAa ... re=related
No, ale tak něco na vylepšení nálady : http://www.youtube.com/watch?v=FoOCobCG ... re=related
Uživatelský avatar
Laďuša
Příspěvky: 12126
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Laďuša »

http://www.novinky.cz/clanek/143235-na- ... otiva.html

Hmm :( Ale jako neprůjezdnej koridor Praha - Mnichov... hihi, pokud vim, vlaky na Mnichov jezdí přes Domažlice...
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Uživatelský avatar
Michal Pokorný
Příspěvky: 3822
Registrován: ned led 28, 2007 20:53

Příspěvek od Michal Pokorný »

Já už snad tím vlakem jezdit nebudu. To není nic pro moje nervy. Dnes jsem jel z Roudnice n.L. do Lovosic soupravou CityElefant. Řeknu vám, nákup těchto souprav = vyhozené peníze !!!!!!! Ta souprava kterou jsem jel je uvnitř téměř stejně poničená jako žabotlam.
Já bych rodičům těch parchantů co to dělají nechal zaplatit kompletní opravu poničené soupravy a těm parchantům bych urazil ruce, aby se do smrti neměli čím najíst :evil:

Hned jsem si vzpoměl na slova mého bývalého vedoucího. Říkával : Lidi aby zůstali lidmi potřebují alespoň trochu diktatury a strachu. Jak mají svobodu stává se z nich dobytek.
V mých 20-ti letech jsem se tomu usmíval , dnes po devíti letech začínám uvažovat nad tím, že na tom něco pravdy bude :?

Jinak tedy nikdy nepřestanu chválit použití koženky na sedačkách prostředků hromadné dopravy. Ty moderně vypadající látkové sedačky nevypadají po pár měsícíh provozu vůbec lákavě :roll:

A to ještě celou cestu si nějaký kluk s holkou ( 16-17 let) přehrávali všechna vyzvánění co mají v mobilu. Chvíli jsem přemýšlel jestli nemám vstát a jít jim vysvětlit základy slušného chování v prostředku hromadné dopravy. Ale při pohledu na ně jsem usoudil, že to nemá cenu.

Hm ........ asi stárnu
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10559
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Luděk Musil »

Michal Pokorný píše:Hned jsem si vzpoměl na slova mého bývalého vedoucího. Říkával : Lidi aby zůstali lidmi potřebují alespoň trochu diktatury a strachu. Jak mají svobodu stává se z nich dobytek.
V mých 20-ti letech jsem se tomu usmíval , dnes po devíti letech začínám uvažovat nad tím, že na tom něco pravdy bude ...
... Hm ........ asi stárnu
Asi je to tím, že to, co Ti v 15 připadalo normální (např. ...přehrávali všechna vyzvánění co mají v mobilu ... ) Ti dnes už normální nepřijde, ba dokonce Tě začíná srát ....
Jo hochu - asi jsi přestoupil (nebo jsi v přestupní stanici) do dospělosti. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
Michal Pokorný
Příspěvky: 3822
Registrován: ned led 28, 2007 20:53

Příspěvek od Michal Pokorný »

Luděk Musil píše: Asi je to tím, že to, co Ti v 15 připadalo normální (např. ...přehrávali všechna vyzvánění co mají v mobilu ... ) Ti dnes už normální nepřijde
Copak o to by ani tak nešlo, ale to ničení vlaků by mi nepřipadalo normální ani v 15. Jenom že v době kdy mi bylo 15 nic takového ve vlacích na trati 090 vidět nebylo. Za to dnes v podstatě není vidět jeden jediný vagón který by nebyl pomalován nebo neměl alespoň poškrábaná okna, nebo rozřezané sedačky.
U pár desítek let starého žabotlamu nějaké to poškození nepřekvapí, ale za to mě včera dost překvapilo, že v dosti podobném stavu začíná být i souprava, která jezdí pár měsíců :?
Odpovědět

Zpět na „Poklábosme“