Hmm, zdroj se zdá býti důvěryhodný...zdenda píše:Jinak jsem se pýtal na ty maringotky a je to ze slov vedoucího oprav LD ČSD H.Brod.
Vlaky
Moderátor: Moderátoři
- Laďuša
- Příspěvky: 12129
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Hmm, někdo ze Studénky by byl důvěryhodější....Teepee píše:Hmm, zdroj se zdá býti důvěryhodný...
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
- Teepee
- Příspěvky: 4309
- Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
- Bydliště: Praha západ
- Kontaktovat uživatele:
No nejen 2x :zdenda píše:Na 810 je to po.... už od motoru. Počítalo se, že se bude pohonné ústrojí měnit při klaždé velké opravě.... Dát motor a převodovku, kteří jsou stavěni na bus na koleje je trochu zhovadilost. Korunovaná tím, že 810 táhne i 2x 010!!!
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/motor ... 10191.html
Bílý LADA a okřídlená spol.
- Teepee
- Příspěvky: 4309
- Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
- Bydliště: Praha západ
- Kontaktovat uživatele:
Nechal jsem se strhnout těmi komentáři a moc zkoumavě to neprohlížel Zdá se že maximum je opravdu 2x.
Ale stejně je to krásný:
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/810275.jpg
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/810176.jpg
Ale stejně je to krásný:
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/810275.jpg
http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/810176.jpg
Bílý LADA a okřídlená spol.
- Michal Pokorný
- Příspěvky: 3826
- Registrován: ned led 28, 2007 20:53
Tak jak to tedy je - může jeden motor 810 táhnout 3 vagonky, nebo nesmí ?
Já jsem to totiž před pár lety zažil a to na trati Lovosice - Česká Lípa. Z Lovosic měla vyrazit souprava 810 - 010 - 010 - 010 -810 , ovšem jeden motor nešel nastartovat, tak se odpojil, lidi si museli přestoupit do zbývajících vozů a z Lovosic do Litoměřic jela souprava 810 - 010 - 010 - 010. Až v Litoměřicích k tomu přistrčili nějakou tu 704 nebo 708 či co to bylo za potvoru
Já jsem to totiž před pár lety zažil a to na trati Lovosice - Česká Lípa. Z Lovosic měla vyrazit souprava 810 - 010 - 010 - 010 -810 , ovšem jeden motor nešel nastartovat, tak se odpojil, lidi si museli přestoupit do zbývajících vozů a z Lovosic do Litoměřic jela souprava 810 - 010 - 010 - 010. Až v Litoměřicích k tomu přistrčili nějakou tu 704 nebo 708 či co to bylo za potvoru
- Honza 21061
- Příspěvky: 1600
- Registrován: úte pro 13, 2005 22:35
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Nejhezčí tramvajová trať v republice http://encyklopedie.seznam.cz/heslo/179 ... c-jablonec
Je to doplněné mnoha pěknými fotkami, bohužel již se zbořenou Textilanou. Když jsem tuto trať poprvé nadšeně poznával já, v srpnu 2003, Textilana ještě stála a po trati se proháněly ještě i dnes už vyřazené vozy T2(R).
Několik fotek je tam také ze srpna, zatažené a deštivé počasí pro srpen na Liberecku typické a na výlet po této trati vhodné.
...a narozdíl od Ostravské jednokolejky kde se i ve třetím tisíciletí křižování řídilo pouze vozovými jízdními řády, tato trať má i důvtipnou, jednoduchou, ale spolehlivou signalizační soustavu. http://tram.webzdarma.cz/texty/siglib.htm
http://tram.webzdarma.cz/predpisy/liberec.htm
Je to doplněné mnoha pěknými fotkami, bohužel již se zbořenou Textilanou. Když jsem tuto trať poprvé nadšeně poznával já, v srpnu 2003, Textilana ještě stála a po trati se proháněly ještě i dnes už vyřazené vozy T2(R).
Několik fotek je tam také ze srpna, zatažené a deštivé počasí pro srpen na Liberecku typické a na výlet po této trati vhodné.
...a narozdíl od Ostravské jednokolejky kde se i ve třetím tisíciletí křižování řídilo pouze vozovými jízdními řády, tato trať má i důvtipnou, jednoduchou, ale spolehlivou signalizační soustavu. http://tram.webzdarma.cz/texty/siglib.htm
http://tram.webzdarma.cz/predpisy/liberec.htm
Honza
Osa Praha - Brno
Osa Praha - Brno
- JirkaHagen
- Příspěvky: 26
- Registrován: pát srp 11, 2006 19:38
- Bydliště: Slaný
- Honza 21061
- Příspěvky: 1600
- Registrován: úte pro 13, 2005 22:35
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Ano, pokud svítí bílá, tak řidič má jistotu, že má před sebou volno minimálně do následující výhybny, ale svým způsobem přímo "volno" na jízdu to není.
Při rozjezdu (tr.1) brnkne ještě před návěstidlem o kontakt a rázem mu naskočí zelená- potvrzení o volném úseku. Tím má jistotu, že případná souprava stojící v následující výhybně proti němu, se nerozjela současně s ním. Této "protisoupravě" (tr.2) naskočí červená, tj. tramvaj v protisměru vyjela z výhybny. Později se přidá ještě bílá, poté co tr. 1 přejede kontakt za semaforem- tramvaj v protisměru se pohybuje jednokolejným úsekem.
