Vaz náš, ktorý si vyvarený
roztoč sa opäť kolesa tvoje,
buď jazda Tvoja na všetkých diaľniciach
a cestach, odpusť nám naše úpravy ako
i my odpúštame Tvoje neduhy a neuved nás
do pokušenia prejsť na inú značku a zbav
nás všetkých protivných techinkov STK.
NATURAL!
Vaz náš, ktorý si vyvarený
roztoč sa opäť kolesa tvoje,
buď jazda Tvoja na všetkých diaľniciach
a cestach, odpusť nám naše úpravy ako
i my odpúštame Tvoje neduhy a neuved nás
do pokušenia prejsť na inú značku a zbav
nás všetkých protivných techinkov STK.
NATURAL!
Vaz náš, ktorý si vyvarený
roztoč sa opäť kolesa tvoje,
buď jazda Tvoja na všetkých diaľniciach
a cestach, odpusť nám naše úpravy ako
i my odpúštame Tvoje neduhy a neuved nás
do pokušenia prejsť na inú značku a zbav
nás všetkých protivných techinkov STK.
NATURAL!
Pokial dobre vidim, tak pri zvodoch sa ti povaluje hnedy kablik, ktory ide niekde do zvazku a putuje do tej ciernej krabicky na motorovej priecke. No a neurobis nic ine, len ho spojis s hnedym kablikom z karbu. Funguje to takto, ze ked mas plyn pusteny, tak sa rameno klapky dotyka toho plastoveho sroubu (on je vsak na konci zo zeleza). No a na konci toho srouba je uchyteny hnedy kablik. Ked sa rameno klapky dotyka sroubu, potom cez sroub prechadza kostra na hnedy kablik a ten ju prenasa do tej ciernej krabicky, ktora vyhodnoti, kedy sa ma zatvorit a kedy otvorit volnobezny ventil na karbe (ide k nemu tusim zeleny kablik). Funguje to podobne ako ekonomizer na Ozone, ale predsa inak Ak to mas odpojene a motor funguje bezchybne, tak tam mas nieco pokazene, a preto to mas odpojene, lebo ked mas odpojeny hnedy kablik, tak motor by ti nemal drzat volnobeh a motor by mal po pridani plynu nepravidelny chod. Ak to mas odpojene z tohto dovodu, 2-krat by som nepovedal, ze mas volnobeh nastaveny cez skrtiacu klapku, co je zle a tym mas dvihnuty predstih prostrednictvom podtlakovej regulacie... fu, to je slohoka
Vaz náš, ktorý si vyvarený
roztoč sa opäť kolesa tvoje,
buď jazda Tvoja na všetkých diaľniciach
a cestach, odpusť nám naše úpravy ako
i my odpúštame Tvoje neduhy a neuved nás
do pokušenia prejsť na inú značku a zbav
nás všetkých protivných techinkov STK.
NATURAL!
Ako tak rozmyslam, tak prichadzam na to, ze teraz si ta cierna krabicka mysli, ze je stale pridany plyn, lebo nedostava signal z dorazu klapky, takze ten ventil sa neuzatvara, resp. uzatvara sa iba pri vypnuti zapalovania. Ospravedlnujem sa za mystifikaciu v predchadzajucom prispevku .
Marek, skus to pripojit, nemalo by sa stat nic, okrem toho, ze ti to bude sporit benzin
No neviem, toto nebolo zapojené, už odkedy je auto.
Marek, skus to pripojit, nemalo by sa stat nic,
Nechcem nič riskovať, skúsim sa porozprávať s jedným chlapíkom čo opravoval Lady a čo mi povie na to on.
Cory píše:Ako tak rozmyslam, tak prichadzam na to, ze teraz si ta cierna krabicka mysli, ze je stale pridany plyn, lebo nedostava signal z dorazu klapky, takze ten ventil sa neuzatvara, resp. uzatvara sa iba pri vypnuti zapalovania.
Vaz náš, ktorý si vyvarený
roztoč sa opäť kolesa tvoje,
buď jazda Tvoja na všetkých diaľniciach
a cestach, odpusť nám naše úpravy ako
i my odpúštame Tvoje neduhy a neuved nás
do pokušenia prejsť na inú značku a zbav
nás všetkých protivných techinkov STK.
NATURAL!
Som si na 100 % isty. Ak neveris, urob si kontrolku Zober ziarovku, "-" zoberies z elmag. ventilu a "+" zo spinacky. Ak bude ventil uzatvoreny, bude kontrolka svietit.
Ad k tomu solexu, aká je úspora paliva na 100km ? Ja viem, že to závisí od úseku kde brzdím motorom, ale len tak informačne. A druhá komora mechanicky ? Veď nemám k nej žiadne ťahlo a ani lanko na otvorenie.
Vaz náš, ktorý si vyvarený
roztoč sa opäť kolesa tvoje,
buď jazda Tvoja na všetkých diaľniciach
a cestach, odpusť nám naše úpravy ako
i my odpúštame Tvoje neduhy a neuved nás
do pokušenia prejsť na inú značku a zbav
nás všetkých protivných techinkov STK.
NATURAL!
Vaz náš, ktorý si vyvarený
roztoč sa opäť kolesa tvoje,
buď jazda Tvoja na všetkých diaľniciach
a cestach, odpusť nám naše úpravy ako
i my odpúštame Tvoje neduhy a neuved nás
do pokušenia prejsť na inú značku a zbav
nás všetkých protivných techinkov STK.
NATURAL!
Nedá mi nenapísať,že to auto na živo vyzerá asi tak o 150%lepšie ako na tých fotkách.Ani stopa po hrdzi,lak sa leskne,motor ani nie je počuť,interiér vyluxovaný.Stav ani z fabriky a z Mareka vylezie,že má 148000km.Tak nejako si predstavujem svoje auto Proste nádhera.Ticho závidím
Tešiť sa dá aj z maličkostí, napríklad z výplaty...
Najlepšie je nič neriešiť, veď ono sa to už poserie aj samo..
-namontovanie 5q-ok
-výmena silentblokov na motore a výmena ložiska a kríža na kardani - ok
-namontovanie cyklovača z Fiata125 - ok
-namontovanie stropného svetla z felicie s oneskorením zhasinania svetla
-výmena autorádia za iné - ok
-nové spätné zrkadlá - ok
-možno aj centrál.
-elektrika k budikom
Naposledy upravil(a) Marek89 dne úte zář 02, 2008 15:11, celkem upraveno 8 x.
Vaz náš, ktorý si vyvarený
roztoč sa opäť kolesa tvoje,
buď jazda Tvoja na všetkých diaľniciach
a cestach, odpusť nám naše úpravy ako
i my odpúštame Tvoje neduhy a neuved nás
do pokušenia prejsť na inú značku a zbav
nás všetkých protivných techinkov STK.
NATURAL!