Vlaky
Moderátor: Moderátoři
- Laďuša
- Příspěvky: 12126
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Kua, co je s lokomotivama Škoda 109E? TO bylo jak únor na škodováckou kolej, březen na okruh, máme květen pomalu pryč a ticho.... I škodovácký stránky mlčí....
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
- Michal Pokorný
- Příspěvky: 3822
- Registrován: ned led 28, 2007 20:53
No, vida tak trať Lovosice - Most zatím zcela neumřela
http://www.litomericko24.cz/aktualne/vy ... anku=29745
http://www.litomericko24.cz/aktualne/vy ... anku=29745
- Michal Pokorný
- Příspěvky: 3822
- Registrován: ned led 28, 2007 20:53
Ale za to jiná trať je na tom bledě : http://aktualne.centrum.cz/domaci/kauzy ... ?id=607256
- Honza 21061
- Příspěvky: 1600
- Registrován: úte pro 13, 2005 22:35
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Michal Pokorný
- Příspěvky: 3822
- Registrován: ned led 28, 2007 20:53
- Laďuša
- Příspěvky: 12126
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Jéééééééé Honzo, to je krása....škoda jenom, že to neni ve větší kvalitce... Vyšlo mě to, že tacho je rozdělený po 30km/h... Zajímavý, toho jsem si nikdy ňák nevšim a nebo jsem si to neuvědomil
Michale, tak tuto jezdí u vás?
Michale, tak tuto jezdí u vás?
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
- Michal Pokorný
- Příspěvky: 3822
- Registrován: ned led 28, 2007 20:53
Bohužel ano !! Jezdí to teď místo souprav 460, které jsou nenávratně pryč. Důvod výměny mě vyloženě pobavil. Jedná se totiž o takovou jako modernizaci Ona souprava je sice starší a v horším stavu, o vzhledu interiéru ani nemluvím ....... ale je to částečně nízkopodlažníLaďuša píše:Michale, tak tuto jezdí u vás?
Jsou to záběry z mé zpáteční cesty z Chabařovické pouti ( Ústí n.L. - Lovosice). Ale taková cesta tam ( Lovosice- Ústí n.L. ) byla ještě horší , to jel totiž motorák 810. Tento kdo alespoň občas necestuje na této trati by prostě do Ústí nikdy nedojel, určitě by nečekal, že na hlavním koridoru pojede motorák, navíc na Pragotronu byl odjezd napsán na 1. nástupišti - vlak odjížděl z 2. , na boku vozu byla cedule Litoměřice - Lovosice, ale vlak jel Lovosice - Ústí n.L.
Navíc vlak dorazí do Ústí n.L. zcela určitě pozdě, protože motorák ten jízdní řád stavěný na 460 prostě nestíhá. Celou cestu samozřejmě jede co to dá, tak že uvnitř vozu není slyšet vlastního slova.
A jak tento konkrétní vůz "krásně" řadil to byla paráda. Člověk má co dělat udržet se na sedačce (hm, vlastně lavici) . Motoráček se rozjíždí, otáčky motoru stoupají snad až na hranici rozpadu, najednou klesnou, chvíli ticho, rána jak sviňa , solidně to škubne, všichni koukají co se děje ....... ale to nic , to jen motoráček přeřadil na 2. kosmickou rychlost a to samé při druhém řazení. Opravdu příjemná záležitost cestovat vlakem
- Laďuša
- Příspěvky: 12126
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Nu, je vidět, že na jihozápadě Čech jsou slušnější lidi U nás si na čistotu a tak vůbec nemůžu stěžovat....
