Môj nezmar Albert

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Marosqo
Příspěvky: 655
Registrován: stř srp 23, 2006 14:13
Bydliště: Košice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marosqo »

Cory píše:mas tam cislo 2101 alebo 21011? hlava s cislom 2101 ma kompresny pomer 8,8, neskor sa zacali vyrabat unifikovane hlavy s oznacenim 21011,ktore maju kompresny pomer 8,5. Tato hlava je pouzita na vsetkych motoroch od 1200 po 1600.
Takze je pravda ,ze prve modely 2101 mali vyssi kompresny pomer jak pozdejsie ...a niekto mi tu tvrdil ,ze to neni pravda :twisted: :lol:
Inac som ani nevedel ,ze 1500vky mali hlavu aj s oznacenim z 2101 ,ako vedel som ,ze su rovnakej konstrukcie ,ale este aj s oznacenim totznym ? :?:
ex.VAZ 2102 1974 ex hniloba VS. laminat :P
ex.VAZ 2101 1973 ... od 27.2.2008 minulost : /
ex.VAZ 2105 1984 ... tuned up 2107 gr. A

BMW E46 318i Touring
BMW E30 318IS 1990 Kinder M3 =)
BMW E30 325i Funwagen/Rallycar under construction :D
Lada Niva Urban 2017
Uživatelský avatar
Majo2103
Příspěvky: 555
Registrován: pát lis 16, 2007 19:17
Bydliště: Ploské 79
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo2103 »

Keď so pozrieš odkaz,čo tu dal Koko-Loko,zistíš,že označenie 2101(1) Bolo od typu 2101-2106
Marosqo
Příspěvky: 655
Registrován: stř srp 23, 2006 14:13
Bydliště: Košice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marosqo »

Majo2103 píše:Keď so pozrieš odkaz,čo tu dal Koko-Loko,zistíš,že označenie 2101(1) Bolo od typu 2101-2106
som si ho zhliadol a prave koly tomu to uzz viem :P :roll:
diky chalani ,pri vas sa clovek stale daco nove dozvie :supz:
ex.VAZ 2102 1974 ex hniloba VS. laminat :P
ex.VAZ 2101 1973 ... od 27.2.2008 minulost : /
ex.VAZ 2105 1984 ... tuned up 2107 gr. A

BMW E46 318i Touring
BMW E30 318IS 1990 Kinder M3 =)
BMW E30 325i Funwagen/Rallycar under construction :D
Lada Niva Urban 2017
Uživatelský avatar
mayo456
Příspěvky: 2665
Registrován: úte říj 25, 2005 20:28
Bydliště: Košice

Příspěvek od mayo456 »

neviem ci to tu uz dakto pisal sa mi to nechce citat tak sorry ale VAZ 2101 mal kompresny pomer 8,8:1 pokial viem do 10/1973 vtedy prisla modernizacia a znizili kompresiu na 8,5:1 vraj tym zvysili zivotnost motora.Toto pise kazda mudrejsia knizka o ladach a co sa tyka celej hlavy tak kazdy motor s rozvodovou retazou mal myslim ze rovnaku hlavu,menil si ba zdvih vrtanie objem.Ak sa mylim tak ma za to prosim neubite
Minule mi povedala jedna milá pani,
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11048
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Řekl bych to takhle, jistý pan Tůma, který o těch našich popelnicích něco vědel, či možná ještě ví, napsal knihu, ve které to vše zhrnul. Ovšem stejně se tu najdou jedinci co budou hlásat bludy či v lepším případě polobludy, přitom stačí jediné a to číst a pak budou vědět. Takže by třeba nemuseli psát, že všechny řetězové motory měly stejnou hlavu.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
mayo456
Příspěvky: 2665
Registrován: úte říj 25, 2005 20:28
Bydliště: Košice

Příspěvek od mayo456 »

Koko Loko: bracho naco sa zbytopcne hecovat? s tou kompresiou mam pravdu toto mi nikto nevezme a co sa tyka hlavy ja nie som mechanik a voperd som sa ospravedlnil ak to nie je pravda co som napisal ohladom tej hlavy valcov take pianko a tiez by sa tu niekto mal naucit citat prispevky ostatnych
Minule mi povedala jedna milá pani,
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11048
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Hádat se nehodlám člověče s kompresí prvních Vazů máš samozřejmě pravdu, ovšem uvaž, nebylo to náhodou určeno užitou hlavou?
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
mayo456
Příspěvky: 2665
Registrován: úte říj 25, 2005 20:28
Bydliště: Košice

