My new car...
Moderátor: Moderátoři
- Honza 21061
- Příspěvky: 1600
- Registrován: úte pro 13, 2005 22:35
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Štěpán: Není ta spotřeba nějaká vysoká, nebo jsou to jen papírové hodnoty? Tenhle motor by měl v kombíku a 90- 100 km/h plynulou jízdou bez výrazné zátěže, brát 5 litrů na 100.
Že by něco na spotřebě přidalo čerpadlo hydrauliky?
Koko Loko: Ty brzdy opravdu nejsou tak horké, okruh brzd je spojený s okruhem pérování, takže v případě nedodávání tlaku čerpadlem, brzdíš vahou auta, která dodává tlak, dokud si úplně nesedne. Faktem zůstává, že hlavně Citroënisté by měli mít ruční brzdu raději úplně v pořádku.
Že by něco na spotřebě přidalo čerpadlo hydrauliky?
Koko Loko: Ty brzdy opravdu nejsou tak horké, okruh brzd je spojený s okruhem pérování, takže v případě nedodávání tlaku čerpadlem, brzdíš vahou auta, která dodává tlak, dokud si úplně nesedne. Faktem zůstává, že hlavně Citroënisté by měli mít ruční brzdu raději úplně v pořádku.
Honza
Osa Praha - Brno
Osa Praha - Brno
Honzo, jsou to papírový hodnoty spotřeby, ale musí se brát v potaz, že to není HDi ale obyčejnej komůrkovej DIESEL . Poté co jsem v sobotu měnil rozvody buďte rádi, že máte ty 2105 motory a samarácký, protože to co jsem v sobotu zažil, je horší než porod... Dostup blbej a ještě se musí vyvěšovat motor ze zavěšení ke karosérii, aby se vůbec dal sundat řemen. Napínací ústrojí jak rozvoďáku, tak i pomocných agregátu, je něco děsnýho... Samá kladka a samá pružina, která tlačí na ty kladky. Nemluvě o tom, že ty řemeny jsou asi 3 metry dlouhý...Honza 21061 píše:Štěpán: Není ta spotřeba nějaká vysoká, nebo jsou to jen papírové hodnoty? Tenhle motor by měl v kombíku a 90- 100 km/h plynulou jízdou bez výrazné zátěže, brát 5 litrů na 100.
Že by něco na spotřebě přidalo čerpadlo hydrauliky?
Koko Loko: Ty brzdy opravdu nejsou tak horké, okruh brzd je spojený s okruhem pérování, takže v případě nedodávání tlaku čerpadlem, brzdíš vahou auta, která dodává tlak, dokud si úplně nesedne. Faktem zůstává, že hlavně Citroënisté by měli mít ruční brzdu raději úplně v pořádku.
Jinak samozdřejmě, že hydraulika taky něco sežere. Ono i pohnout samotným tím čerpadlem ručně dá docela zabrat... Taky tam mám i klimatizaci, takže další spotřebič paliva... ( když se teda zapne )
- Tommel
- Příspěvky: 3265
- Registrován: pon pro 20, 2004 10:44
- Bydliště: Brno - HK
- Kontaktovat uživatele:
To je pro připad že se něco nepovede, je se pak na čem oběsitŠtěpán Getsko píše:Nemluvě o tom, že ty řemeny jsou asi 3 metry dlouhý...
Chatka 12 forever . Buková drift challenge team. Aerodynamika je pro ty, co neumí ladit motor.
Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
-
- Příspěvky: 2129
- Registrován: pon lis 01, 2004 19:47
- Bydliště: Brno-Vyškov
- Kontaktovat uživatele:
jj, to je trest za jiné auto:-)Štěpán Getsko píše:Dostup blbej a ještě se musí vyvěšovat motor ze zavěšení ke karosérii, aby se vůbec dal sundat řemen. Napínací ústrojí jak rozvoďáku, tak i pomocných agregátu, je něco děsnýho... Samá kladka a samá pružina, která tlačí na ty kladky.
Taky sem se vyškolil výměnou pumpy na japoncovi...musel dolů i rozvoďák a odinstalace krytů a závěsů motoru trvalo snad 2hodiny Je to práce skoro na den a na něco je potřeba speciální přípravky, jinak to je ještě horší...
Moudrost nepřichází vždy s věkem. Někdy věk přichází sám.
Starý dům a mladá žena - hojnost práce zaručena.
Práce vyžaduje čím dál větší vzdělání, vzdělání čím dál větší práci.
Starý dům a mladá žena - hojnost práce zaručena.
Práce vyžaduje čím dál větší vzdělání, vzdělání čím dál větší práci.
