No já bych spíš řekl: Přestaň s tím jezdit než to celý doděláš o to, to potom bude lepší pocit a hlavně to bude mít mnohem lepší úroveň, když na tebe bude čekat vymašlená kára, na který nebude nic chybět a budeš už jenom čekat na papíry....pak sedneš to vymáknutý káry a věř, že to bude stát zato... Takhle se to spíš blíží k tomu, že když něco spravíš tak na zahradě, nebo polní cestě, kde jezdíš si zase zbytečně zničíš podvozkových skupiny a odejdou další věci...výsledek bude ten, že to auto nikdy nedoděláš tak, aby se tomu opravdu někdo poklonil - resp. by jsi s tím mohl být spokojen ty sám. To udělej jako já - odstav to do improvizovaný garáže a začni pomalu, ale hodně poctivě s opravami, než na cokoli šáhneš načti tůmu....nakonec tě to bude opravdu bavit, protože se ti bude v garáži rodit něco ojedinělýho a perfektně vymakanýho. Protože někteří z nás mají tu výhodu, že to auto nepotřebujeme, tudíž ho můžeme mít opravdu jako koníček a může být dokonalý. Ti z nás, kteří auto denně používají toto řeší druhým autem (hádám například Hurikán, či Štěpán Getsko - jestli se pletu omlouvám se). Potom, když s tím přijedeš mezi známý tak budou čumět, ti kteří budou vědět co to je zač. Tady si myslím by mohl vyprávět Marek - jakej respekt z jeho žigula místní měli.. Věř, že se to rychle rozkřikne, že už pár let makáš na autě (možná lepší pověst než, něco ve stylu jako: no jo to je ten co tu honí tu starou plečku...)...a ti, kteří mají v hlavě mozek ti budou vymáknutý auto závidět i když to je přes 20let starý žigo...největší sranda je, že to závidí obvykle starší lidi, kteří vědí o co jde, narozdíl od některejch mladejch, kteří jezděj se starejma hondama, kde ani neví z kolika aut je to svařený dokupy...jenom ví, že pro příklad: na křižovatce nemůže sundat nohu z plynu páč by to zdechlo...takže je otázka, jestli stojí za to mít takovej vergl, nebo sice starý, ale perfektně spravený auto
Jsem se tu teda zase vyblinkal
...