ta vůle plynového lanka se sama od sebe nezvětší. ale když to bude moc fest tak pohyb bowdenu může zapříčinit mírné otevření klapky. třeba při vibracích nebo přejezdu nerovností...
porovnal bych to s jinejma autama a pak teprve něco řešil.
Poruchy
Moderátor: Moderátoři
To je máček, mě to zase vaří a nespíná větrák.Domnívám se že odešla delikatesa-ŘJ asi už se s tím vydám na Zbraslav, nebo do Mělníka.Neví někdo, jestli pujčujou náhradní vůz?zelvotron píše:, dneska se mi to nějak podchlazovalo, bylo to pořád tak na 75-80° .
Jo a taky mi to občas volnoběhuje na 1500 - 2100 ot. Po protůrování se to občas vrátí k normálu, občas ne.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
ridici jednotka v haji? no to se mi moc nezda ale možný je vsecko a u lady je to vzdy s vetsi pravdepodonosti.
zkus odpojit konektor od cidla teploty, mel by se roztocit vetrak chladice.......
tedy konektor pro ridici jednotku , ma 2 draty a je v bloku pobliz termostatu.
když se toci tak je RJ ok.
pak ma teprve cenu se vlacet do melnika..
zkus odpojit konektor od cidla teploty, mel by se roztocit vetrak chladice.......
tedy konektor pro ridici jednotku , ma 2 draty a je v bloku pobliz termostatu.
když se toci tak je RJ ok.
pak ma teprve cenu se vlacet do melnika..
For Plavec a Jiří ,
ŘJ asi vadná nebude , ale ta zkouška odpojením konektoru naopak nasimuluje sibiřskou zimu. Čidlo teploty je NTC termistor - tedy jeho ohříváním klesá jeho odpor .Simulace varu chladící kapaliny se tedy dosahne odpojením konektoru a propojením jeho pinů rezistorem (odporem) cca 120 ohmů . 177 ohmů odpovídá 100 st.C . Možná by stačilo piny zkratovat , ale totoje jistota . Navíc - pokud bys použil proměnný rezistor cca 100 - 250 ohmů a nastavil hranici ,kde ventilátor spíná a následným změřením jeho hodnoty porovnal tuto s tabulkou,kterou jsem nedávno zde uvedl zjistíš ,zda ŘJ reaguje správně na termistor .
ŘJ asi vadná nebude , ale ta zkouška odpojením konektoru naopak nasimuluje sibiřskou zimu. Čidlo teploty je NTC termistor - tedy jeho ohříváním klesá jeho odpor .Simulace varu chladící kapaliny se tedy dosahne odpojením konektoru a propojením jeho pinů rezistorem (odporem) cca 120 ohmů . 177 ohmů odpovídá 100 st.C . Možná by stačilo piny zkratovat , ale totoje jistota . Navíc - pokud bys použil proměnný rezistor cca 100 - 250 ohmů a nastavil hranici ,kde ventilátor spíná a následným změřením jeho hodnoty porovnal tuto s tabulkou,kterou jsem nedávno zde uvedl zjistíš ,zda ŘJ reaguje správně na termistor .
PetrHC nemáš pravdu. To jak funguje termistor to je pravda pravdoucí ale ridici jednotka má v sobe podstane vic inteligence.
Ridici jednotka umi rozlisit sibirskou zimu od prerusenych dratu a proto v pripade tehle poruchu prechazi do stavu ktery je bezpecny a umožní s autem dojet i v horku a v kolonach do servisu. Doporucuju vyzkouset
kdysi davno se dal sehnat na konevce za 150kc cesky manual k ridici jednotce od GE na samaru 1,5.
Když si to clovek cele precte tak zjisti že je tam spoustu funkci ktere pri poruse "cehokoliv" umožní nouzove dojeti a že se dá taky dost veci diagnositkovat bez pocitace pokud clovek zna principy funkce cidel a sw v RJ.. sice v novejsich desitkach a kalinach je RJ Bosch ( a v rusku soubezne JANVAR) ale ale principy jsou vicemene totožné...
Ridici jednotka umi rozlisit sibirskou zimu od prerusenych dratu a proto v pripade tehle poruchu prechazi do stavu ktery je bezpecny a umožní s autem dojet i v horku a v kolonach do servisu. Doporucuju vyzkouset
kdysi davno se dal sehnat na konevce za 150kc cesky manual k ridici jednotce od GE na samaru 1,5.
Když si to clovek cele precte tak zjisti že je tam spoustu funkci ktere pri poruse "cehokoliv" umožní nouzove dojeti a že se dá taky dost veci diagnositkovat bez pocitace pokud clovek zna principy funkce cidel a sw v RJ.. sice v novejsich desitkach a kalinach je RJ Bosch ( a v rusku soubezne JANVAR) ale ale principy jsou vicemene totožné...
zkusili jsme ho odpojit, ale větrák se neroztočil.vyzkratovali sme to taky a nic.Jediná možnost jak roztočím ventilátor je , když ho napojím na přímo na baterii.Jiri píše:zkus odpojit konektor od cidla teploty, mel by se roztocit vetrak chladice.......
Myslím si , že to nespíná řj, nebo zase někde vypadnul z něčeho drát.Elektrika ladě nepřeje.Jsem třeba dneska ostříknul okno a stěrače se vůbec nezapnuly.Tak jsem musel setřít okno manuálně, posunutím páčky do polohy cyklovač. Že mi na kontrolním panelu svítí pořád ( asi už týden v kuse) že je v expanzce málo vody, na to jsem si zvyknul.Stejně si vodu kontroluju pohledem na nádobku.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
hmmm..... ještě jedna věc...zkusit relé v pojistkové skříni. jestli funguje a jestli když se tam propojí jeho kontakty drátem tak se rozčí větrák... pak bych ze vzědavosti zkusil jen změřit jetli vůbec něco leze z řidici jednotky.. a hura do melnika.........
treba u me lady neslo topeni zadniho okna..a duvod ..ten kreten co osazoval relatka do pojistkove skrine mu ohnul nozicku takže rele cvakalo ale nespinalo ......
treba u me lady neslo topeni zadniho okna..a duvod ..ten kreten co osazoval relatka do pojistkove skrine mu ohnul nozicku takže rele cvakalo ale nespinalo ......