Pěkné a dobře si ji nazval Zaoceánská loď A ta hydraulika je skvělá věc jak jsem to viděl poprvé tak jsem si s tím hrál asi hodinu a kolega mě málem přizabil
TŘI SESTRY <III> LADA GANG
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984
http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984
http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN
Teď jsem taky kupoval novější kousek, můj výběr byl mezi Citro. Xantiou, Ford Mondeo, Fiat Marea samo vše kombi. Xantia byla co se týče techniky a vnitřního prostoru ideálka, ale odradila mě hydraulika, byď považována již za bezvadnou, jenže jak jsem se dočetl, je na ni napojeno úplně vše, vč. brzd a řízení, tím to u mě haslo. Kdo ti řekne, vyměň jen část, ketrá odešla, tak je to blbost....doporučuje se měnit vše naráz i kvůli ceně prací, pže na každý s citrónama umí zacházet....mondeo mi "šlukli" z podvaníku, ke kořeňovi, přes kterýho sem ho měl domluvený, se ani nedostal, byl to prý moc pěkněj kousek "ku*va"...nakonec se dostal do výběru ještě dostal Ford Eskort ( přes kamoša co dělá na STK) a u něj jsem zůstal i proto, že dnes už se nafta nevyplatí, nejen kvůli rovné ceně nafty s benálem, ale hlavně díky finanční náročnosti celkové "údržby" motoru nafta vs. benál. Nakonec jsem vybral Eskorta 1,6 16V a su spokojenej...nemá to sice takovej "kufr" jak jsem původně chtěl, ale to jedno.Poprvé v životě mám auto, ketrý nežere deset.Teda mám i to, ale jako hlavní bude fordík.Xantiu jedině rok výroby někde kolem 2000 a výš a když naftu, tak ty poslední motory....
Ale držím palce, ať máš štěstí na bezvadný kousek, při mém štěstí při koupi čehokoliv jsem neriskoval a koupil auto, na které se dá sehnat díl i za peníze srovnatelé s cenami dílů na feldy!
P.S. Můj velmi dobrý kamarád Xánu, jak jí říká, má a je velmi spokojen, jel s ní i do Norska a paráda, žádná únava z jízdy, pohodlené a velké auto!Přemlouval mě, ať si ho taky koupí, že kdo má Xantii, nemá auto ale nadsamca, ale víc lidí z řad odborníků ze servisů bylo proti než pro.
Napsal jsem jen svůj názor, prosím nekamenovat.Jen jsem byl plný dojmů z mého nakupování auta.
Jen se zeptám, od kud si čerpal info, nebo podle čeho jsi vybíral? Já mám doma katalog ojetin - úplně super, jsou to testy všech ojetin na našem trhu, plusy a mínusy, veškeré motory a také napsáno co od dané značky brat či nebrat za motory, tipy a roky výroby.
Ale držím palce, ať máš štěstí na bezvadný kousek, při mém štěstí při koupi čehokoliv jsem neriskoval a koupil auto, na které se dá sehnat díl i za peníze srovnatelé s cenami dílů na feldy!
P.S. Můj velmi dobrý kamarád Xánu, jak jí říká, má a je velmi spokojen, jel s ní i do Norska a paráda, žádná únava z jízdy, pohodlené a velké auto!Přemlouval mě, ať si ho taky koupí, že kdo má Xantii, nemá auto ale nadsamca, ale víc lidí z řad odborníků ze servisů bylo proti než pro.
Napsal jsem jen svůj názor, prosím nekamenovat.Jen jsem byl plný dojmů z mého nakupování auta.
Jen se zeptám, od kud si čerpal info, nebo podle čeho jsi vybíral? Já mám doma katalog ojetin - úplně super, jsou to testy všech ojetin na našem trhu, plusy a mínusy, veškeré motory a také napsáno co od dané značky brat či nebrat za motory, tipy a roky výroby.
Normálně na internetu. Ohledně spolehlivosti je na stejný úrovni, jako Octávka 1 . Lidi, co dělaj do citrónu mi říkali, že to auto pokuď mu člověk věnuje pravidelnej servis a originální díly a kapaliny, tak je velice dobrý a bezporuchový. Kolegyně v práci má doma na dvoře tři citrony. Jeden XM, pak Xantii a taky C5 a všichni v rodině nedají na citrony dopustit.Víťa píše:
Jen se zeptám, od kud si čerpal info, nebo podle čeho jsi vybíral? Já mám doma katalog ojetin - úplně super, jsou to testy všech ojetin na našem trhu, plusy a mínusy, veškeré motory a také napsáno co od dané značky brat či nebrat za motory, tipy a roky výroby.
Já jsem hlavně Xantii kupoval kvůli designu. Už kdysi jsem si ji přál... Je to nejhezčí kombi 90-tých let...
- Honza 21061
- Příspěvky: 1600
- Registrován: úte pro 13, 2005 22:35
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Štěpán: No to je v pořádku, komůrkový jsem myslel, to je zlatá práce, kdepak HDi..
Jinak, můj tajný Citroënový sen, když už ne DS tak alespoň XM, samozřejmě poháněn dalším z řady nezničitelných dieselů 2,1 TD. To je v podstatě to samé, jako má Štěpán v Xantii a já ve služebáku 405 v původní verzi 1,8. Jen má tu a tam něco převrtané a zvětšené.
