
záhadná samara
Moderátor: Moderátoři
Je to 2109, 121709 km, cervena, alebo skor bordova, uz vies co je na nej menene
a asi by bolo treba vymenit silentbloky, lebo sa az volant trasie pri zatazi 


Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Meral som tlaky.Mal som k dispozicii taky stary tlakomer a nameral som toto (aspon informativne): 12, 11,5 11 12,5
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Barva by byla v souladu s mými předpoklady, ale co ty dvoje dveře navíc vzádu?Cory píše:Je to 2109, 121709 km, cervena, alebo skor bordova, uz vies co je na nej menenea asi by bolo treba vymenit silentbloky, lebo sa az volant trasie pri zatazi


Jinak ty tlaky celkem ujdou, i když na tom 3. válci je to trochu hodně mimo, ale dá se to přežít. Sleduj dlouhodobě svíčky a spotřebu oleje. Obzvlášť na tom třetím hrnci...
Po 50km su sviecky pekne, ziadne usadeniny, maju sivkasty nadych.Karoseria-predne blatniky boli menene, ale maju puchyrky, zadne lemy su hrdzave a to musim priznat, ze docela dost. Zo spodu som este poriadne nepozeral, preto nemozem dat ruku do ohna, ze nebude chyteny aj spodok.Dvere sa otvaraju tazko a zadne sa daju otvorit len zvnutra.Zatvaraju sa lahucko.Inak tam nie je nic take neobvykle, niektore plasty vo vnutri su akesi volne a pri zatazi, napriklad pri 60km/h na 4.q sa trasie volant,ale po ubrati plynu prestava. Mozes sa pytat na konkretnejsie veci, rad odpoviem
A k tym tlakom-tlakomer je dost stary a taky home-made, takze je to skor informativne

A k tym tlakom-tlakomer je dost stary a taky home-made, takze je to skor informativne

Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Zajtra planujeme zajst do vsetkych styroch servisov a hlavne do LADY a otrieskat im palec o hlavu.A nech si odpustia veticku: "Nema to zasuvku pre diagnostiku, tak sa tam neda nic premerat" 

Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Hou, som tu zas
.Nastavujem ventily. Nemohol som prist na ten system menenia podloziek, tak som zmeral vole, vybral vacku a podlozky, zmeral hrubku podloziek (na druhej strane je napisana) a prepocital, ake podlozky mi treba.Potrebujem 5 podloziek.A teraz otazka: Pasuju tieto podlozky aj z inych typov aut
Napr. fiat,..., lebo pochybujem, ze mi zozenu original na samaru.


Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory píše:Hou, som tu zas.Nastavujem ventily. Nemohol som prist na ten system menenia podloziek, tak som zmeral vole, vybral vacku a podlozky, zmeral hrubku podloziek (na druhej strane je napisana) a prepocital, ake podlozky mi treba.Potrebujem 5 podloziek.A teraz otazka: Pasuju tieto podlozky aj z inych typov aut
Napr. fiat,..., lebo pochybujem, ze mi zozenu original na samaru.
No tak radší bych je teda kupoval vysloveně na samaru, protože podložky na fiata jsou za 200,- jedna a na samaru jsou za asi 25,-Kč . Jinak při měnění podložek jsem použil jistej fígl. Natočil jsem na přislušným ventilu vačku směrem nahoru a mezi vačkovou hřídel a podložku jsem strčil žígul-montpáku. Když jsem takhle stlačil ventil, tak jsem těsně vedle podložky strčíl na krajíček 6-ku nebo 8-ku očko klíč a vyndal zpět montpáku. Potom akorat do mezery v tom hrníčku strčíš šroubováček a nadzvedneš podložku a tenkýma kleštěma ji pak vyndaš z pod vačky.