Autobusy a vše okolo - part two
Moderátor: Moderátoři
- Honza 21061
- Příspěvky: 1600
- Registrován: úte pro 13, 2005 22:35
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Jsem líný ho tahat, ale také si říkám, že by nebylo od věci ho mít s sebou... Je fakt, že je dost linek, kde se dá na konečných, nebo na světlech dobře fotit krajina a okolí, staby, výhled... Anebo kdekoliv potom ty situace!
No jinak dnes jsem měl 148, je to podobný kolotoč jako před časem 137, jenže pendluje mezi Podolskou vodárnou a Kavčími horami, příp. jede až na Budějovickou. Jezdí také po silnici plné parkujících aut po obou stranách, bohužel kolikrát parkují těsně u zastávek, takže se tam nedá předpisově zajet a jsou s tím problémy. Bezohlednost a neznalost předpisů řidiči osobáků nezná mezí- hlavně všeljaké ty Octavie RS, různá SUV apod.
Ale potěšil mne autobus.
Měl jsem Citybus, který je jakýmsi přechodem, mezi novější generací a starší, to jest už motor Iveco, ale ještě staré uspořádání palubovky, převodovka ZF. Jezdil tak dobře a svižně, že jsem měl co dělat, abych se uhlídal nepřekročit 50, na této rychlosti byl téměř okamžitě po rozjezdu...
Tento stroj měl možná už trochu sjeté spojky, či co, každopádně převodovka řadila naprosto přesně jako stará dobrá Praga 2M70 i s typickým "drcnutím", které zavibruje s celým autobusem. Nebylo to zase tak výrazné, takže se mi to líbilo. Dokonce i motor se nechal vytáčet, potom stačilo lehce ubrat, následovalo DRC.....DRC..DRC a bylo odřazeno. Dnes se u mne ZFka překonala a z nevýhody jsem si udělal přednost.
No jinak dnes jsem měl 148, je to podobný kolotoč jako před časem 137, jenže pendluje mezi Podolskou vodárnou a Kavčími horami, příp. jede až na Budějovickou. Jezdí také po silnici plné parkujících aut po obou stranách, bohužel kolikrát parkují těsně u zastávek, takže se tam nedá předpisově zajet a jsou s tím problémy. Bezohlednost a neznalost předpisů řidiči osobáků nezná mezí- hlavně všeljaké ty Octavie RS, různá SUV apod.
Ale potěšil mne autobus.
Měl jsem Citybus, který je jakýmsi přechodem, mezi novější generací a starší, to jest už motor Iveco, ale ještě staré uspořádání palubovky, převodovka ZF. Jezdil tak dobře a svižně, že jsem měl co dělat, abych se uhlídal nepřekročit 50, na této rychlosti byl téměř okamžitě po rozjezdu...
Tento stroj měl možná už trochu sjeté spojky, či co, každopádně převodovka řadila naprosto přesně jako stará dobrá Praga 2M70 i s typickým "drcnutím", které zavibruje s celým autobusem. Nebylo to zase tak výrazné, takže se mi to líbilo. Dokonce i motor se nechal vytáčet, potom stačilo lehce ubrat, následovalo DRC.....DRC..DRC a bylo odřazeno. Dnes se u mne ZFka překonala a z nevýhody jsem si udělal přednost.
Honza
Osa Praha - Brno
Osa Praha - Brno
- Michal Pokorný
- Příspěvky: 3826
- Registrován: ned led 28, 2007 20:53
- Honza 21061
- Příspěvky: 1600
- Registrován: úte pro 13, 2005 22:35
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Tak mě napadlo, jestli nechcete někdo zítra přijít na sraz ke mně do autobusu.
Mám 192/1 odpolední. Až na očekávané kolony odpoledne v okolí Barrandovského mostu, to je naprosto pohodová linka, projíždí pěknými a klidnými čtvrtěmi s dobrým výhledem na Prahu z luxusní čtvrtě pod filmovými ateliéry Barrandov.
Není až tolik obsazená, protože nemá příliš velký význam a má spoustu zastávek na znamení.
Střídat budu 13:31 na Budějovické na výstupní pod Reiffeissen bank, zátah 21:19, takže časový rozptyl pro případné zájemce je dost velký.
Číslo vozu ještě nevím, ale bude to nízkopodlažní- Citybus.
Jede se po této trase http://194.213.60.6/idos/Route.aspx?ttI ... 519&tt=pid jízdní doba je cca půl hodiny a orientační příjezdy na Budějovickou jsou 13:31 (krátce poté v obratišti vedle), 15:05, 16:35, 18:08 a 19:48 před posledním kolem. Foťák s sebou!
Jo, kdyby si někdo lámal hlavu, jestli jsem to já, tak v levém dolním rohu za čelním sklem bude viditelná anténa tranzistoráku přichycená žlutým kolíkem k mikrofonu vysílačky.
Mám 192/1 odpolední. Až na očekávané kolony odpoledne v okolí Barrandovského mostu, to je naprosto pohodová linka, projíždí pěknými a klidnými čtvrtěmi s dobrým výhledem na Prahu z luxusní čtvrtě pod filmovými ateliéry Barrandov.
Není až tolik obsazená, protože nemá příliš velký význam a má spoustu zastávek na znamení.
Střídat budu 13:31 na Budějovické na výstupní pod Reiffeissen bank, zátah 21:19, takže časový rozptyl pro případné zájemce je dost velký.
Číslo vozu ještě nevím, ale bude to nízkopodlažní- Citybus.
Jede se po této trase http://194.213.60.6/idos/Route.aspx?ttI ... 519&tt=pid jízdní doba je cca půl hodiny a orientační příjezdy na Budějovickou jsou 13:31 (krátce poté v obratišti vedle), 15:05, 16:35, 18:08 a 19:48 před posledním kolem. Foťák s sebou!
Jo, kdyby si někdo lámal hlavu, jestli jsem to já, tak v levém dolním rohu za čelním sklem bude viditelná anténa tranzistoráku přichycená žlutým kolíkem k mikrofonu vysílačky.
Honza
Osa Praha - Brno
Osa Praha - Brno
- Honza 21061
- Příspěvky: 1600
- Registrován: úte pro 13, 2005 22:35
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Michal Pokorný
- Příspěvky: 3826
- Registrován: ned led 28, 2007 20:53
- Honza 21061
- Příspěvky: 1600
- Registrován: úte pro 13, 2005 22:35
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Navzdory dnešnímu černému dni v dopravě (srážka tramvají v OV a spousta nehod na silnicích) jsem prožil naprosto pohodovou šichtu na 192 a to můžu prohlásit i přes několikanásobné zdržení při jednom kole díky kolonám. Naštěstí mi to vyrovnala dlouhá pauza na konci. Také dostala velice hlasitě vynadáno z okénka jedna řidička- blondýna, nerespektující zákaz vjezdu do obsazené křižovatky, navíc těsně přede mnou.
Ale jak říkám, hlavně to bylo o poslechu Country rádia a pohodovém ježdění, když nebyly kolony. Je to príma potkat zase po nějaké době známé tváře linky 192, kteří ji mají na úseku.
Marně jsem čekal nějakou návštěvu z klubu, musel jsem ty řízky, točenou Kofolu, Tiramisu, marcipánové řezy a čaj o páté sníst a vypít sám!
Užil jsem si zase spoustu srandy a když byly večer volné silnice a v autobusu jsem měl už se sjíždějící pařany, tak jsem si udělal při posledním půlkole nějaké to občasné sportovní oživení cesty a častěji jsem vymetal saze z motoru.
To je výhoda Citybusu- nehoupe se tak jako Karosa, je to takový velký sporťák, hlavně, když má motor Iveco, to je opravdu potřeba sledovat pořád tachometr.
Problém je v tom, že je přeelektronizovaný a ještě francouzský, takže tam pořád něco zlobí a když je nejhůř, musí se celkově umrtvit "Nouzí" a doufat, že se povede resetovat.
www.autobusy.org/fotkyvozu/3402.php s tím jsem dnes drandil. Kupodivu ještě se starou palubovkou a přev. ZF, přitom 3398 už má novou a Voith.
Ale jak říkám, hlavně to bylo o poslechu Country rádia a pohodovém ježdění, když nebyly kolony. Je to príma potkat zase po nějaké době známé tváře linky 192, kteří ji mají na úseku.
Marně jsem čekal nějakou návštěvu z klubu, musel jsem ty řízky, točenou Kofolu, Tiramisu, marcipánové řezy a čaj o páté sníst a vypít sám!
Užil jsem si zase spoustu srandy a když byly večer volné silnice a v autobusu jsem měl už se sjíždějící pařany, tak jsem si udělal při posledním půlkole nějaké to občasné sportovní oživení cesty a častěji jsem vymetal saze z motoru.
To je výhoda Citybusu- nehoupe se tak jako Karosa, je to takový velký sporťák, hlavně, když má motor Iveco, to je opravdu potřeba sledovat pořád tachometr.
Problém je v tom, že je přeelektronizovaný a ještě francouzský, takže tam pořád něco zlobí a když je nejhůř, musí se celkově umrtvit "Nouzí" a doufat, že se povede resetovat.
www.autobusy.org/fotkyvozu/3402.php s tím jsem dnes drandil. Kupodivu ještě se starou palubovkou a přev. ZF, přitom 3398 už má novou a Voith.
Honza
Osa Praha - Brno
Osa Praha - Brno
Takže vývoj je následovný. V pátek jsem byl na psychotestech. Jak někteří říkají, e je to hrozné, mně to nepřišlo. Cítil jsem se stejně, jako každé ráno:-D tzn. úplně mimo
pozítří psychiatrie a pak nějak EKG, EEG, Audio a video, teda oční. ať žijí poplatky...
pozítří psychiatrie a pak nějak EKG, EEG, Audio a video, teda oční. ať žijí poplatky...
Cedulí, dveří a trilexu není nikdy dost.
Legjobb városi csuklós autóbusz Ikarus.
Legjobb városi csuklós autóbusz Ikarus.
Škoda že to nevyšlo. Včera jsem byl v Praze. Bylo to ale jen na skok. Zdržel jsem se dvě hodiny a pak zase tradá domů. Jel jsem linkou 133 busem 3423 z Florence do Malešic na konečnou. Shodou okolností tam i zpět tím samým. Díval jsem se po busech, jestli Tě někde náhodou nezahlédnu, ale to by byla fakt náhoda jako hrom. Jezdíš taky někdy 133? Co jsem tak viděl, tak autobusy byly v docela dobrém stavu. Až asi na jednu 7xx. Zcela srovnatelné s tím, na co jsem zvyklý z DPMB. Ale asi to bylo dáno lokalitou. Nevím, jak to máte členěné.Honza 21061 píše:Tak mě napadlo, jestli nechcete někdo zítra přijít na sraz ke mně do autobusu. Mám 192/1 odpolední.
Snad to vyjde někdy příště.
- Honza 21061
- Příspěvky: 1600
- Registrován: úte pro 13, 2005 22:35
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
radek mb: Jsi vítán. Do konce měsíce ale pravděpodobně žádné víkendy mít nebudu, leda, že bych si nějakou neděli ztřeba zkusil vzít z volna, beztak budu asi potřebovat nějaké hodiny nahradit.
Nebo potom od května mám jezdit diagram se dvěma pracovními víkendy v měsíci, takže bychom se mohli domluvit i dále dopředu. Kdybych měl odpolední, mohl bych tě i vzít třeba na garáž, abyses podíval, co a jak. I když, Ty asi v Praze jezdit nebudeš že? A dobře děláš!
Hurikán: To je škoda, že jsi se nepohyboval v oblasti Barrandova, v pátek jsem jezdil 192, což je na druhém konci Prahy. Linku 133 tuším ani naše garáž nejezdí, to bude jezdit asi Hostivař, možná spolu s Klíčovem, já jsem Vršovice!
Členěné to máme tak, že každá garáž (5 v Praze) si jezdí linky ve svém okolí, ale zpravidla se o většinu pořadí na linkách dělí ještě s další garáží ve své blízkosti.
Třeba ta 192 bývala ještě před několika dny čistě Kačerovská, dostal jsem ji doslova darem ke svému návratu, máme tam jediné pořadí.
Pravým opakem jsou ty dva adrenalinové sporty, nekonečné linky 136 a 177. Na jižním konci je garáž Kačerov, na severovýchodním zase garáž Klíčov, takže se tyto 2 garáže vzájemně podělily o pořadí a polovina busů začíná na Proseku a druhá zase v okolí Chodova a vzájemně se sjedou a rozjedou na druhý konec Prahy.
Na těchto linkách jsem viděl jedinou výhodu- najednou jsem se ocitl z Chodova nahoře na daleké Mazurské, nebo v Ďáblicích a ještě jsem ten (náročný ) výlet dostal zaplacený.
- - - - -
zdenda: Už se těším na Tvé dojmy, až Tě nechají skákat po pedálech podle toho jaký uslyšíš tón a mačkat 4 barevná tlačítka. To se poté bude zrychlovat tak, že si do toho zamotáš ruce a nohy jako pavouk. Byla ve mne malá dušička, když jsem se ptal, jak dopadla tato část testu, protože se mi tam ty ruce zamotaly... Psycholog řekl: bez jediného přehmatu, nebo vynechání! Také jsem dostal celkové hodnocení jako výborné a že je to prý vzhledem k mému věku unikátní výsledek.
