Brzdy - účinost a vadnutí

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět

Připadají Vám brzdy u Lady desítkové řady oproti vozům jiných značek:

Anketa končí za pon kvě 05, 2008 07:47

Lepší
0
Žádná hlasování
Srovnatelné
6
43%
Horší
8
57%
 
Celkem hlasů: 14

Uživatelský avatar
radek mb
Příspěvky: 5189
Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
Bydliště: okr.MB
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od radek mb »

zelvotron píše:To klepání asi nebude normální, mě to nedělá, to by mohli dělat třeba i čepy.
Ne,to jsou křivé kotouče.Nikdy jindy mi to neklepe a je to v pohodě,pouze při brždění.Navíc mi tořekl už sám Nedbal,když jsem to u něj kupoval,že ty kotouč jsou křivé.Tak mu věřím a zvykl jsem si na to,nicméně třeba sestra,která s tím jezdí nyní,byla ze začátku dost vyjukaná :koko:
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Nulašestka
Příspěvky: 1296
Registrován: úte led 31, 2006 20:53
Bydliště: Kocourkov a Hulvátov

Příspěvek od Nulašestka »

Zvlněný kotouče nepodceňuj, na Fordu mi je kvůli tomu museli vyměnit, byly po hraně namodralý. Doporučoval bych neotálet s řešením, jednou jsem s tím musel víc brzdit ze 140 km/h a auto se mi rozkmitalo že mi byl jeden pruh na dálnici málo, už jsem se viděl jak letím přes svodidla, fuj. :confused1:
Uživatelský avatar
zelvotron
Příspěvky: 6276
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od zelvotron »

Jo takhle, já myslel že si je měnil přímo ty a že klepou, tak to pak jo. Jinak oni ty čepy se ani nijak moc kromě toho klepání do volantu při brzdění projevovat nemusí.
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
radek mb
Příspěvky: 5189
Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
Bydliště: okr.MB
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od radek mb »

Zatím potom nepátrám,budu se řídit Tavriho heslem "jezdit za co nejmenší náklady",i když jsem na to pořídil hliníky,ale budiž...
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Uživatelský avatar
tavri
Příspěvky: 1393
Registrován: pát čer 24, 2005 12:43
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od tavri »

Klepání dělají kotouče. Ty původní ruské mají hrubší rastr drážkování. Proto jsem je hned po koupi vyměnil. Nedbal to prý měnil u aut ještě v záruce.
Jó to byly časy, kdy jsem Ladu hýčkal :-) Ty údajně české z Koněvovky (1200 za kus) jsou OK dodnes.
Nicméně ty původní jsem nechal od soustružníků slíznout a až jednou ty nynější sjedu na minimum, tak je tam frnknu. Je možné, že se toho Lada nedožije.
Dodge Avenger 2.0 VVT
Uživatelský avatar
Raduz
Příspěvky: 4069
Registrován: úte pro 04, 2007 09:22
Bydliště: Brandýs nad Labem

Příspěvek od Raduz »

Já když koupil Láďu tak mi přišlo, že oproti Favoušovi to vůbec nebrzdí, ale pak jsem si uvědomil, že to bude jiná váhová kategorie. A dorazil to prodávající když mi řekl že je brzdovka PŮVODNÍ, tzn.5 let stará. :roll:
®; Člen LKCS
Uživatelský avatar
tavri
Příspěvky: 1393
Registrován: pát čer 24, 2005 12:43
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od tavri »

Nutno zde Ladu pochválit, že brzdy na ní jsou prakticky bezúdržbové. Třmeny fungují, pístky se nezadírají, stejně tak vzadu válečky. Žádné problémy, pakny jsou původní a stále dobré. Očistil jsem to jenom szchým štětcem a hadrem otřel buben. Vepředu kotouče lehce srazil pilníkem hrany, to aby si polojeté destičky sedly...
Kapalinu mění poctivě, po 2 letech, což mi teď připomnělo, že ten čas je opět zde. :roll:
Dodge Avenger 2.0 VVT
Uživatelský avatar
Raduz
Příspěvky: 4069
Registrován: úte pro 04, 2007 09:22
Bydliště: Brandýs nad Labem

Příspěvek od Raduz »

Tavrimu musím trochu oponovat, pakny po 75tis byly železo na buben a měnil jsem radši i bubny, byly vydřený. :roll: Vono se to přidřelo trochu v lanovodech od ručky a proto se to asi vydřelo jak to nedobře odbržďovalo. :oops: Chce to prostě mazat i brzdy-lanovody. :D
®; Člen LKCS
Jiri
Příspěvky: 867
Registrován: pon čer 07, 2004 22:41

