Vlaky

Free pokec (aj keď Ondra 07 by to celé zmazal)

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
zdenda
Příspěvky: 131
Registrován: čtv úno 14, 2008 18:30
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od zdenda »

Asi proto, že mechanický přenost výkonu se na velké výkony nepužívá, neb je to blbost.

No, spíš 81 bych čekal, zas toliko šancí Ečs nedávám, ale byly hezčí, to jo.
Cedulí, dveří a trilexu není nikdy dost.
Legjobb városi csuklós autóbusz Ikarus.
Uživatelský avatar
Laďuša
Příspěvky: 12118
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Laďuša »

Kua, co je s lokomotivama Škoda 109E? TO bylo jak únor na škodováckou kolej, březen na okruh, máme květen pomalu pryč a ticho.... I škodovácký stránky mlčí....
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Uživatelský avatar
zdenda
Příspěvky: 131
Registrován: čtv úno 14, 2008 18:30
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od zdenda »

Březen, na okruh vlezem.
Srpen, snad už tam budem. :lol:
Cedulí, dveří a trilexu není nikdy dost.
Legjobb városi csuklós autóbusz Ikarus.
Uživatelský avatar
Michal Pokorný
Příspěvky: 3822
Registrován: ned led 28, 2007 20:53

Příspěvek od Michal Pokorný »

No, vida tak trať Lovosice - Most zatím zcela neumřela :wav:
http://www.litomericko24.cz/aktualne/vy ... anku=29745
Uživatelský avatar
Michal Pokorný
Příspěvky: 3822
Registrován: ned led 28, 2007 20:53

Příspěvek od Michal Pokorný »

Ale za to jiná trať je na tom bledě : http://aktualne.centrum.cz/domaci/kauzy ... ?id=607256
Uživatelský avatar
Honza 21061
Příspěvky: 1600
Registrován: úte pro 13, 2005 22:35
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Honza 21061 »

Honza
Osa Praha - Brno
Uživatelský avatar
Michal Pokorný
Příspěvky: 3822
Registrován: ned led 28, 2007 20:53

Příspěvek od Michal Pokorný »

Hm, skoro jako reklama na ČD, ale zpět k realitě .........
Přílohy
116.jpg
Uživatelský avatar
Laďuša
Příspěvky: 12118
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Laďuša »

Jéééééééé :P Honzo, to je krása....škoda jenom, že to neni ve větší kvalitce... Vyšlo mě to, že tacho je rozdělený po 30km/h... Zajímavý, toho jsem si nikdy ňák nevšim a nebo jsem si to neuvědomil

Michale, tak tuto jezdí u vás? :P
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Uživatelský avatar
Michal Pokorný
Příspěvky: 3822
Registrován: ned led 28, 2007 20:53

Příspěvek od Michal Pokorný »

Laďuša píše:Michale, tak tuto jezdí u vás?
Bohužel ano !! Jezdí to teď místo souprav 460, které jsou nenávratně pryč. Důvod výměny mě vyloženě pobavil. Jedná se totiž o takovou jako modernizaci :? Ona souprava je sice starší a v horším stavu, o vzhledu interiéru ani nemluvím ....... ale je to částečně nízkopodlažní :roll:
Jsou to záběry z mé zpáteční cesty z Chabařovické pouti ( Ústí n.L. - Lovosice). Ale taková cesta tam ( Lovosice- Ústí n.L. ) byla ještě horší , to jel totiž motorák 810. Tento kdo alespoň občas necestuje na této trati by prostě do Ústí nikdy nedojel, určitě by nečekal, že na hlavním koridoru pojede motorák, navíc na Pragotronu byl odjezd napsán na 1. nástupišti - vlak odjížděl z 2. , na boku vozu byla cedule Litoměřice - Lovosice, ale vlak jel Lovosice - Ústí n.L.
Navíc vlak dorazí do Ústí n.L. zcela určitě pozdě, protože motorák ten jízdní řád stavěný na 460 prostě nestíhá. Celou cestu samozřejmě jede co to dá, tak že uvnitř vozu není slyšet vlastního slova.
A jak tento konkrétní vůz "krásně" řadil to byla paráda. Člověk má co dělat udržet se na sedačce (hm, vlastně lavici) . Motoráček se rozjíždí, otáčky motoru stoupají snad až na hranici rozpadu, najednou klesnou, chvíli ticho, rána jak sviňa , solidně to škubne, všichni koukají co se děje ....... ale to nic , to jen motoráček přeřadil na 2. kosmickou rychlost a to samé při druhém řazení. Opravdu příjemná záležitost cestovat vlakem 8)
Uživatelský avatar
Laďuša
Příspěvky: 12118
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Laďuša »

Nu, je vidět, že na jihozápadě Čech jsou slušnější lidi :P U nás si na čistotu a tak vůbec nemůžu stěžovat....
Michal Pokorný píše:určitě by nečekal, že na hlavním koridoru pojede motorák
A proč ne? I malý zastávky na koridoru je třeba čas od času obsloužit, osumsetdesítka na koridoru neni až tak neobvyklej jev.... Ten zbytek je teda ale fakt bordel.. :?
A to škubání orchestrionů.... Včera jsem to taky zažil, naštěstí nejel co to dá a dělalo to jenom při řazení na 2. kvalt. Ale naštěstí jsem nepadal :P Nj, ta automatika... A nebo manuál s fírou, co se to teprv učí... Jo a taky už to má svoje za sebou :D
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Uživatelský avatar
Michal Pokorný
Příspěvky: 3822
Registrován: ned led 28, 2007 20:53

Příspěvek od Michal Pokorný »

Hm, slušnější lidi. U nás ty 460 byly uvnitř čistě jako slovo Boží, ovšem tyto humusácké žabotlamy jsou z Kolína kde teď místo nich jezdí CityElefant.
Jen si říkám, že jestli bude za nějaký ten rok vypadat stejně, tak tam mohli nechat ty žabotlamy a City Elefent dát k nám :P
Uživatelský avatar
Laďuša
Příspěvky: 12118
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Laďuša »

Stejně neni nad klasický soupravy s vagonama řady Bdt 279 :wink: Dodneška jsem neobjevil žádný drážní vozidlo, kde by se mě jezdilo líp. Nepočítam do toho lůžkový a lehátkový vlaky, ale i tam je to lepší jenom na spaní
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Uživatelský avatar
Michal Pokorný
Příspěvky: 3822
Registrován: ned led 28, 2007 20:53

Příspěvek od Michal Pokorný »

Já byl maximálně spokojen se 460 (oproti žabotlamu určitě) Výrazně pohodlnější sedadla, ono vlastně vůbec celkově pohodlnější - ten žabotlam hrozně "hopsá". Navíc výbava - stolečky a koše.
Ten nehorázný bordel na zemi a mezi sedáky v žabotlamu má podle mě částečně na svědomí právě nepřítomnost odpadkových košů
Uživatelský avatar
Michal Pokorný
Příspěvky: 3822
Registrován: ned led 28, 2007 20:53

Příspěvek od Michal Pokorný »

Jinak tedy lovosické i ústecké nádraží má svoje kouzlo 8)
Uživatelský avatar
Honza 21061
Příspěvky: 1600
Registrován: úte pro 13, 2005 22:35
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Honza 21061 »

Tak já nahodím fírovské téma a ono se tu začne řešit to, co je za mašinou a co by mě jako fíru naprosto nezajímalo. :P A to je ta výhoda oproti řidiči autobusu... Sedět si tak sám v kabině a být naprosto od všeho odříznutý, neřešit uřvané dětičky, ukecané mobiláky, porušování přepravního řádu, ať se tam všichni třeba postaví na hlavu, to už je starost průvodčího. (za 13 tisíc čistého měsíčně :evil: )

Jezdívám často linky kolem DKV Praha v Záběhlicích, hned vedle je podnik JLV (Jídelní a lůžkové vozy). Občas začnu snít, že bych "emigroval" na dráhu, když už jsem tedy pro minima DÚ slepý jako patrona a na mašinu mě nevezmou, tak jsem si říkal, že bych časy do operace, případně zmírnění kritérií přečkal jako průvodčí, případně pracovník servisu JLV, ale když jsem se dopátral, kolik bych měsíčně dostal nadrobeno a že to není práce vůbec lehká za plat, který nabízí a čas, který bere, tak se mi zježily chlupy a s radostí si nechávám zajít chuť. :?
- - - - - - - - - -
Škubání pragováckých automatů 2M70 v 810 je normální, škubou i v autobusech a je to pěkné. :) Ale nesmí to jít do extrému... Asi se v tom konkrétním případě řadilo manuálně, oni to tak většinou dělají a 2M70 umožňuje prakticky provoz jako s manuální převodovkou, jen místo šaltpáky jsou tlačítka. 8)
Honza
Osa Praha - Brno
Odpovědět

Zpět na „Poklábosme“