Současně s rozsvícením červeného a bílého světla pro tr. 2 se rozsvítí za tr. 1 červené světlo.
Tento jednoduchý, ale geniální systém se mi neskutečně líbí. Pomocí několika relátek, trolejových kontaktů a 4 barev se stala z obávaného jedokolejného provozu naprosto bezpečná trať.
Nepodařilo se mi zatím dopracovat se k předpisům pro tuto trať, hlavně by mne zajímalo, jakým způsobem se řeší vjezd do úseku, pokud vlak proti mne stojí ve výhybně (tj. bílá- blikající žlutá). Pravděpodobně to bude ošetřené jinak, asi též voláním na dispečink než "honem honem nastupovat a jedu, než se rozjede ten druhý"!
Pokud by se ten druhý rozjel dříve, místo zelené by následovala červená a to znamená tramvaj přibít ještě před "policajtem" před výhybkami, jinak by se po projetí kontaktu za semaforem na červenou, odpojil proud!
HEJ, teď mě napadlo, když projedu první trolejový kontakt současně s tramvají proti a dostanu přitom červenou, jak potom dostanu potvrzení o volném úseku až tramvaj přejede, když už jsem za prvním kontaktem?? Hmm, asi budu muset zahájit komunikační linku mezi mnou a Libereckou MHD...
Při rozjezdu (tr.1) brnkne ještě před návěstidlem o kontakt a rázem mu naskočí zelená- potvrzení o volném úseku. Tím má jistotu, že případná souprava stojící v následující výhybně proti němu, se nerozjela současně s ním. Této "protisoupravě" (tr.2) naskočí červená, tj. tramvaj v protisměru vyjela z výhybny. Později se přidá ještě bílá, poté co tr. 1 přejede kontakt za semaforem- tramvaj v protisměru se pohybuje jednokolejným úsekem.
Současně s rozsvícením červeného a bílého světla pro tr. 2 se rozsvítí za tr. 1 červené světlo.
Tento jednoduchý, ale geniální systém se mi neskutečně líbí. Pomocí několika relátek, trolejových kontaktů a 4 barev se stala z obávaného jedokolejného provozu naprosto bezpečná trať.
Nepodařilo se mi zatím dopracovat se k předpisům pro tuto trať, hlavně by mne zajímalo, jakým způsobem se řeší vjezd do úseku, pokud vlak proti mne stojí ve výhybně (tj. bílá- blikající žlutá). Pravděpodobně to bude ošetřené jinak, asi též voláním na dispečink než "honem honem nastupovat a jedu, než se rozjede ten druhý"!
Pokud by se ten druhý rozjel dříve, místo zelené by následovala červená a to znamená tramvaj přibít ještě před "policajtem" před výhybkami, jinak by se po projetí kontaktu za semaforem na červenou, odpojil proud!
HEJ, teď mě napadlo, když projedu první trolejový kontakt současně s tramvají proti a dostanu přitom červenou, jak potom dostanu potvrzení o volném úseku až tramvaj přejede, když už jsem za prvním kontaktem?? Hmm, asi budu muset zahájit komunikační linku mezi mnou a Libereckou MHD...
Honza
Osa Praha - Brno
Osa Praha - Brno
- Michal Pokorný
- Příspěvky: 3826
- Registrován: ned led 28, 2007 20:53
26. 4. 2008 - Parní vlak na Říp
http://zmzlonice.draha.net/2008_rip.jpg
Zrovna včera večer jsem byl v Roudnici n.L. na nádraží na pivku. Pan výpravčí přišel na večeři a paní restaurační šéfová se ho ptala jestli bude i letos o pouť mít motorák na Straškov o jeden vagón více jako loňský rok.
Pan výpravčí byl tou otázkou evidentně zaskočen a odpověděl, že vlastně ani neví a že prý kdo to má pořád sledovat.
Když odcházel tak říkal, že ale asi ne. Což paní vedoucí potěšilo. Říkala že je to dobře, protože když nebude vagon navíc tak nepoberou všechny najednou a ti co se nevejdou půjdou do restaurace čekat na další spoj.
http://zmzlonice.draha.net/2008_rip.jpg
Zrovna včera večer jsem byl v Roudnici n.L. na nádraží na pivku. Pan výpravčí přišel na večeři a paní restaurační šéfová se ho ptala jestli bude i letos o pouť mít motorák na Straškov o jeden vagón více jako loňský rok.
Pan výpravčí byl tou otázkou evidentně zaskočen a odpověděl, že vlastně ani neví a že prý kdo to má pořád sledovat.
Když odcházel tak říkal, že ale asi ne. Což paní vedoucí potěšilo. Říkala že je to dobře, protože když nebude vagon navíc tak nepoberou všechny najednou a ti co se nevejdou půjdou do restaurace čekat na další spoj.
- Laďuša
- Příspěvky: 12129
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Jen jestli to postupně nejde do šrotuTeepee píše:Jen zajímavost z dnešního rána, Kraken 470 ochuzen o jeden vagon, tzn. už je z něj jen čtyřvozovka...
Tomu říkám postupá odstávka
_________________
Jinak takhle přibližně to teď vypadá v KT, opravujou se nam nástupiště
- Přílohy
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás