Brzdy - účinost a vadnutí
Moderátor: Moderátoři
- dmatej
- Příspěvky: 2847
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
No, co se týče Kaliny, myslím, že brzdí velmi dobře, ale mám výhrady:
1) tvrdé destičky, kotouče se opotřebovávají asi stejně jako destičky. Životnost originál destiček po 30000 km - odhaduji na takových 60 tisíc určitě.
2) Brzdy při brždění někdy hučí - nejvíc při malých rychlostech.
Jinak pozitiva oproti jiným "novým" autům:
1) Sice nemám ABS, ale mám cit v pedálu - pedál s intenzitou brždění tvrdne (Renaulti, Fabie, ani omylem).
2) Brzdí velmi dobře, kola se nezablokují pokud nechci, brzdy netáhnou do strany.
Tak jsem si to taky přečetl (téma) a něco jste mi připomněli:
Kotouče jsou sice ventilovaný, ale rez asi chladí dost blbě - ta ventilace je na nic, a je pravda, že když byla Beruška nová, efekty po brždění ze 170 na 100 jsem nepozoroval. Mám na mysli drncání řízení když už dobržďuju - asi se trošku zvlní a až za pár minut zchladnou, zase se to srovná.
Nad výměnou kotoučů taky přemýšlím ...
Co do účinku si ale nemám na co stěžovat![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
1) tvrdé destičky, kotouče se opotřebovávají asi stejně jako destičky. Životnost originál destiček po 30000 km - odhaduji na takových 60 tisíc určitě.
2) Brzdy při brždění někdy hučí - nejvíc při malých rychlostech.
Jinak pozitiva oproti jiným "novým" autům:
1) Sice nemám ABS, ale mám cit v pedálu - pedál s intenzitou brždění tvrdne (Renaulti, Fabie, ani omylem).
2) Brzdí velmi dobře, kola se nezablokují pokud nechci, brzdy netáhnou do strany.
Tak jsem si to taky přečetl (téma) a něco jste mi připomněli:
Kotouče jsou sice ventilovaný, ale rez asi chladí dost blbě - ta ventilace je na nic, a je pravda, že když byla Beruška nová, efekty po brždění ze 170 na 100 jsem nepozoroval. Mám na mysli drncání řízení když už dobržďuju - asi se trošku zvlní a až za pár minut zchladnou, zase se to srovná.
Nad výměnou kotoučů taky přemýšlím ...
Co do účinku si ale nemám na co stěžovat
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
přesně co řikám já, i na ujetým sněhu se (díky větší ovládací síle) nechá snadno vycejtit, že to už už bude blokovat a brzdit těsně před tou hranicí, ve fábii sice stačí na brzdovej pedál položit pírko a už to brzdí, ale nevim, nevim jak by to vypadalo na sněhu bez abs, i když je to asi hlavně o zvykudmatej píše:) Sice nemám ABS, ale mám cit v pedálu - pedál s intenzitou brždění tvrdne (Renaulti, Fabie, ani omylem).
2) Brzdí velmi dobře, kola se nezablokují pokud nechci, brzdy netáhnou do strany.
![What u think :ANAL:](./images/smilies/icon_anal.gif)
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
No s fábií jsem jel v pondělí(kolega mě nechal řídit) a ty brzdy tam maj takovej razantější nástup, ale zvykl bych si.I je to auto živější než lada.Otáčky někam přes 3,5 tisíce a pořád by to táhlo jak blázen.To u lady ani nápad v těhle otáčkách to řve a není to asi ideální výkon
Podotýkám že v tý fábii má motor 1,4 . Na fabijku jsem po zkušební projížďce nemohl říct nic špatnýho.Akorát drobnosti- špatný výhled zadním oknem při couvání a malý zrcátko spolujezdce.
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
![Very Happy :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Ahoj kluci,pokud vím,tak omezovač tlaku brzd je opravdu spojen se zadní nápravou,když tam dáte kostky,musíte doladit i omezovač,jinak to brzdit nebude.Navíc omezovač kolikrát přestane fungovat úplně,na Wartburgu mi brzdy taky nechtěly moc brzdit,vyhodil jsem omezovač a najednou paráda,brzdilo jak vzteklý a zadní kola se neblokovaly.Na Ladě by to chtělo zkusit taky,snad v létě až bude čas... ![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
Today...tomorrow.....TOGLIATTI!!!
Tak teď nevím jestli se bavíte o brzdách nových typů či starých(01-07). Každopádně nastavení omezovače u mé 07 má veliký význam. Po výměně za nový je nastavený špatně(je v krajní poloze, čili omezuje maximálně) a výsledkem je, že pedál jde stlačit hlouběji a auto nebrzdí moc ostře. Přední kola se taky zablokují, ale není to ono.
Před výměnou byl omezovač zaseklý a neomezoval. Výsledkem bylo to, že se blokovala zadní kola. Takže určitě bych ho tam nechal.
Před výměnou byl omezovač zaseklý a neomezoval. Výsledkem bylo to, že se blokovala zadní kola. Takže určitě bych ho tam nechal.
Bavíme se o brzdách na nový řadě, čili 2110,11,12 ![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
![Very Happy :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
- radek mb
- Příspěvky: 5190
- Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
- Bydliště: okr.MB
- Kontaktovat uživatele:
zato mně to bez "všimného" STK neprolezlo,a to právě kvůli zadním brzdám...zde se potvrzuje heslo:co auto,tavri píše:Čahoun napsal:
,když tam dáte kostky,musíte doladit i omezovač,jinak to brzdit nebude
ale bude a brzdí to, auto prolezlo 2x technickou (2004,2006) Jediné, co jsem dolaďoval, byla světla...
![:mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Spíš co Lada to originál. U škodovky tak rozdílnou kvalitu nepozoruju, třeba jedna série měla podobnou vadu to jo ,ale u lady jeden neví v kterým kousku zapoměli při výrobě pod sedačkou kalašnikovradek mb píše:heslo:co auto,to originál
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
![Very Happy :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)