turbo
Moderátor: Moderátoři
-
- Příspěvky: 171
- Registrován: ned bře 04, 2007 19:11
- Bydliště: Bohumín
- Kontaktovat uživatele:
Turbo a karburátor se nevylučují . Má to ale jeden technický háček. Turbo musí být namontováno POD karburátorem a palivo jde přes jeho lopatky.(toto řešení používají některé motory pro UL letadla)
Existuje sice možnost namontovar turbo před karburátor ale tohle řešení je velmi složité.
Existuje sice možnost namontovar turbo před karburátor ale tohle řešení je velmi složité.
Naposledy upravil(a) Saša dne pon bře 03, 2008 19:19, celkem upraveno 1 x.
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
- Atex
- Příspěvky: 1826
- Registrován: sob led 13, 2007 17:22
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
aaha jo takhle.. a jak se timhle zpusobem resi chlazeni stlaceneho vzduchu? v tomhle pripade smesi...
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Použití chladiče v tomhle případě není možné ! Při případném "štěknutí" motoru tzv. střelení do karbecu by následoval jistě výbuch . Další problém by byl v kondenzaci benzínu na studených stěnách chladiče.
PS: Absenci chladiče nahrazuje odpařování benzínu vlivem velkého tlakového spádu.
PS: Absenci chladiče nahrazuje odpařování benzínu vlivem velkého tlakového spádu.
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
- Atex
- Příspěvky: 1826
- Registrován: sob led 13, 2007 17:22
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
dalsi dotazek.. musim na benzinovy motor pouzit turbo z nejakeho benzinaku? nekdo tvrdi ano, nekdo ze ne.. mam hodne dobrou nabidku na turbo z VW golf 2.0 16V turbo ... to ovsem asi bude mit minimalni tlak tak 0,8 - 1,2 bar ... coz je hodne
TurboZigi z jakeho motoru ty mas prosimte to turbo? pokud to neni tajne
TurboZigi z jakeho motoru ty mas prosimte to turbo? pokud to neni tajne
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
[quote="Atex"]TurboZigi z jakeho motoru ty mas prosimte to turbo? pokud to neni tajne[/quote
hledej smudlo
Tubo Garrett T15( z motoru 1.9TDI WV)
mas to o par temat niz menuje se preplnovani a je zalozeny primo turbo zigim
hledej smudlo
Tubo Garrett T15( z motoru 1.9TDI WV)
mas to o par temat niz menuje se preplnovani a je zalozeny primo turbo zigim
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
-
- Příspěvky: 171
- Registrován: ned bře 04, 2007 19:11
- Bydliště: Bohumín
- Kontaktovat uživatele:
- Atex
- Příspěvky: 1826
- Registrován: sob led 13, 2007 17:22
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
Saso prosimte, tys vypadal jako ze tomu dost rozumis a uz si se s tim i setkal, zajima me usek mezi turbem a valcema, prece ten motor se nemuze pak chovat normalne, tim myslim otacky, kdyz pustim plyn tak motor setrvacnosti turba dostava jeste dost smesi na to aby chvili tahal. a tak se ptam, pridava se tam nejaky pridavny ventil nebo podobne "nutne" prislusenstvi? Potrboval bych to vedet protoze dneska uz sem mel v ruce svoje !asi! budouci turbo a rozmyslime plany na potrubi, mazani atd.. Jelikoz je to mechanik ktery se dosavad zajimal pouze o auta od roku 2002 nahoru, tak vubec nevi jak to funguje pod karbecem...
Ale zase je tak zvedavy ze mi nabidl pomocnou ruku pri tomhle experimentu
Ale zase je tak zvedavy ze mi nabidl pomocnou ruku pri tomhle experimentu
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Příští týden dám doufám dostačující informace . Dodám i informace od člověka v tomhle směru "povolaného" ze skušebny motorů . A také foto motoru na kterém to chodí (UL letadlo motor VW 1600)
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!