Příspěvek od Jiri »

stará brzdovka není příčinou to¨ho že to málo brzdí . brzdí to málo protože je to tak udělaný:-)
ne že by posilavač neměl sílu ..a nedokázal zablokovat přední kola...ale nástup brzdné síly je pomalý a pri sešlápnutí brzdového pedálu je reakce brzd pomalá ......
ona i ručka moc nebrzdí.. otočit ladu na ručku jde jen na sněhu a ledu ... krabice měly lano od ručky tažený přes kladku a desítka to má přímo...přitom se převodový poměr nijak podstaně nezměnil.
Erik
Příspěvky: 398
Registrován: stř čer 02, 2004 08:12
Bydliště: Třebenice

Příspěvek od Erik »

Brzdovku mám měněnou v roce 2006, na kotouče mi koukali vloni na Mělníku a říkali, že jsou v pohodě. Je pravda to, co říká radek mb, na 21061 z roku 1984 brzdy brzdily. Nebyly tak ostré, jako třeba na Š120, ale když se na ně pořádně hamtlo, tak opravdu zabrzdily a nikdy mi takhle nezvadly. No nic, to pořešíme. Když bych měl parafrázovat Básníky, tak jediná Lada desítkové řady, která dobře brzdí je ta, kterou nemáte. :) Zajímalo by mě, jak je na tom Kalina.
Budu následovat Skalouše, Jiřího.....
1991 až 1995 Š 445 (r. v. 1958)
1994 až 1999 LADA 2101 (r. v. 1980)
1998 až 2003 Lada 21061 - 1500s (r. v. 1984)
2002 až 2008 Lada 2111 (r. v. 2000)
2008 dosud Honda Civic 1,4 Si, 6g sedan (r. v. 1998) - Vendelín
Skalouš
Příspěvky: 667
Registrován: sob črc 10, 2004 17:02
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Skalouš »

Původní ruské kotouče jsem měnil po 15tkm. Zvlnili se a řízení kmitalo. Vadilo mi to ale špíš z hlediska komfortu uživatele. Vadilo mi, že se mi při brždění klepou ruce na volantu. Z hlediska brzdného účinku se mi pak nezdál větší rozdíl. Ale vím, že tohle je těžké objektivně zhodnotit....
Sk.
__________________________________
Skálobus - Ford Transit 2,5L TDI - 2000 (Henry)
Citrouš - XM - 3,0L V6 24V - 1998 (André)
Lancia Y - 1.1i - 1997 (zatím bez jména)
Uživatelský avatar
zelvotron
Příspěvky: 6276
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od zelvotron »

Souhlas se Skaloušem, ono to porovnávání asi bude dost subjektivní, zvlášť, když ste třeba s tím druhým autem dýl nejeli, tak si řikáte jak to krásně brzdilo a kdybyste do toho teď sedli, tak zjistíte, že to brzdí stejně naprd jako 2111 :D
Kdyby se třeba někomu chtělo najít v nějakejch ruskejch testech třeba na zr.ru nebo autoreview.ru brzdný dráhy bylo by to nejlepčí ;)
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
plavec
Příspěvky: 4715
Registrován: ned črc 22, 2007 19:38
Bydliště: Pelhřimov

Příspěvek od plavec »

Raduz píše:Já když koupil Láďu tak mi přišlo, že oproti Favoušovi to vůbec nebrzdí, ale pak jsem si uvědomil, že to bude jiná váhová kategorie. A dorazil to prodávající když mi řekl že je brzdovka PŮVODNÍ, tzn.5 let stará. :roll:
Přesně tak, přesedlal jsem taky z favorita a to jak lada brzdí byl taky propadák.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch :-D
Green
Příspěvky: 61
Registrován: sob bře 10, 2007 17:56
Bydliště: Kramolín,okr.Třebíč

Příspěvek od Green »

Mám dotaz,jakou brzdovou kapalinu používáte?Mám DOT -3,tak nevím jestli ji můžu použít na trochu dolití.Jinak mi 111ka brzdí zatím dobře i na delších cestách.
Uživatelský avatar
zelvotron
Příspěvky: 6276
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od zelvotron »

Já teda nevím co tím pořád máte, mě to brzdí teda určitě líp než favorit :!:

Green: Patří tam DOT 4, příde na to za jak dlouho chceš tu brzdovku měnit a jak moc jezdíš, tzn, kdyby si to třeba měnil za čtvrt roku a neplánoval výlet do Alp, (taky záleží kolik tam potřebuješ dolejt)...tak já bych to tam asi frknul, ... nevim, to si ale musí každej rozmyslet za sebe :)
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“