záhadná samara
Moderátor: Moderátoři
Je to 2109, 121709 km, cervena, alebo skor bordova, uz vies co je na nej menene a asi by bolo treba vymenit silentbloky, lebo sa az volant trasie pri zatazi
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Meral som tlaky.Mal som k dispozicii taky stary tlakomer a nameral som toto (aspon informativne): 12, 11,5 11 12,5
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Barva by byla v souladu s mými předpoklady, ale co ty dvoje dveře navíc vzádu? Jak je na tom kastle?Cory píše:Je to 2109, 121709 km, cervena, alebo skor bordova, uz vies co je na nej menene a asi by bolo treba vymenit silentbloky, lebo sa az volant trasie pri zatazi
Jinak ty tlaky celkem ujdou, i když na tom 3. válci je to trochu hodně mimo, ale dá se to přežít. Sleduj dlouhodobě svíčky a spotřebu oleje. Obzvlášť na tom třetím hrnci...
Po 50km su sviecky pekne, ziadne usadeniny, maju sivkasty nadych.Karoseria-predne blatniky boli menene, ale maju puchyrky, zadne lemy su hrdzave a to musim priznat, ze docela dost. Zo spodu som este poriadne nepozeral, preto nemozem dat ruku do ohna, ze nebude chyteny aj spodok.Dvere sa otvaraju tazko a zadne sa daju otvorit len zvnutra.Zatvaraju sa lahucko.Inak tam nie je nic take neobvykle, niektore plasty vo vnutri su akesi volne a pri zatazi, napriklad pri 60km/h na 4.q sa trasie volant,ale po ubrati plynu prestava. Mozes sa pytat na konkretnejsie veci, rad odpoviem
A k tym tlakom-tlakomer je dost stary a taky home-made, takze je to skor informativne
A k tym tlakom-tlakomer je dost stary a taky home-made, takze je to skor informativne
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Zajtra planujeme zajst do vsetkych styroch servisov a hlavne do LADY a otrieskat im palec o hlavu.A nech si odpustia veticku: "Nema to zasuvku pre diagnostiku, tak sa tam neda nic premerat"
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Hou, som tu zas .Nastavujem ventily. Nemohol som prist na ten system menenia podloziek, tak som zmeral vole, vybral vacku a podlozky, zmeral hrubku podloziek (na druhej strane je napisana) a prepocital, ake podlozky mi treba.Potrebujem 5 podloziek.A teraz otazka: Pasuju tieto podlozky aj z inych typov aut Napr. fiat,..., lebo pochybujem, ze mi zozenu original na samaru.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory píše:Hou, som tu zas .Nastavujem ventily. Nemohol som prist na ten system menenia podloziek, tak som zmeral vole, vybral vacku a podlozky, zmeral hrubku podloziek (na druhej strane je napisana) a prepocital, ake podlozky mi treba.Potrebujem 5 podloziek.A teraz otazka: Pasuju tieto podlozky aj z inych typov aut Napr. fiat,..., lebo pochybujem, ze mi zozenu original na samaru.
No tak radší bych je teda kupoval vysloveně na samaru, protože podložky na fiata jsou za 200,- jedna a na samaru jsou za asi 25,-Kč . Jinak při měnění podložek jsem použil jistej fígl. Natočil jsem na přislušným ventilu vačku směrem nahoru a mezi vačkovou hřídel a podložku jsem strčil žígul-montpáku. Když jsem takhle stlačil ventil, tak jsem těsně vedle podložky strčíl na krajíček 6-ku nebo 8-ku očko klíč a vyndal zpět montpáku. Potom akorat do mezery v tom hrníčku strčíš šroubováček a nadzvedneš podložku a tenkýma kleštěma ji pak vyndaš z pod vačky.