Příspěvek od mayo456 »

Koko loko: jj ani ja sa nechcem hadat ale pokial viem tak od 10/73 mal kazdy motor VAZ teda myslim s retazou kompresiu 8,5:1 tak z toho som vychadzal
Minule mi povedala jedna milá pani,
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11048
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Ano z toho vycházíš správně, jde o to k čemu potom přicházíš.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
mayo456
Příspěvky: 2665
Registrován: úte říj 25, 2005 20:28
Bydliště: Košice

Příspěvek od mayo456 »

a k cmu by som pak mal prist? :)
Minule mi povedala jedna milá pani,
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11048
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Třeba k tomu, že začali používat jinou hlavu, aby z těch 8,8 spadli na 8,5 tedy pak zákonitě nemohu tvrdit, že všechny řetězáky měly stejnou hlavu.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Hurikán
Příspěvky: 5802
Registrován: čtv úno 17, 2005 11:07
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hurikán »

Nezdá se vám, že je tato věc probrána již dostatečně? Točíte se stále v kruhu. Komu to ještě pořád není jasné, ať si znovu pořádně prohlédne tuto již zmiňovanou tabulku Je to v ní zcela jednoznačné. H.
Моя фотогалерея здесь.

Я слежу за тобой. Всегда!
Obrázek
Uživatelský avatar
Majo2103
Příspěvky: 555
Registrován: pát lis 16, 2007 19:17
Bydliště: Ploské 79
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo2103 »

Včera som robil pokus týkajúci sa spotreby.Odpojil som od palivovej pumpy hadičku z nádrže a pripojil som tam hadičku ponorenú v benzíne,ktorý som nalial do bývalej nádržky na ostrekovač,aby som vylúčil,že benzín uniká ešte pred karbom.Nalial som tam necelý liter.Naštartoval,nechal motor nech sa spamätá a keď sa zohrial na asi na 70(na sýtič bežal len chvíľu,kým dokázal udržať voľnobeh).Kým sa zohrial,tak polovica benzínu bola fuč!Keď som motoru trochu pridal(nie naplno,len na jednu komoru),tak som videl,ako mi pred očami mizne benzín!Preskúmal som,či benzín niekde nestrieka,ale všetko je ok.Tento pokus trval asi 10-15min.Potom sa benzín minul.Takže spotrebu pripisujem karbu.Môžete mi to potvrdiť?A teraz čo s tým?Mám ho dať dolu,rozobrať,prečistiť,prefúkať,zložiť a nastaviť?Bude to stačiť?Nemám tam aj vymeniť nejaké súčiastky?
Sid
Příspěvky: 1698
Registrován: stř kvě 09, 2007 14:26
Bydliště: Prievidza

Příspěvek od Sid »

Určite asi budeš musieť vymeniť tesnenie pod víkom karburátora . Pravdepodobne prídeš k takému problému ako ja, že to tesnenie nezoženieš. Mal by si tam mať totižto karb s tým krámom naboku, čo aj ja v 02 ke :? Ďalej by som doporučil skontrolovať tesnosť ihlového ventilu a nastavenie hladiny v plavákovej komore. Dobré bybolo vymeniť membrány v akceleračnej pumpičke a membránu sytiča- už budú mať najlepšie časy za sebou. A ešte aj palivový filter- pod mosadznou matkou hneď pri vstupe benzínu.Potom ešte pozri celý karb a vymeň to, čo bude zničené. Daj vedieť ako pochodíš
Uživatelský avatar
Laďuša
Příspěvky: 12131
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Laďuša »

Sid píše:Určite asi budeš musieť vymeniť tesnenie pod víkom karburátora . Pravdepodobne prídeš k takému problému ako ja, že to tesnenie nezoženieš. Mal by si tam mať totižto karb s tým krámom naboku, čo aj ja v 02 ke .....
2103 měly jinej karb. Od výroby karb 2103, od 1974 jeho modifikace a od konce 1976 2106. Já jsem na to těsnění pod víčko sehnal, sice na Koněvce by mělo bejt všechno, ale to těsnění problém neni. Tim na boku myslíš to svislý, co to spojuje s atmosférou??? Nejsim si tim teďko na stopéro jist, ale myslim si, že to na tom těsnění mam aji já, prostě mě to nepoužitý kouká ven ;)
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Odpovědět

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“