Jen doufám, že s přibývajícími roky se mi podaří sehnat třeba v Německu nějaký slušný exemplář.
To jsem si totiž říkal i o BMW řady 3, které se mi neskutečně líbí, a exempláře modelu E36 (tuším) cca kolem roku 96-97 do kterých jsem se zahleděl, jsou už většinou totální vyhrkance, takže sbohem.
Jinak, můj tajný Citroënový sen, když už ne DS tak alespoň XM, samozřejmě poháněn dalším z řady nezničitelných dieselů 2,1 TD. To je v podstatě to samé, jako má Štěpán v Xantii a já ve služebáku 405 v původní verzi 1,8. Jen má tu a tam něco převrtané a zvětšené.
Jen doufám, že s přibývajícími roky se mi podaří sehnat třeba v Německu nějaký slušný exemplář.
To jsem si totiž říkal i o BMW řady 3, které se mi neskutečně líbí, a exempláře modelu E36 (tuším) cca kolem roku 96-97 do kterých jsem se zahleděl, jsou už většinou totální vyhrkance, takže sbohem.
Honza
Osa Praha - Brno
Osa Praha - Brno
Jó, tak v tomhle se úplně shodneme, XM kombík je tak škaredá kára,Honza 21061 píše: Jinak, můj tajný Citroënový sen, když už ne DS tak alespoň XM, samozřejmě poháněn dalším z řady nezničitelných dieselů 2,1 TD.
že se líbí i mě.
Ale dokud drží 04ka pohromadě, tak tyhle kapitalistický pozlátka nemaj u mě šanc.
Lada ? - tím jezdit, není normální !
>2121- ? hniloba s velkou budoucností! Již vyvařená a bojeschopná.
>2121- ? hniloba s velkou budoucností! Již vyvařená a bojeschopná.
Spolehlivost na úrovni Octávky, ale komfort perfektní...
http://tipnanakup.bezpecnyobchod.cz/ind ... oen-xantia
http://tipnanakup.bezpecnyobchod.cz/ind ... oen-xantia
- Jakub Metelka
- Příspěvky: 2305
- Registrován: úte led 15, 2008 18:11
- Bydliště: Brno venkov
- Kontaktovat uživatele:
Také gratuluji hlavně abys byl sní spokojenej.
2x VAZ-2101 (1972), 2x VAZ-2101 (1973), VAZ-2101 (1977), VAZ-2102 (1977), 2x VAZ-2106 (1978), VAZ-21053 (1989), VAZ-2107 (1986), VAZ-2121 (2002) Moskvič-408-1 (1972), Škoda-120L (1983), Škoda-105S (1984), Škoda Favorit 136L (1989), Škoda-Felicie (1995,1996), Škoda Felicie kombi (1997), Mercedes -200E (1987), Avia A31 (1987), Škoda 706 RTHP (1973)
Děkují za gratulace...
Tak jsem během posledního měsíce zprovoznil na autě tempomat, vyměnil 2x motorovej olej a filtr. Vyměnil vzduchovej filtr a dodělal pár maličkostí, jako neupevněná kabeláž, umytí motorovýho prostoru ( ze zhora; ze spoda umeju až budu oplachovat spodek po zimě od soli ) Vyměnil jsem rozvody.
Co mě ještě čeká:
Výměna kladek a plochýho řemene pomocných agregátu.
Výměna LHM - hydraulická kapalina ( mám koupeno 5l, ale k výměně bych potřeboval spíš nějakou jámu, a pomocníka na šlapáni brzdy... )
Před asi 14 dny jsem zjistil, že při prudší akceleraci mi prokluzuje spojka, takže budu muset jí vyměnit taky a při jednom vyměním i gufero a ložisko spojky.
Samý obtížný práce...
Tak jsem během posledního měsíce zprovoznil na autě tempomat, vyměnil 2x motorovej olej a filtr. Vyměnil vzduchovej filtr a dodělal pár maličkostí, jako neupevněná kabeláž, umytí motorovýho prostoru ( ze zhora; ze spoda umeju až budu oplachovat spodek po zimě od soli ) Vyměnil jsem rozvody.
Co mě ještě čeká:
Výměna kladek a plochýho řemene pomocných agregátu.
Výměna LHM - hydraulická kapalina ( mám koupeno 5l, ale k výměně bych potřeboval spíš nějakou jámu, a pomocníka na šlapáni brzdy... )
Před asi 14 dny jsem zjistil, že při prudší akceleraci mi prokluzuje spojka, takže budu muset jí vyměnit taky a při jednom vyměním i gufero a ložisko spojky.
Samý obtížný práce...
150 tis km a nová spojka? to jsou asi ty zas...ý kárky za auto, jinak snad by měla vydržet více, nebo ne?
tel : 608048480
http://www.oleje-klatovy.cz
http://www.oleje-klatovy.cz