SAMARA vs. FAVORIT
Moderátor: Moderátoři
mozem potvrditMaysner píše:ve felicii vicemene takyzelvotron píše:........pětku řadit spolujezdci (ideálně spolujezdkyni) do kolene je u favíka normální
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Sorry za OT.ale když má : favorit ma uz taky zastaralej interier. skripani plastu je normalnio i ve felicii, co má potom samara?? Nic proti samaře,na rozbité polní cesty je v pohodě,ale ten interiér,je archa jak prase.
[ Komentář přidal: Luděk Musil: st květen 07, 2008 11:07 ]
Pozn. moderátora: pozor na Flame a přechod do OT! L.
[ Komentář přidal: Luděk Musil: st květen 07, 2008 11:07 ]
Pozn. moderátora: pozor na Flame a přechod do OT! L.
Naposledy upravil(a) Tom.... dne stř kvě 07, 2008 09:08, celkem upraveno 1 x.
to Maysner: tys mě asi za dobu co tu na fóru spamuju nepochopil co? Já si mohl koupit nějakou feldu s kterou bych akorát jezdil s tím co jsem už nacpal do lady bych měl něco z 96 roku ve slušným stavu..doma mám auto k dispozici, ale mě jde dost o to, že si svý první auto chci dát dohromady sám, prostě složit to svejma rukama. Lada má to kouzlo, že je to skládačka, na kterou se dá stačit v domácích podmínkách s vercajkem. Navíc když s tím potom někam přijedeš a je to jak nový, hezčí než origo z fabriky, tak je sranda jak na to uměj lidi koukat. Těžko to pochopí někteří tuneři, kteří potřebují auto na lovení holek a na machrování ve městě... No a pokud je Lada opravdu v pořádku, po všech stránkách tak přece jen nakonec na obdobně výkoná auta stačí. Dneska se mi líbí, že to auto už tehdy mělo náporový chlazení, motor v předu, topilo to, docela sympatickej interiér, nádhernej krátkej chod řadící páky, rozvod OHC, v případě 2105 1300 se mi líbí ten těžce podčtvercovej motor, chlazený brzdový kotouče, chlazený bubny, dokonce rusáci i přemejšleli při vyvážení auta - strana řidiče v kontrastu s umístěním karbecu, sacího a výfukovýho potrubí, baterie, nádrže způsobuje vyvážení skoro do nuly.
Potom, když člověk sedne do takovýho auta, který někteří dnešní frajíci ani neumí nakopnout,navíc pokud je to v originále, vědomí, že je to starší než já, ten železnej klíček od spínačky je to bezkonkurenční pocit. A ještě lepší je, když s takovým autem dominuješ mezi těma debilníma htpčkama, ve kterejch si lidi myslej kdoví co nemaj za káru. Já jim to neberu, chtěj to, líbí se jim to ať si to koupí, ale zároveň si, ale musej uvědomit, že s tak slabým autem nebudou stačit ničemu na silnici.
No a když už se s něčím takovým budu, dělat, musí to stát za to, musí to bejt starý, musí to bejt zvláštní, chci aby se po tom autě lidi co ví o co jde otočili, ale nechci, aby se otáčeli jen skrz to, že to řve (obvyke nejede), že ve vnitř řeže hudba, až je řidič už hluchej, nebo proto, že už je to z těch tuzingovejch doplňků tak přeplácaný, že to sotva leze jak je to těžký.A zároveň se na to auto chci mít možnost jednou podívat a říct si, jo už tenkrát jsem dělal auto a ne votuzidlo, který je už dávno prodaný páč jsem se nemohl koukat na některý ty odfláknutý, nebo blbě vymyšlený kraviny...řekl bych, že někteří lidi z fóra ví co chci se snažím postavit a proč
Potom, když člověk sedne do takovýho auta, který někteří dnešní frajíci ani neumí nakopnout,navíc pokud je to v originále, vědomí, že je to starší než já, ten železnej klíček od spínačky je to bezkonkurenční pocit. A ještě lepší je, když s takovým autem dominuješ mezi těma debilníma htpčkama, ve kterejch si lidi myslej kdoví co nemaj za káru. Já jim to neberu, chtěj to, líbí se jim to ať si to koupí, ale zároveň si, ale musej uvědomit, že s tak slabým autem nebudou stačit ničemu na silnici.
No a když už se s něčím takovým budu, dělat, musí to stát za to, musí to bejt starý, musí to bejt zvláštní, chci aby se po tom autě lidi co ví o co jde otočili, ale nechci, aby se otáčeli jen skrz to, že to řve (obvyke nejede), že ve vnitř řeže hudba, až je řidič už hluchej, nebo proto, že už je to z těch tuzingovejch doplňků tak přeplácaný, že to sotva leze jak je to těžký.A zároveň se na to auto chci mít možnost jednou podívat a říct si, jo už tenkrát jsem dělal auto a ne votuzidlo, který je už dávno prodaný páč jsem se nemohl koukat na některý ty odfláknutý, nebo blbě vymyšlený kraviny...řekl bych, že někteří lidi z fóra ví co chci se snažím postavit a proč
muj prispevek patri k tomu ze chces upravenou 07 aby jezdila do 10l. temer nerealny. chces vykon? nakrm to.
ano ja tunim zigula. ale abych na nej balil holky? mno. tady urcite ne. bejt v rusku je to jina
mam doma taky k dispozici auta modernejsi(tedy jak se to veme) a nebavi me s nema jezdit. pokud tebe uspokojuje machrovat mezi htp prosim. tyto neauta ja nevnimam. kdyz uz tak si "zazavodim" s autem o nekolik trid vys. oni pak nechapu jak se za nima muze zigul drzet. napr jizda s tommelem a jeho flekatym kombikem. ten 2.5 V6 opel neujizdel. zigul se ho drzel a ti kluci vevnitr byli jen v udivu
nebojim se brat zatacky na hrane. ty ktery znam casto jezdim ve smyku. samozrejme kdyz je to zrovna bezpecny. hodne spoluzaku co se mnou nekdy jelo se porad drzelo madel a nechapalo ze to auto toto dokaze
ano ja tunim zigula. ale abych na nej balil holky? mno. tady urcite ne. bejt v rusku je to jina
mam doma taky k dispozici auta modernejsi(tedy jak se to veme) a nebavi me s nema jezdit. pokud tebe uspokojuje machrovat mezi htp prosim. tyto neauta ja nevnimam. kdyz uz tak si "zazavodim" s autem o nekolik trid vys. oni pak nechapu jak se za nima muze zigul drzet. napr jizda s tommelem a jeho flekatym kombikem. ten 2.5 V6 opel neujizdel. zigul se ho drzel a ti kluci vevnitr byli jen v udivu
nebojim se brat zatacky na hrane. ty ktery znam casto jezdim ve smyku. samozrejme kdyz je to zrovna bezpecny. hodne spoluzaku co se mnou nekdy jelo se porad drzelo madel a nechapalo ze to auto toto dokaze
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
- Atex
- Příspěvky: 1826
- Registrován: sob led 13, 2007 17:22
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
moje rec.. vcera ojedinela moznost porovnat sily s autama "o nekolik trid vys". tedy ja vs. hyundai santafe vs. vw touran ..... asi se budete zase smat, ale touran zustal na dalnici vzadu a santafecko mi uhlo ve 150ti do praveho
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Atex píše:moje rec.. vcera ojedinela moznost porovnat sily s autama "o nekolik trid vys". tedy ja vs. hyundai santafe vs. vw touran ..... asi se budete zase smat, ale touran zustal na dalnici vzadu a santafecko mi uhlo ve 150ti do praveho
borec v touranu zrovna svacil, ten ani nevedel ze tam jedes, a borec v hyundaii si rekl, ze nema kam spechat, tak zapl tempomat, zapadl do sedacky, zapalil si cigaro a cumel, co jeste predvedes
VAZ 2104 1.3 1989
-
- Příspěvky: 403
- Registrován: úte čer 01, 2004 08:11
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
- Atex
- Příspěvky: 1826
- Registrován: sob led 13, 2007 17:22
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
hm.. tak to tempomat zpusobuje ten odporny, cerny dym z vyfuku.. a ja myslel ze je to kdyz seslapne plny plyn , dik za objasneniJmJ píše:borec v touranu zrovna svacil, ten ani nevedel ze tam jedes, a borec v hyundaii si rekl, ze nema kam spechat, tak zapl tempomat, zapadl do sedacky, zapalil si cigaro a cumel, co jeste predvedes
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
vy se z toho cerneho dymu uplne posukujete to je ted moderni sledovat, komu z toho dym leti a komu neAtex píše:hm.. tak to tempomat zpusobuje ten odporny, cerny dym z vyfuku.. a ja myslel ze je to kdyz seslapne plny plyn , dik za objasneniJmJ píše:borec v touranu zrovna svacil, ten ani nevedel ze tam jedes, a borec v hyundaii si rekl, ze nema kam spechat, tak zapl tempomat, zapadl do sedacky, zapalil si cigaro a cumel, co jeste predvedes
mi proste cele tohle zavodeni prijde tak trochu mimo
ale proti gustu...
VAZ 2104 1.3 1989
- Atex
- Příspěvky: 1826
- Registrován: sob led 13, 2007 17:22
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
ale bohuzel je to jasny dukaz co se s tim motorem prave dejeJmJ píše:vy se z toho cerneho dymu uplne posukujete
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn