Příčina spálení rotorového vinutí alternátoru
Moderátor: Moderátoři
- Laďuša
- Příspěvky: 12131
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
2,9...to nic neni, to nemůže vadit....
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
- dmatej
- Příspěvky: 2847
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
Já mám možná související otázku (pokud ne, tak mi jednoduše odpovězte, dál to tu pitvat nebudu).
U R19 se čas od času vybije baterka. Byla na kontrole, dobíjení bylo ok (13,9V). Koupila se rovnou nová baterka, po 3 měsících provozu byla nabitá naprosto normálně.
Po měsíci a půl od posledního měření je ale na 11,5V (motor nenastartoval). Zítra budu vědět, jestli jde dobíjení, ale mám podezření, že prostě občas odpadne a baterka se vybije - a potom se zase dobíjení záhadně vzpamatuje, jakoby se nic nestalo.
Čím to můlže být?
U R19 se čas od času vybije baterka. Byla na kontrole, dobíjení bylo ok (13,9V). Koupila se rovnou nová baterka, po 3 měsících provozu byla nabitá naprosto normálně.
Po měsíci a půl od posledního měření je ale na 11,5V (motor nenastartoval). Zítra budu vědět, jestli jde dobíjení, ale mám podezření, že prostě občas odpadne a baterka se vybije - a potom se zase dobíjení záhadně vzpamatuje, jakoby se nic nestalo.
Čím to můlže být?
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).