Lada Turbo - Málo peněz, hodně muziky?

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Kopr
Příspěvky: 2953
Registrován: úte bře 28, 2006 21:16
Bydliště: Družec,Frýdek-Místek

Příspěvek od Kopr »

rosta, No to bys dopadl ...................
TŘI SESTRY <III> LADA GANG
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984

http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN
Uživatelský avatar
Laďuša
Příspěvky: 12128
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Laďuša »

No húř než Pórek to snad už ani nešlo.... :mrgreen:
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
OndrejGTi
Příspěvky: 125
Registrován: sob pro 03, 2005 14:49
Bydliště: Zilina,Trstena

Příspěvek od OndrejGTi »

Pája píše:.... Štěpán ... proč nemá, těch v každym jeho příspěvku zmiňovanejch, 73,5 kW...
Dalsi co si tu vykony pocita podla uprav na kalkulacke? Ked su sportove filtre za sebou, ich ucinok sa nasobi- 3KW x 3 x 3... :lol:

Ak som sa sekol a udany vykon bol namerany, s radostou ocakavam bludistaka pokory... aj ked tu asi malokto videl so svojim autom brzdu :P
Cory
Příspěvky: 11604
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

OndrejGTi píše:ich ucinok sa nasobi- 3KW x 3 x 3.
Ak nasobime nulu, vysledok bude stale nula :mrgreen: Teraz som sa nechcel nikoho dotknut alebo ponizovat nieci stroj, iba ma tak napadlo, ako som to raz povedal kamosovi, ktory ma 105ku :D
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Pája
Příspěvky: 991
Registrován: ned čer 06, 2004 19:51
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pája »

asi Vám uniklo kluci, že Štěpán má v autě motor fiat DOHC...
Štěpán

Příspěvek od Štěpán »

Sic mě tady napadáte a já nevím co ještě a dlouhou dobu jsem nereagoval, ale už toho mám trochu moc.
V mým podpisu je napsáno 73,5kW výkonu proto, že vůz ze kterýho pochází můj motor ( FIAT 125 Speciále ) disponoval výkonem 100HP, což v přepočtu je 73,5kW.
To, že můj motor možná nemá oních zmiňovaných 73,5kW je dáno několika faktory.
Jeden je ten, že místo původního italskýho karburátoru ( 2x 34mm ) mám obyčejnýho webera z 2106 ( můj původní karb ) - byl montován s ohledem na spotřebu.
Druhej faktor je ten, že mám druhej a třetí díl výfuku o pr.38mm, což je obyčejnej žiguláckej vejfuk. Součástí tohoto výfuka je taky první díl, kterej byl narychlo zbastlenej ještě před Příbramským srazem a jeho tvarování a proudění plynu v něm taky není dvakrát nejlepší. ( Proto jsem se taky asi před měsícem tady na foru ptál, jestli by mi byl někdo schopnej dotáhnout vejfuk od maďaru!!! Nikdo se neozval. )

Teď jak to bylo se sprintem.
Když jsem jel s Atexem první závod, tak Atex měl jen dobrej odpich díky širším a lepším gumám. Na dvojku a trojku už jsem byl nepatrně rychlejší, ale jelikož jsem na startu hrabal a ztratil 4 metry, tak jsem do cíle stáhnul jeho náskok jen o metr, což je ve výsledku stejně nic. Další výhodou Atexe je taky to, že nemá nárazníky, tažné zařízení, přední masku a harmpádí, které jsem měl v kufru ( asi 30kg )
Když jsme spolu pak zkoušeli na podruhý ( cestou zpátky od cíle ) , tak jsme byli na stejno( i když po přeřazení na dvojku mi to ve vyšších otáčkách začalo cukat ), ale přestali jsme, protože jelo naproti auto. Na potřetí jsme se dohodli jen že to zkusíme ještě jednou za jedna a za dvě, pak už nebylo kam jet. ( kenec dráhy a lidi na ploše )
Uživatelský avatar
Saynerm
Příspěvky: 655
Registrován: úte říj 10, 2006 15:23
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Saynerm »

Štěpán Getsko: na sprintovaci draze kdyz ste se vracely vam nemohlo jet nic naproti, to sem si hlidal aby tam nikdo nejel kdyz se auta vracelyz cile zpet ke startu
BA3 21061 1700k (pojizdnej plynovej zapalovac) - 15.3.2008 - uz zkoncil
BlackJack used stye
БлацкЯцк

BMW E36 320i ARKTISSILBER METALLIC - 27.1.2011 - ..........

Chatka 12 forever :mrgreen:
Buková drift challenge team
Štěpán

Příspěvek od Štěpán »

Saynerm píše:Štěpán Getzko: na sprintovaci draze kdyz ste se vracely vam nemohlo jet nic naproti, to sem si hlidal aby tam nikdo nejel kdyz se auta vracelyz cile zpet ke startu
Jeli jsme to mimo oficiální sprinty. Někdy kolem 14 hodiny.
Uživatelský avatar
Saynerm
Příspěvky: 655
Registrován: úte říj 10, 2006 15:23
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Saynerm »

Štěpán Getsko píše:
Saynerm píše:Štěpán Getzko: na sprintovaci draze kdyz ste se vracely vam nemohlo jet nic naproti, to sem si hlidal aby tam nikdo nejel kdyz se auta vracelyz cile zpet ke startu
Jeli jsme to mimo oficiální sprinty. Někdy kolem 14 hodiny.
aha, tak to pak jo. sem se lekl ze tam neco vjelo na trat, bych mel pruser stat se tma neco. ale musim uznat, ze kdyz ste vy dva staly na care a turovaly ste motory ze sem neslysel ani jak sem kricel do vysilaky na Koko Loka
BA3 21061 1700k (pojizdnej plynovej zapalovac) - 15.3.2008 - uz zkoncil
BlackJack used stye
БлацкЯцк

BMW E36 320i ARKTISSILBER METALLIC - 27.1.2011 - ..........

Chatka 12 forever :mrgreen:
Buková drift challenge team
Štěpán

Příspěvek od Štěpán »

Saynerm píše:
Štěpán Getsko píše:
Saynerm píše:Štěpán Getzko: na sprintovaci draze kdyz ste se vracely vam nemohlo jet nic naproti, to sem si hlidal aby tam nikdo nejel kdyz se auta vracelyz cile zpet ke startu
Jeli jsme to mimo oficiální sprinty. Někdy kolem 14 hodiny.
aha, tak to pak jo. sem se lekl ze tam neco vjelo na trat, bych mel pruser stat se tma neco. ale musim uznat, ze kdyz ste vy dva staly na care a turovaly ste motory ze sem neslysel ani jak sem kricel do vysilaky na Koko Loka
To věřím... :D Mně stejně nejvíc překvapila ta estonska samara! Vždycky řadil o fous dřív než já a jakmile jsem přeřadil já, tak on získal dalších 2 metry náskoku... :twisted: :D
EMI
Příspěvky: 1084
Registrován: pon zář 04, 2006 09:24
Bydliště: JN69PI
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od EMI »

dyt je to snad jedno ne? každej jezdí po svým :D
vono k těm výkonům motorů: mezi slepýma jednookej králem :P
(poslušně se hlásim k tomu že já sem ten "slepej") :oops: :mrgreen:
red BA3 21061, 1984, 4q, LPG :finga:

BLIZZARD = iron fist in a velvet glove

osa Klatovy - Plzeň - ....
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11039
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Se nesežerte :mrgreen: , vždyť v ofic. výsledcích byl mezi vámi rozdíl nula nula fň :mrgreen: , vezmeme li metodu měření, tak se štěstí mohlo přiklonit na kteroukoliv stranu. V podstatě nikdo nic s krabicema ani předohrabama nepředvedl, vyjma té Samary :mrgreen: , tam jsem v cíli hned zbystřil neb jim to jelo jak pila, to je hned cítit. Podobný pocit jsem měl kdysi z té rakouské Nivy to byl taktéž mazec.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

To Štěpán Getsko: musime dat nejake poctivejsi zavody priste, nezda se mi totiz ze bys me dohanel :-) ale neber to spatne, moc casu divat se dozadu, nebo v tvem pripade vedle sebe nebylo :-)
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
OndrejGTi
Příspěvky: 125
Registrován: sob pro 03, 2005 14:49
Bydliště: Zilina,Trstena

Příspěvek od OndrejGTi »

No ja som si trochu vrtol... ked to tak strasne lakalo :mrgreen:
Ale musim pochvalit auto, teda tu tvoju rekonstrukciu, co som si uz prestudoval...
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

OndrejGTi píše:Ale musim pochvalit auto, teda tu tvoju rekonstrukciu, co som si uz prestudoval...
Stepanovu?
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Odpovědět

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“