Nebo potom od května mám jezdit diagram se dvěma pracovními víkendy v měsíci, takže bychom se mohli domluvit i dále dopředu. Kdybych měl odpolední, mohl bych tě i vzít třeba na garáž, abyses podíval, co a jak. I když, Ty asi v Praze jezdit nebudeš že? A dobře děláš!
Hurikán: To je škoda, že jsi se nepohyboval v oblasti Barrandova, v pátek jsem jezdil 192, což je na druhém konci Prahy. Linku 133 tuším ani naše garáž nejezdí, to bude jezdit asi Hostivař, možná spolu s Klíčovem, já jsem Vršovice!
Členěné to máme tak, že každá garáž (5 v Praze) si jezdí linky ve svém okolí, ale zpravidla se o většinu pořadí na linkách dělí ještě s další garáží ve své blízkosti.
Třeba ta 192 bývala ještě před několika dny čistě Kačerovská, dostal jsem ji doslova darem ke svému návratu, máme tam jediné pořadí.
Pravým opakem jsou ty dva adrenalinové sporty, nekonečné linky 136 a 177. Na jižním konci je garáž Kačerov, na severovýchodním zase garáž Klíčov, takže se tyto 2 garáže vzájemně podělily o pořadí a polovina busů začíná na Proseku a druhá zase v okolí Chodova a vzájemně se sjedou a rozjedou na druhý konec Prahy.
Na těchto linkách jsem viděl jedinou výhodu- najednou jsem se ocitl z Chodova nahoře na daleké Mazurské, nebo v Ďáblicích a ještě jsem ten (náročný ) výlet dostal zaplacený.
- - - - -
zdenda: Už se těším na Tvé dojmy, až Tě nechají skákat po pedálech podle toho jaký uslyšíš tón a mačkat 4 barevná tlačítka. To se poté bude zrychlovat tak, že si do toho zamotáš ruce a nohy jako pavouk. Byla ve mne malá dušička, když jsem se ptal, jak dopadla tato část testu, protože se mi tam ty ruce zamotaly... Psycholog řekl: bez jediného přehmatu, nebo vynechání! Také jsem dostal celkové hodnocení jako výborné a že je to prý vzhledem k mému věku unikátní výsledek.
Honza
Osa Praha - Brno
Osa Praha - Brno
No uvidíme. jak jsou ty nedokončené věty, takl jsem jim tam na dotaz-nejraději bych..., chtěl bych... vždy odpověděl jedno-řídil trolejbus. asi fakt magor, si musí říkat. Hlavně když se psycholog ptal co dělám o volném čase, tak že opravuji bus, chvilku nějak nedokázal pochopit proč, až dostal rozřešení, že po práci se sbalím, jedu dělat na bus-veterán, tak teprve pochpoil, ale jeho výraz byl k nezaplacení
Cedulí, dveří a trilexu není nikdy dost.
Legjobb városi csuklós autóbusz Ikarus.
Legjobb városi csuklós autóbusz Ikarus.
- Michal Pokorný
- Příspěvky: 3826
- Registrován: ned led 28, 2007 20:53
http://www.ikarusy.net/foto/foto.php?id=11547&res=1Honza 21061 píše:177. Na jižním konci je garáž Kačerov, na severovýchodním zase garáž Klíčov, takže se tyto 2 garáže vzájemně podělily o pořadí a polovina busů začíná na Proseku a druhá zase v okolí Chodova a vzájemně se sjedou a rozjedou na druhý konec Prahy.
http://www.ikarusy.net/foto/foto.php?id=10833&res=1
Na druhé fotce stojí za povšimnutí světla v předním nárazníku. Inu, Praha
Naposledy upravil(a) Michal Pokorný dne pon dub 14, 2008 11:16, celkem upraveno 2 x.
To si umím dost dobře představit. Podobný výrazu jsem zažil u nás v garážích, když jsem se přihlásil o ježdění o víkendu navíc. Horko těžko se to tam poskládá aby to všechno jelo.zdenda píše:No uvidíme. jak jsou ty nedokončené věty, takl jsem jim tam na dotaz-nejraději bych..., chtěl bych... vždy odpověděl jedno-řídil trolejbus. asi fakt magor, si musí říkat. Hlavně když se psycholog ptal co dělám o volném čase, tak že opravuji bus, chvilku nějak nedokázal pochopit proč, až dostal rozřešení, že po práci se sbalím, jedu dělat na bus-veterán, tak teprve pochpoil, ale jeho výraz byl k nezaplacení
Ford Sierra 2.9i V6 Manuál Ghia - 150 koní a jede to šíleně, jak jinak než na LPG