Radši k Arabovi, ať za to ještě něco dostaneš:-)))
No to co popisuješ může mít více příčin-zkus ložiska v kolech, jestli je správná vůle a jestli se odlehčené kolo odvaluje bez známek zadrhávání...také čepy zkontroluj to je věcí co...
Moudrost nepřichází vždy s věkem. Někdy věk přichází sám.
Starý dům a mladá žena - hojnost práce zaručena.
Práce vyžaduje čím dál větší vzdělání, vzdělání čím dál větší práci.
boha ten Tvůj stroj je opravdu zázrak
kdyžtak se s tím potrap a když nic, tak na srazu se na to můžem mrknout...přeci není jen tak, aby to dělalo psí kusy
Moudrost nepřichází vždy s věkem. Někdy věk přichází sám.
Starý dům a mladá žena - hojnost práce zaručena.
Práce vyžaduje čím dál větší vzdělání, vzdělání čím dál větší práci.
Jestli ty kotouče vypadají úplně stejně a mají i stejnou barvu, bylo by velice! nepravděpodobné, že by to způsobovaly oni. Co odvdušnit, to jsi zkoušel? Sice to je taky nepravděpodobný, ale zkus to.
Odvzušňovat jsem zkoušel, ani bublinka , v pohodě. Ale všiml jsem si na pravé straně jedné věci - spojovací trubička mezi pístky je v místě ohybu ohnutá takovým způsobem, že je téměř zlomená.
Kdyby tam cestoval nějaký binec, který by se skrz to zůžení neprocpal také by to mohlo mít vliv, no uvidím. V "mototechně" mají otevřeno až v pondělí, tak ji koupím a zkusím vyměnit.
popest píše:Ohnutá je na opačné straně, naž kam to táhne?
Ano, že by jako ta pravá strana mohla brzdit nějak méně. Já už nevím, zkouším hledat co se dá.
Já snad seberu komplet brzdiče z 2101 a prásknu je tam co to udělá
Tak tím to také nebude. Znovu jsem se v tom šťoural a začínám mít podezření na jeden pístek a to vnitřní na pravé straně. Sice oba chodí z lehka , ale když jsem bráchu posadil do auta a řekl ať mi šlape na brzdu , tak jsem koukal, že ten vnější má větší chod než ten vnitřní.
Jak to můžeš vědět, že to tím není? Ono na pohnutí pístku není zapotřebí moc velký síly. Vyndej tu spojovací trubičku na obou stranách a foukni do ní a porovnej je. Nebo na tohle se vykašli a kup tu novou jak jsi říkal.Tahle je stejně skříplá. Pak to porovnej.
Taky zkus jeden pokus. Rozjeď to na vyšší rychlost a pomalinku! začni brzdit. Pokud to bude dostatečně plynulé a pomalé a skutečne se jedná o něco přiskříplého, tlak by se měl stíhat na přiškrcené straně zvyšovat stejně rychle jako na opačné straně a mělo by to brzdit rovně.
Tak dnes jsem se do toho pustil trochu " z gruntu" . Nahodil jsem na přední brzdy nové kotouče, destičky, pístky, spojovací trubičky mezi pístky, hadice, trubičky k hlavnímu brzd. válci a uvidím co to udělá.
Při příležitosti vrtání se v autě jsem ještě dal nové čepy na ramena. Ani nevím jestli si to ta moje zdechlina zaslouží
Ahoj, nevite nekdo kde najit ci nevite nekdo jake jsou rozmery der na kotoucovkach ? Mam k dispozici kotouce uplne nove-nevrtane. V knizce sem nenasel nic, na foru taky ne. Lada 2105.
Jen tak to zmerit mi pripadne dost nepresny...
Mondeo MKIII 2,5 V6
--------------
Ladajede.cz - prejeli sme z Brna na cinsky hranice a zpet v 05