Lada Turbo - Málo peněz, hodně muziky?
Moderátor: Moderátoři
rosta, No to bys dopadl ...................
TŘI SESTRY <III> LADA GANG
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984
http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984
http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN
- Laďuša
- Příspěvky: 12129
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
No húř než Pórek to snad už ani nešlo....
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Dalsi co si tu vykony pocita podla uprav na kalkulacke? Ked su sportove filtre za sebou, ich ucinok sa nasobi- 3KW x 3 x 3...Pája píše:.... Štěpán ... proč nemá, těch v každym jeho příspěvku zmiňovanejch, 73,5 kW...
Ak som sa sekol a udany vykon bol namerany, s radostou ocakavam bludistaka pokory... aj ked tu asi malokto videl so svojim autom brzdu
Ak nasobime nulu, vysledok bude stale nula Teraz som sa nechcel nikoho dotknut alebo ponizovat nieci stroj, iba ma tak napadlo, ako som to raz povedal kamosovi, ktory ma 105kuOndrejGTi píše:ich ucinok sa nasobi- 3KW x 3 x 3.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Sic mě tady napadáte a já nevím co ještě a dlouhou dobu jsem nereagoval, ale už toho mám trochu moc.
V mým podpisu je napsáno 73,5kW výkonu proto, že vůz ze kterýho pochází můj motor ( FIAT 125 Speciále ) disponoval výkonem 100HP, což v přepočtu je 73,5kW.
To, že můj motor možná nemá oních zmiňovaných 73,5kW je dáno několika faktory.
Jeden je ten, že místo původního italskýho karburátoru ( 2x 34mm ) mám obyčejnýho webera z 2106 ( můj původní karb ) - byl montován s ohledem na spotřebu.
Druhej faktor je ten, že mám druhej a třetí díl výfuku o pr.38mm, což je obyčejnej žiguláckej vejfuk. Součástí tohoto výfuka je taky první díl, kterej byl narychlo zbastlenej ještě před Příbramským srazem a jeho tvarování a proudění plynu v něm taky není dvakrát nejlepší. ( Proto jsem se taky asi před měsícem tady na foru ptál, jestli by mi byl někdo schopnej dotáhnout vejfuk od maďaru!!! Nikdo se neozval. )
Teď jak to bylo se sprintem.
Když jsem jel s Atexem první závod, tak Atex měl jen dobrej odpich díky širším a lepším gumám. Na dvojku a trojku už jsem byl nepatrně rychlejší, ale jelikož jsem na startu hrabal a ztratil 4 metry, tak jsem do cíle stáhnul jeho náskok jen o metr, což je ve výsledku stejně nic. Další výhodou Atexe je taky to, že nemá nárazníky, tažné zařízení, přední masku a harmpádí, které jsem měl v kufru ( asi 30kg )
Když jsme spolu pak zkoušeli na podruhý ( cestou zpátky od cíle ) , tak jsme byli na stejno( i když po přeřazení na dvojku mi to ve vyšších otáčkách začalo cukat ), ale přestali jsme, protože jelo naproti auto. Na potřetí jsme se dohodli jen že to zkusíme ještě jednou za jedna a za dvě, pak už nebylo kam jet. ( kenec dráhy a lidi na ploše )
V mým podpisu je napsáno 73,5kW výkonu proto, že vůz ze kterýho pochází můj motor ( FIAT 125 Speciále ) disponoval výkonem 100HP, což v přepočtu je 73,5kW.
To, že můj motor možná nemá oních zmiňovaných 73,5kW je dáno několika faktory.
Jeden je ten, že místo původního italskýho karburátoru ( 2x 34mm ) mám obyčejnýho webera z 2106 ( můj původní karb ) - byl montován s ohledem na spotřebu.
Druhej faktor je ten, že mám druhej a třetí díl výfuku o pr.38mm, což je obyčejnej žiguláckej vejfuk. Součástí tohoto výfuka je taky první díl, kterej byl narychlo zbastlenej ještě před Příbramským srazem a jeho tvarování a proudění plynu v něm taky není dvakrát nejlepší. ( Proto jsem se taky asi před měsícem tady na foru ptál, jestli by mi byl někdo schopnej dotáhnout vejfuk od maďaru!!! Nikdo se neozval. )
Teď jak to bylo se sprintem.
Když jsem jel s Atexem první závod, tak Atex měl jen dobrej odpich díky širším a lepším gumám. Na dvojku a trojku už jsem byl nepatrně rychlejší, ale jelikož jsem na startu hrabal a ztratil 4 metry, tak jsem do cíle stáhnul jeho náskok jen o metr, což je ve výsledku stejně nic. Další výhodou Atexe je taky to, že nemá nárazníky, tažné zařízení, přední masku a harmpádí, které jsem měl v kufru ( asi 30kg )
Když jsme spolu pak zkoušeli na podruhý ( cestou zpátky od cíle ) , tak jsme byli na stejno( i když po přeřazení na dvojku mi to ve vyšších otáčkách začalo cukat ), ale přestali jsme, protože jelo naproti auto. Na potřetí jsme se dohodli jen že to zkusíme ještě jednou za jedna a za dvě, pak už nebylo kam jet. ( kenec dráhy a lidi na ploše )
Štěpán Getsko: na sprintovaci draze kdyz ste se vracely vam nemohlo jet nic naproti, to sem si hlidal aby tam nikdo nejel kdyz se auta vracelyz cile zpet ke startu
BA3 21061 1700k (pojizdnej plynovej zapalovac) - 15.3.2008 - uz zkoncil
BlackJack used stye
БлацкЯцк
BMW E36 320i ARKTISSILBER METALLIC - 27.1.2011 - ..........
Chatka 12 forever
Buková drift challenge team
BlackJack used stye
БлацкЯцк
BMW E36 320i ARKTISSILBER METALLIC - 27.1.2011 - ..........
Chatka 12 forever
Buková drift challenge team
aha, tak to pak jo. sem se lekl ze tam neco vjelo na trat, bych mel pruser stat se tma neco. ale musim uznat, ze kdyz ste vy dva staly na care a turovaly ste motory ze sem neslysel ani jak sem kricel do vysilaky na Koko LokaŠtěpán Getsko píše:Jeli jsme to mimo oficiální sprinty. Někdy kolem 14 hodiny.Saynerm píše:Štěpán Getzko: na sprintovaci draze kdyz ste se vracely vam nemohlo jet nic naproti, to sem si hlidal aby tam nikdo nejel kdyz se auta vracelyz cile zpet ke startu
BA3 21061 1700k (pojizdnej plynovej zapalovac) - 15.3.2008 - uz zkoncil
BlackJack used stye
БлацкЯцк
BMW E36 320i ARKTISSILBER METALLIC - 27.1.2011 - ..........
Chatka 12 forever
Buková drift challenge team
BlackJack used stye
БлацкЯцк
BMW E36 320i ARKTISSILBER METALLIC - 27.1.2011 - ..........
Chatka 12 forever
Buková drift challenge team
To věřím... Mně stejně nejvíc překvapila ta estonska samara! Vždycky řadil o fous dřív než já a jakmile jsem přeřadil já, tak on získal dalších 2 metry náskoku...Saynerm píše:aha, tak to pak jo. sem se lekl ze tam neco vjelo na trat, bych mel pruser stat se tma neco. ale musim uznat, ze kdyz ste vy dva staly na care a turovaly ste motory ze sem neslysel ani jak sem kricel do vysilaky na Koko LokaŠtěpán Getsko píše:Jeli jsme to mimo oficiální sprinty. Někdy kolem 14 hodiny.Saynerm píše:Štěpán Getzko: na sprintovaci draze kdyz ste se vracely vam nemohlo jet nic naproti, to sem si hlidal aby tam nikdo nejel kdyz se auta vracelyz cile zpet ke startu
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Se nesežerte , vždyť v ofic. výsledcích byl mezi vámi rozdíl nula nula fň , vezmeme li metodu měření, tak se štěstí mohlo přiklonit na kteroukoliv stranu. V podstatě nikdo nic s krabicema ani předohrabama nepředvedl, vyjma té Samary , tam jsem v cíli hned zbystřil neb jim to jelo jak pila, to je hned cítit. Podobný pocit jsem měl kdysi z té rakouské Nivy to byl taktéž mazec.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
- Atex
- Příspěvky: 1826
- Registrován: sob led 13, 2007 17:22
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
To Štěpán Getsko: musime dat nejake poctivejsi zavody priste, nezda se mi totiz ze bys me dohanel ale neber to spatne, moc casu divat se dozadu, nebo v tvem pripade vedle sebe nebylo
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
- Atex
- Příspěvky: 1826
- Registrován: sob led 13, 2007 17:22
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
Stepanovu?OndrejGTi píše:Ale musim pochvalit auto, teda tu tvoju rekonstrukciu, co som si uz prestudoval...
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn