Ne,to jsou křivé kotouče.Nikdy jindy mi to neklepe a je to v pohodě,pouze při brždění.Navíc mi tořekl už sám Nedbal,když jsem to u něj kupoval,že ty kotouč jsou křivé.Tak mu věřím a zvykl jsem si na to,nicméně třeba sestra,která s tím jezdí nyní,byla ze začátku dost vyjukanázelvotron píše:To klepání asi nebude normální, mě to nedělá, to by mohli dělat třeba i čepy.
Brzdy - účinost a vadnutí
Moderátor: Moderátoři
- radek mb
- Příspěvky: 5189
- Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
- Bydliště: okr.MB
- Kontaktovat uživatele:
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
-
- Příspěvky: 1296
- Registrován: úte led 31, 2006 20:53
- Bydliště: Kocourkov a Hulvátov
Klepání dělají kotouče. Ty původní ruské mají hrubší rastr drážkování. Proto jsem je hned po koupi vyměnil. Nedbal to prý měnil u aut ještě v záruce.
Jó to byly časy, kdy jsem Ladu hýčkal Ty údajně české z Koněvovky (1200 za kus) jsou OK dodnes.
Nicméně ty původní jsem nechal od soustružníků slíznout a až jednou ty nynější sjedu na minimum, tak je tam frnknu. Je možné, že se toho Lada nedožije.
Jó to byly časy, kdy jsem Ladu hýčkal Ty údajně české z Koněvovky (1200 za kus) jsou OK dodnes.
Nicméně ty původní jsem nechal od soustružníků slíznout a až jednou ty nynější sjedu na minimum, tak je tam frnknu. Je možné, že se toho Lada nedožije.
Dodge Avenger 2.0 VVT
Nutno zde Ladu pochválit, že brzdy na ní jsou prakticky bezúdržbové. Třmeny fungují, pístky se nezadírají, stejně tak vzadu válečky. Žádné problémy, pakny jsou původní a stále dobré. Očistil jsem to jenom szchým štětcem a hadrem otřel buben. Vepředu kotouče lehce srazil pilníkem hrany, to aby si polojeté destičky sedly...
Kapalinu mění poctivě, po 2 letech, což mi teď připomnělo, že ten čas je opět zde.
Kapalinu mění poctivě, po 2 letech, což mi teď připomnělo, že ten čas je opět zde.
Dodge Avenger 2.0 VVT
stará brzdovka není příčinou to¨ho že to málo brzdí . brzdí to málo protože je to tak udělaný:-)
ne že by posilavač neměl sílu ..a nedokázal zablokovat přední kola...ale nástup brzdné síly je pomalý a pri sešlápnutí brzdového pedálu je reakce brzd pomalá ......
ona i ručka moc nebrzdí.. otočit ladu na ručku jde jen na sněhu a ledu ... krabice měly lano od ručky tažený přes kladku a desítka to má přímo...přitom se převodový poměr nijak podstaně nezměnil.
ne že by posilavač neměl sílu ..a nedokázal zablokovat přední kola...ale nástup brzdné síly je pomalý a pri sešlápnutí brzdového pedálu je reakce brzd pomalá ......
ona i ručka moc nebrzdí.. otočit ladu na ručku jde jen na sněhu a ledu ... krabice měly lano od ručky tažený přes kladku a desítka to má přímo...přitom se převodový poměr nijak podstaně nezměnil.
Brzdovku mám měněnou v roce 2006, na kotouče mi koukali vloni na Mělníku a říkali, že jsou v pohodě. Je pravda to, co říká radek mb, na 21061 z roku 1984 brzdy brzdily. Nebyly tak ostré, jako třeba na Š120, ale když se na ně pořádně hamtlo, tak opravdu zabrzdily a nikdy mi takhle nezvadly. No nic, to pořešíme. Když bych měl parafrázovat Básníky, tak jediná Lada desítkové řady, která dobře brzdí je ta, kterou nemáte. Zajímalo by mě, jak je na tom Kalina.
Budu následovat Skalouše, Jiřího.....
Budu následovat Skalouše, Jiřího.....
1991 až 1995 Š 445 (r. v. 1958)
1994 až 1999 LADA 2101 (r. v. 1980)
1998 až 2003 Lada 21061 - 1500s (r. v. 1984)
2002 až 2008 Lada 2111 (r. v. 2000)
2008 dosud Honda Civic 1,4 Si, 6g sedan (r. v. 1998) - Vendelín
1994 až 1999 LADA 2101 (r. v. 1980)
1998 až 2003 Lada 21061 - 1500s (r. v. 1984)
2002 až 2008 Lada 2111 (r. v. 2000)
2008 dosud Honda Civic 1,4 Si, 6g sedan (r. v. 1998) - Vendelín
Původní ruské kotouče jsem měnil po 15tkm. Zvlnili se a řízení kmitalo. Vadilo mi to ale špíš z hlediska komfortu uživatele. Vadilo mi, že se mi při brždění klepou ruce na volantu. Z hlediska brzdného účinku se mi pak nezdál větší rozdíl. Ale vím, že tohle je těžké objektivně zhodnotit....
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Souhlas se Skaloušem, ono to porovnávání asi bude dost subjektivní, zvlášť, když ste třeba s tím druhým autem dýl nejeli, tak si řikáte jak to krásně brzdilo a kdybyste do toho teď sedli, tak zjistíte, že to brzdí stejně naprd jako 2111
Kdyby se třeba někomu chtělo najít v nějakejch ruskejch testech třeba na zr.ru nebo autoreview.ru brzdný dráhy bylo by to nejlepčí
Kdyby se třeba někomu chtělo najít v nějakejch ruskejch testech třeba na zr.ru nebo autoreview.ru brzdný dráhy bylo by to nejlepčí
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
Přesně tak, přesedlal jsem taky z favorita a to jak lada brzdí byl taky propadák.Raduz píše:Já když koupil Láďu tak mi přišlo, že oproti Favoušovi to vůbec nebrzdí, ale pak jsem si uvědomil, že to bude jiná váhová kategorie. A dorazil to prodávající když mi řekl že je brzdovka PŮVODNÍ, tzn.5 let stará.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
Já teda nevím co tím pořád máte, mě to brzdí teda určitě líp než favorit
Green: Patří tam DOT 4, příde na to za jak dlouho chceš tu brzdovku měnit a jak moc jezdíš, tzn, kdyby si to třeba měnil za čtvrt roku a neplánoval výlet do Alp, (taky záleží kolik tam potřebuješ dolejt)...tak já bych to tam asi frknul, ... nevim, to si ale musí každej rozmyslet za sebe
Green: Patří tam DOT 4, příde na to za jak dlouho chceš tu brzdovku měnit a jak moc jezdíš, tzn, kdyby si to třeba měnil za čtvrt roku a neplánoval výlet do Alp, (taky záleží kolik tam potřebuješ dolejt)...tak já bych to tam asi frknul, ... nevim, to si ale musí každej rozmyslet za sebe
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.