Brzdy - účinost a vadnutí
Moderátor: Moderátoři
- dmatej
- Příspěvky: 2847
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
No, co se týče Kaliny, myslím, že brzdí velmi dobře, ale mám výhrady:
1) tvrdé destičky, kotouče se opotřebovávají asi stejně jako destičky. Životnost originál destiček po 30000 km - odhaduji na takových 60 tisíc určitě.
2) Brzdy při brždění někdy hučí - nejvíc při malých rychlostech.
Jinak pozitiva oproti jiným "novým" autům:
1) Sice nemám ABS, ale mám cit v pedálu - pedál s intenzitou brždění tvrdne (Renaulti, Fabie, ani omylem).
2) Brzdí velmi dobře, kola se nezablokují pokud nechci, brzdy netáhnou do strany.
Tak jsem si to taky přečetl (téma) a něco jste mi připomněli:
Kotouče jsou sice ventilovaný, ale rez asi chladí dost blbě - ta ventilace je na nic, a je pravda, že když byla Beruška nová, efekty po brždění ze 170 na 100 jsem nepozoroval. Mám na mysli drncání řízení když už dobržďuju - asi se trošku zvlní a až za pár minut zchladnou, zase se to srovná.
Nad výměnou kotoučů taky přemýšlím ...
Co do účinku si ale nemám na co stěžovat
1) tvrdé destičky, kotouče se opotřebovávají asi stejně jako destičky. Životnost originál destiček po 30000 km - odhaduji na takových 60 tisíc určitě.
2) Brzdy při brždění někdy hučí - nejvíc při malých rychlostech.
Jinak pozitiva oproti jiným "novým" autům:
1) Sice nemám ABS, ale mám cit v pedálu - pedál s intenzitou brždění tvrdne (Renaulti, Fabie, ani omylem).
2) Brzdí velmi dobře, kola se nezablokují pokud nechci, brzdy netáhnou do strany.
Tak jsem si to taky přečetl (téma) a něco jste mi připomněli:
Kotouče jsou sice ventilovaný, ale rez asi chladí dost blbě - ta ventilace je na nic, a je pravda, že když byla Beruška nová, efekty po brždění ze 170 na 100 jsem nepozoroval. Mám na mysli drncání řízení když už dobržďuju - asi se trošku zvlní a až za pár minut zchladnou, zase se to srovná.
Nad výměnou kotoučů taky přemýšlím ...
Co do účinku si ale nemám na co stěžovat
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
přesně co řikám já, i na ujetým sněhu se (díky větší ovládací síle) nechá snadno vycejtit, že to už už bude blokovat a brzdit těsně před tou hranicí, ve fábii sice stačí na brzdovej pedál položit pírko a už to brzdí, ale nevim, nevim jak by to vypadalo na sněhu bez abs, i když je to asi hlavně o zvykudmatej píše:) Sice nemám ABS, ale mám cit v pedálu - pedál s intenzitou brždění tvrdne (Renaulti, Fabie, ani omylem).
2) Brzdí velmi dobře, kola se nezablokují pokud nechci, brzdy netáhnou do strany.
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
No s fábií jsem jel v pondělí(kolega mě nechal řídit) a ty brzdy tam maj takovej razantější nástup, ale zvykl bych si.I je to auto živější než lada.Otáčky někam přes 3,5 tisíce a pořád by to táhlo jak blázen.To u lady ani nápad v těhle otáčkách to řve a není to asi ideální výkon Podotýkám že v tý fábii má motor 1,4 . Na fabijku jsem po zkušební projížďce nemohl říct nic špatnýho.Akorát drobnosti- špatný výhled zadním oknem při couvání a malý zrcátko spolujezdce.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
Ahoj kluci,pokud vím,tak omezovač tlaku brzd je opravdu spojen se zadní nápravou,když tam dáte kostky,musíte doladit i omezovač,jinak to brzdit nebude.Navíc omezovač kolikrát přestane fungovat úplně,na Wartburgu mi brzdy taky nechtěly moc brzdit,vyhodil jsem omezovač a najednou paráda,brzdilo jak vzteklý a zadní kola se neblokovaly.Na Ladě by to chtělo zkusit taky,snad v létě až bude čas...
Today...tomorrow.....TOGLIATTI!!!
Tak teď nevím jestli se bavíte o brzdách nových typů či starých(01-07). Každopádně nastavení omezovače u mé 07 má veliký význam. Po výměně za nový je nastavený špatně(je v krajní poloze, čili omezuje maximálně) a výsledkem je, že pedál jde stlačit hlouběji a auto nebrzdí moc ostře. Přední kola se taky zablokují, ale není to ono.
Před výměnou byl omezovač zaseklý a neomezoval. Výsledkem bylo to, že se blokovala zadní kola. Takže určitě bych ho tam nechal.
Před výměnou byl omezovač zaseklý a neomezoval. Výsledkem bylo to, že se blokovala zadní kola. Takže určitě bych ho tam nechal.
Bavíme se o brzdách na nový řadě, čili 2110,11,12
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
- radek mb
- Příspěvky: 5189
- Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
- Bydliště: okr.MB
- Kontaktovat uživatele:
zato mně to bez "všimného" STK neprolezlo,a to právě kvůli zadním brzdám...zde se potvrzuje heslo:co auto, to origináltavri píše:Čahoun napsal:
,když tam dáte kostky,musíte doladit i omezovač,jinak to brzdit nebude
ale bude a brzdí to, auto prolezlo 2x technickou (2004,2006) Jediné, co jsem dolaďoval, byla světla...
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Spíš co Lada to originál. U škodovky tak rozdílnou kvalitu nepozoruju, třeba jedna série měla podobnou vadu to jo ,ale u lady jeden neví v kterým kousku zapoměli při výrobě pod sedačkou kalašnikovradek mb píše:heslo:co auto, to originál
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch