Že by něco na spotřebě přidalo čerpadlo hydrauliky?
Koko Loko: Ty brzdy opravdu nejsou tak horké, okruh brzd je spojený s okruhem pérování, takže v případě nedodávání tlaku čerpadlem, brzdíš vahou auta, která dodává tlak, dokud si úplně nesedne.


Moderátor: Moderátoři
Honzo, jsou to papírový hodnoty spotřeby, ale musí se brát v potaz, že to není HDi ale obyčejnej komůrkovej DIESELHonza 21061 píše:Štěpán: Není ta spotřeba nějaká vysoká, nebo jsou to jen papírové hodnoty? Tenhle motor by měl v kombíku a 90- 100 km/h plynulou jízdou bez výrazné zátěže, brát 5 litrů na 100.
Že by něco na spotřebě přidalo čerpadlo hydrauliky?
Koko Loko: Ty brzdy opravdu nejsou tak horké, okruh brzd je spojený s okruhem pérování, takže v případě nedodávání tlaku čerpadlem, brzdíš vahou auta, která dodává tlak, dokud si úplně nesedne.Faktem zůstává, že hlavně Citroënisté by měli mít ruční brzdu raději úplně v pořádku.
To je pro připad že se něco nepovede, je se pak na čem oběsitŠtěpán Getsko píše:Nemluvě o tom, že ty řemeny jsou asi 3 metry dlouhý...
jj, to je trest za jiné auto:-)Štěpán Getsko píše:Dostup blbej a ještě se musí vyvěšovat motor ze zavěšení ke karosérii, aby se vůbec dal sundat řemen. Napínací ústrojí jak rozvoďáku, tak i pomocných agregátu, je něco děsnýho... Samá kladka a samá pružina, která tlačí na ty kladky.
Normálně na internetu. Ohledně spolehlivosti je na stejný úrovni, jako Octávka 1 . Lidi, co dělaj do citrónu mi říkali, že to auto pokuď mu člověk věnuje pravidelnej servis a originální díly a kapaliny, tak je velice dobrý a bezporuchový. Kolegyně v práci má doma na dvoře tři citrony. Jeden XM, pak Xantii a taky C5 a všichni v rodině nedají na citrony dopustit.Víťa píše:
Jen se zeptám, od kud si čerpal info, nebo podle čeho jsi vybíral? Já mám doma katalog ojetin - úplně super, jsou to testy všech ojetin na našem trhu, plusy a mínusy, veškeré motory a také napsáno co od dané značky brat či nebrat za motory, tipy a roky výroby.
Jó, tak v tomhle se úplně shodneme, XM kombík je tak škaredá kára,Honza 21061 píše: Jinak, můj tajný Citroënový sen, když už ne DStak alespoň XM, samozřejmě poháněn dalším z řady nezničitelných dieselů 2,1 TD.