Příčina spálení rotorového vinutí alternátoru

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
Laďuša
Příspěvky: 12131
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Laďuša »

2,9...to nic neni, to nemůže vadit....
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Uživatelský avatar
dmatej
Příspěvky: 2847
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dmatej »

Já mám možná související otázku (pokud ne, tak mi jednoduše odpovězte, dál to tu pitvat nebudu).

U R19 se čas od času vybije baterka. Byla na kontrole, dobíjení bylo ok (13,9V). Koupila se rovnou nová baterka, po 3 měsících provozu byla nabitá naprosto normálně.
Po měsíci a půl od posledního měření je ale na 11,5V (motor nenastartoval). Zítra budu vědět, jestli jde dobíjení, ale mám podezření, že prostě občas odpadne a baterka se vybije - a potom se zase dobíjení záhadně vzpamatuje, jakoby se nic nestalo.
Čím to můlže být?
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Odpovědět

Zpět na „Elektrická soustava“