Ruske stroje jsou unikaty. Hodne zalezi na pracovni nalade montaznich delniku, ale i treba na tom, ze zrovna piskli poledni pauzu
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
. Ja vim sice trochu prehanim, ale byla doba, kdy jsem mel take problemy s unikem chladici kapaliny, byt na koncepcne mnohem starsim stroji, a dospel jsem az ke stavu, kdy se mi ztracela kapalina asi tak v mnozstvi 1dcl za tri mesice. A v teto chvili jsem uz nemohl prijit na mozny unik, protoze nebylo nikde nic patrne. Az jsem si vsimnul, ze na cerpadle je trochu fialova skvrna (pouzivem fridex G plus, ale cerpadlo neteklo. Nikde nebylo nic videt a tak jsem jenom pohmatem zjistil, ze na spodnim hrdle rozbocky (k chladici a k termostatu) na vystupu z hlavy je kapka fridexu. dotazeni hadic nepomohlo, nepomohla ani vymena hadic za nove a tak jsem koupil nove tesneni s tim, ze prirubu pretesnim. Jake bylo moje prekvapeni, kdyz jsem po demontazi matice z jedne strany priruby, pod kterou byl chycen kabel od baterie zjistil, ze druha matice nekladla zadny odpor
![:shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
, zrejme byla dotazena jenom rukou. Nastesti tu prirubu drzi 2 matice a ta druha byla dotazena. A od te doby nemam zadny ubytek kapaliny
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
. Tim chci jenom rict, ci spise napsat, ze neni treba hned myslet na tesneni pod hlavou, ci prasklou hlavu, ale ze to muze byt nejaka podobna drobna zavada.