turbo

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Wejra
Příspěvky: 119
Registrován: pon bře 05, 2007 10:22
Bydliště: Kostelec nad orlicí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Wejra »

stk
čmelák
Příspěvky: 1636
Registrován: úte čer 01, 2004 15:29
Bydliště: Trnava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od čmelák »

Pavel04 píše:Co naklady? Na STK to vyhodis nebo ji zaridis "bokem"?
:lol:
zigul01
Příspěvky: 2048
Registrován: pon úno 11, 2008 16:47
Bydliště: Nechanice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od zigul01 »

Kde si sehnal to turbo bych tel taky do lady mam lada 2101 8) :wink:
Lada je nejlepší auto na světě a budu ji mít furt !!! LADA IS THE BEST CAR!


lada 21044 1700i
_____________________________________
LADA 2101.1200 (nastupuje 1600rs)
Turbo Žigi
Příspěvky: 171
Registrován: ned bře 04, 2007 19:11
Bydliště: Bohumín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Turbo Žigi »

V Polsku v Gliwicích na burze
zigul01
Příspěvky: 2048
Registrován: pon úno 11, 2008 16:47
Bydliště: Nechanice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od zigul01 »

Turbo Žigi píše:V Polsku v Gliwicích na burze
a zakolik peněz ?
Lada je nejlepší auto na světě a budu ji mít furt !!! LADA IS THE BEST CAR!


lada 21044 1700i
_____________________________________
LADA 2101.1200 (nastupuje 1600rs)
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

tak to napisu tady.. vite neco o kombinaci turba s karburatorem?
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

Turbo a karburátor se nevylučují . Má to ale jeden technický háček. Turbo musí být namontováno POD karburátorem a palivo jde přes jeho lopatky.(toto řešení používají některé motory pro UL letadla)
Existuje sice možnost namontovar turbo před karburátor ale tohle řešení je velmi složité.
Naposledy upravil(a) Saša dne pon bře 03, 2008 19:19, celkem upraveno 1 x.
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

aaha jo takhle.. a jak se timhle zpusobem resi chlazeni stlaceneho vzduchu? v tomhle pripade smesi...
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

Použití chladiče v tomhle případě není možné ! Při případném "štěknutí" motoru tzv. střelení do karbecu by následoval jistě výbuch . Další problém by byl v kondenzaci benzínu na studených stěnách chladiče.
PS: Absenci chladiče nahrazuje odpařování benzínu vlivem velkého tlakového spádu.
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

dalsi dotazek.. musim na benzinovy motor pouzit turbo z nejakeho benzinaku? nekdo tvrdi ano, nekdo ze ne.. mam hodne dobrou nabidku na turbo z VW golf 2.0 16V turbo ... to ovsem asi bude mit minimalni tlak tak 0,8 - 1,2 bar ... coz je hodne

TurboZigi z jakeho motoru ty mas prosimte to turbo? pokud to neni tajne
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Trevor
Příspěvky: 759
Registrován: ned zář 04, 2005 19:09
Bydliště: Šurany -SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Trevor »

tlak turba je dany nastavenim wastegate takze vystupny tlak proste nastavis na hodnotu aku potrebujes. Vecsina turb to ma stelovatelne je to proste zavitova tyc.
530i
Chatka 12 4ever :mrgreen:
Expedicia Eesti 2010
Maysner
Příspěvky: 3209
Registrován: čtv črc 06, 2006 13:22
Bydliště: Brno

Příspěvek od Maysner »

[quote="Atex"]TurboZigi z jakeho motoru ty mas prosimte to turbo? pokud to neni tajne[/quote

hledej smudlo :P

Tubo Garrett T15( z motoru 1.9TDI WV)

mas to o par temat niz menuje se preplnovani a je zalozeny primo turbo zigim
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic :-P

Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Turbo Žigi
Příspěvky: 171
Registrován: ned bře 04, 2007 19:11
Bydliště: Bohumín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Turbo Žigi »

Maysner píše:
Atex píše:TurboZigi z jakeho motoru ty mas prosimte to turbo? pokud to neni tajne[/quote

hledej smudlo :P

Tubo Garrett T15( z motoru 1.9TDI WV)

mas to o par temat niz menuje se preplnovani a je zalozeny primo turbo zigim
přesně tak :D
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

Saso prosimte, tys vypadal jako ze tomu dost rozumis a uz si se s tim i setkal, zajima me usek mezi turbem a valcema, prece ten motor se nemuze pak chovat normalne, tim myslim otacky, kdyz pustim plyn tak motor setrvacnosti turba dostava jeste dost smesi na to aby chvili tahal. a tak se ptam, pridava se tam nejaky pridavny ventil nebo podobne "nutne" prislusenstvi? Potrboval bych to vedet protoze dneska uz sem mel v ruce svoje !asi! budouci turbo a rozmyslime plany na potrubi, mazani atd.. Jelikoz je to mechanik ktery se dosavad zajimal pouze o auta od roku 2002 nahoru, tak vubec nevi jak to funguje pod karbecem...
Ale zase je tak zvedavy ze mi nabidl pomocnou ruku pri tomhle experimentu :-)
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

Příští týden dám doufám dostačující informace . Dodám i informace od člověka v tomhle směru "povolaného" ze skušebny motorů . A také foto motoru na kterém to chodí (UL letadlo motor VW 1600)
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Odpovědět

Zpět na „Zajímavé úpravy a vylepšení“