Vcera vsetko islo. Zrazu ked som na 4-ke pridaval plyn tak otacky sli hore ale rychlost ta ista. No nieco este tahal. Teraz zaradim jednotku (pedal pomerne zmakol ale v pohode sa vracia) ked pustim spojku tak pomalicky sa pohne - ale strane pomaly. Tak isto spiatocka velmi pomaly.
Vie mi niekto povedat co sa stalo?
Na lepsie rozmyslanie pridavam Foto
Přílohy
Naposledy upravil(a) peto5o dne stř úno 20, 2008 20:24, celkem upraveno 1 x.
Zkontroluj vůli v ovládací tyčce, ale dle toho co popisuješ asi odešla lamela...potřeba ji vyměnit. Nic strašného, jen s tím hlavně nezkoušej jezdit. Pokud to budeš zkoušet a přehřeješ to, pak je třeba přetočit setrvák i přítlačák bo se místně přehřejí...nebo někdy i vyměnit.
Moudrost nepřichází vždy s věkem. Někdy věk přichází sám.
Starý dům a mladá žena - hojnost práce zaručena.
Práce vyžaduje čím dál větší vzdělání, vzdělání čím dál větší práci.
To je dívné ze dne na den, aby odešlo spojkové obložení do věčných lovišt. myslím že ti ta laměla praskla , nebo ti zustalo vyset nakým pozoruhodným spůsobem prasátko a stale to vystavuje. wenca
Tak přesně tohle se mi stalo u 1.7, bude to prasklá talířová pružina v přítlačáku, už podle toho že pedál má menší odpor. Každopádně rozebrat a hledat je to dost blbě vidět.
lamela odejde to vcelku rychle, na 4ku to proklouzne a stačí nýtek aby trochu"trčel" a proklouzne...Pak prokluzuje i na nižší kvalty...
Moudrost nepřichází vždy s věkem. Někdy věk přichází sám.
Starý dům a mladá žena - hojnost práce zaručena.
Práce vyžaduje čím dál větší vzdělání, vzdělání čím dál větší práci.
mě to taky udělalo ze dne na den,ale mě klouzala spojka a jak klouzala tak se na lamelu dostal olej a musim vyndat celou převodovku neboť to teče proudem wen
Lada 2105-rv.1984,1.3-v GO Lada 2107,LPG,1,7i,5kvalt
Škoda Forman-1993
Člen LKCS
MÍSTO PORSCHE JEZDÍM LADOU , OBČAS V LÉTĚ SVEZU MLADOU !!
Olej se na lamelu muze dostat pouze pres gufero a nema to nic spolecneho s tim ze ti spojka klouzala,respektive to ze klouze muze byt tim ze je od oleje,ale olej se neuvolni diky tomu ze klouze.
Spojka spojuje motor a prevodovku a je SUCHA tzn ne v olejove lazni ,olej muze byt z prevodovky,kde je na vstupni hridely gufero,ktere muze byt uz spatne a tim padem zn tece prevodovy olej nebo muze byt spatne gufero za setrvakem na klice a to je potom motorovy olej.Muze to take stekat po bloku motoru uz nekde z vrchu napriklad od vika ,kde muze byt vzadu spatne tesneni a tece z nej olej,ktery stika dolu az na prevodovku.Prohledni to a uvidis ,kazdopadne nekde si psal ze ti klouzala spojka a ty si to DOTAHL a uz neklouze ,to sem nepochopil ,pokud porad vystavovala tak by si musel naopak povolit vystavovaci kolik na pistu a tudiz dat vetsi mrtve chod ,ale tahle kdyz si pal ze si to dotahl tak nevim CO.
jojo jasny no ja sem mel za to ze se otahuje,ale dotah sem ji sed do auta zařadil za jedna a nic tak sem to zas vyheveroval a povolil ji a už je to dobrý
At tak či tak musí převodovaka wen ne?
Lada 2105-rv.1984,1.3-v GO Lada 2107,LPG,1,7i,5kvalt
Škoda Forman-1993
Člen LKCS
MÍSTO PORSCHE JEZDÍM LADOU , OBČAS V LÉTĚ SVEZU MLADOU !!
Podobná věc se mi stala s Wartburgem, podařilo se mi při tahání Volhy přehřát spojku a ta potom někdy proklouzla- i předtím byla dost opotřebovaná. Tak jsem chvíli jezdil takhle a najednou to přestalo a se spojkou jsem najel dalších přes 20 tisíc km. Z toho jsem usoudil, že se tam dostal olej, zřejmě skokově při té velké zátěži a přehřátí a jakmile se týdenním ježděním z lamely vypálil, bylo to od té doby v pořádku.
jak tam už nekdo psal,zkontroloval bych hydrauliku,pak zbytek.Udej tu vuli na tyčce co nej a hlavne zkontoluj jesttli se to vraci.Ja žigula moc nedelal,jestli se da střiknout do vnitř na dražky,ale asi ne.Tu vuli udelej tak,aby jsi to musel od podlahy jen nepatrne povolit a hned zabirala ,vychyt ten momen to rozhrani.Ze shora to pak nekdo muže kontrolovat jak se to hejbe.kkyž je sjeta lamela,tak jinak všechno šlape jak ma.Ono jestli to nema vuli ,tak to může fachat a jak se obloženi zahřeje začne prokluzovat.Je to roman,ale už jsem ,zbytečne sundaval přvodovku.To nech až ,jako posledni možnost.Proste zmenši delku tyčky nanjmenši možnou mez.Ted jsem jel ze žigulem ,mel tvrdy pedal a po ceste to začlo prokluzovat .Zkratil jsem tyčku o vic než centimetr a je seřizena jak ma být.Až zjistiš jestli to facha tak ji seřid.