A to škubání orchestrionů.... Včera jsem to taky zažil, naštěstí nejel co to dá a dělalo to jenom při řazení na 2. kvalt. Ale naštěstí jsem nepadal Nj, ta automatika... A nebo manuál s fírou, co se to teprv učí... Jo a taky už to má svoje za sebou
A proč ne? I malý zastávky na koridoru je třeba čas od času obsloužit, osumsetdesítka na koridoru neni až tak neobvyklej jev.... Ten zbytek je teda ale fakt bordel..Michal Pokorný píše:určitě by nečekal, že na hlavním koridoru pojede motorák
A to škubání orchestrionů.... Včera jsem to taky zažil, naštěstí nejel co to dá a dělalo to jenom při řazení na 2. kvalt. Ale naštěstí jsem nepadal Nj, ta automatika... A nebo manuál s fírou, co se to teprv učí... Jo a taky už to má svoje za sebou
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
- Michal Pokorný
- Příspěvky: 3822
- Registrován: ned led 28, 2007 20:53
- Laďuša
- Příspěvky: 12126
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Stejně neni nad klasický soupravy s vagonama řady Bdt 279 Dodneška jsem neobjevil žádný drážní vozidlo, kde by se mě jezdilo líp. Nepočítam do toho lůžkový a lehátkový vlaky, ale i tam je to lepší jenom na spaní
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
- Michal Pokorný
- Příspěvky: 3822
- Registrován: ned led 28, 2007 20:53
Já byl maximálně spokojen se 460 (oproti žabotlamu určitě) Výrazně pohodlnější sedadla, ono vlastně vůbec celkově pohodlnější - ten žabotlam hrozně "hopsá". Navíc výbava - stolečky a koše.
Ten nehorázný bordel na zemi a mezi sedáky v žabotlamu má podle mě částečně na svědomí právě nepřítomnost odpadkových košů
Ten nehorázný bordel na zemi a mezi sedáky v žabotlamu má podle mě částečně na svědomí právě nepřítomnost odpadkových košů
- Michal Pokorný
- Příspěvky: 3822
- Registrován: ned led 28, 2007 20:53
- Honza 21061
- Příspěvky: 1600
- Registrován: úte pro 13, 2005 22:35
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Tak já nahodím fírovské téma a ono se tu začne řešit to, co je za mašinou a co by mě jako fíru naprosto nezajímalo. A to je ta výhoda oproti řidiči autobusu... Sedět si tak sám v kabině a být naprosto od všeho odříznutý, neřešit uřvané dětičky, ukecané mobiláky, porušování přepravního řádu, ať se tam všichni třeba postaví na hlavu, to už je starost průvodčího. (za 13 tisíc čistého měsíčně )
Jezdívám často linky kolem DKV Praha v Záběhlicích, hned vedle je podnik JLV (Jídelní a lůžkové vozy). Občas začnu snít, že bych "emigroval" na dráhu, když už jsem tedy pro minima DÚ slepý jako patrona a na mašinu mě nevezmou, tak jsem si říkal, že bych časy do operace, případně zmírnění kritérií přečkal jako průvodčí, případně pracovník servisu JLV, ale když jsem se dopátral, kolik bych měsíčně dostal nadrobeno a že to není práce vůbec lehká za plat, který nabízí a čas, který bere, tak se mi zježily chlupy a s radostí si nechávám zajít chuť.
- - - - - - - - - -
Škubání pragováckých automatů 2M70 v 810 je normální, škubou i v autobusech a je to pěkné. Ale nesmí to jít do extrému... Asi se v tom konkrétním případě řadilo manuálně, oni to tak většinou dělají a 2M70 umožňuje prakticky provoz jako s manuální převodovkou, jen místo šaltpáky jsou tlačítka.
Jezdívám často linky kolem DKV Praha v Záběhlicích, hned vedle je podnik JLV (Jídelní a lůžkové vozy). Občas začnu snít, že bych "emigroval" na dráhu, když už jsem tedy pro minima DÚ slepý jako patrona a na mašinu mě nevezmou, tak jsem si říkal, že bych časy do operace, případně zmírnění kritérií přečkal jako průvodčí, případně pracovník servisu JLV, ale když jsem se dopátral, kolik bych měsíčně dostal nadrobeno a že to není práce vůbec lehká za plat, který nabízí a čas, který bere, tak se mi zježily chlupy a s radostí si nechávám zajít chuť.
- - - - - - - - - -
Škubání pragováckých automatů 2M70 v 810 je normální, škubou i v autobusech a je to pěkné. Ale nesmí to jít do extrému... Asi se v tom konkrétním případě řadilo manuálně, oni to tak většinou dělají a 2M70 umožňuje prakticky provoz jako s manuální převodovkou, jen místo šaltpáky jsou tlačítka.
Honza
Osa Praha - Brno
Osa Praha - Brno