Vlaky

Free pokec (aj keď Ondra 07 by to celé zmazal)

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Hurikán
Příspěvky: 5802
Registrován: čtv úno 17, 2005 11:07
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hurikán »

Tomáš píše:....např.nárazník by se mi líbil,ale asi by mi ho do ložnice ani obýváku nepovolila :P :lol: :lol:
Náhodou, jako netradiční a velmi stylový konferenční stolek by to bylo dobrý. :lol:
Моя фотогалерея здесь.

Я слежу за тобой. Всегда!
Obrázek
Uživatelský avatar
Teepee
Příspěvky: 4309
Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
Bydliště: Praha západ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Teepee »

Hurikán píše:
Tomáš píše:....např.nárazník by se mi líbil,ale asi by mi ho do ložnice ani obýváku nepovolila :P :lol: :lol:
Náhodou, jako netradiční a velmi stylový konferenční stolek by to bylo dobrý. :lol:
No vzhledem k tomu že ulomenej nárazníček doma mám (relativně tenkej plnej krk, kulatý tvar, je to z něčeho staršího) tak můžu zcela zodpovědně říct že stolek z něj nelze. Já jsem měl na vybranou.Buď ho hodit do šrotu a nebo na něco použít. Napadl mne stojan na slunečník, jenže onen nešťastný vypouklý tvar vrhá nárazník mezi špatně využitelné wehementy. Jedině s nějakými úpravami...
Bílý LADA a okřídlená spol.
Uživatelský avatar
Teepee
Příspěvky: 4309
Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
Bydliště: Praha západ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Teepee »

Tomáš píše:....je to diselovej dvoutakt..prej obšlehlej z americké ponorky,ale kdo ví....
Já jsem slyšel o motorech vymontovaných z německých ponorek (koneckonců, němci byly na dvoutakty profesoři...).
Ty fotečky prosím též, se synem se rádi podíváme.
A kde že to přesně stojí?
Bílý LADA a okřídlená spol.
Uživatelský avatar
Honza 21061
Příspěvky: 1600
Registrován: úte pro 13, 2005 22:35
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Honza 21061 »

S motorem Sergeje by se dařilo nakopávat šunky všemu, co se kolem něj pohybuje. :) Je vybavený i turbodmychadly, ale ty tam mají čistě za úkol obstarat 2 okrajové doby namísto pístů. :wink:
- - - - - - - - -
Tak tohle mě dostalo... :evil: http://show.idnes.cz/ceske-drahy-novy-m ... mvideo_kot Je vidět, že co se tady zvolilo, to tady je... To, že byly České dráhy odjakživa kasičkou na hrozné peníze, to bylo jasné a ve světě to není nikde neobvyklé, ale proč mám pocit, že poslední dobou je snaha naposledy se na tom všem přiživit a jako vycucaný pomeranč potom poslat do konkurzu a v klidu odejít...?
Jak se tento článek musí číst strojvedoucím, kteří mají na mašinách sedačky slepené izolepou a nemají ani pořádné nocležny? Nesčetně přesčasů a za to, že vlastně všechny tyhle srandičky hlavně oni živí a podporují, tak ubohý plat...

Teepee: Tuším, že německé ponorky šly spíše čtyřtaktní cestou, ale Američani dlouhou dobu razili praxi dvoudobých dieselů. Vyskytovaly se i v obrovských tahačích!
Honza
Osa Praha - Brno
Uživatelský avatar
Teepee
Příspěvky: 4309
Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
Bydliště: Praha západ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Teepee »

Filip Renč, evidentně nikdy nejel ošuntělým žabotlamem v sedm hodin ráno do práce. Protože takováhle ostudnost by se pak nemohla stát. A forum sorry, ale s kecama o dobrém jméně ČD ať jdou doprd....le.
Honza 21061 píše:Teepee: Tuším, že německé ponorky šly spíše čtyřtaktní cestou, ale Američani dlouhou dobu razili praxi dvoudobých dieselů. Vyskytovaly se i v obrovských tahačích!
Já to taky jen tuším, byl jsem kdysi asi ve 12 letech na soukromé exkurzi v depu Zdice (dnes je zrušené, ale funguje tam nějaký spolek historické techniky) a myslím si, že jsem to slyšel tam. Kde je pravda bůh ví.
Bílý LADA a okřídlená spol.
Uživatelský avatar
Tomáš
Příspěvky: 432
Registrován: stř led 05, 2005 17:32
Bydliště: Brno - Starý Bronx
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tomáš »

tak jsem prošel chytré knihy a něco našel:

Lokomotiva je koncipována jako skříňová se dvěma čelními stanovišti pro strojní personál a centrální strojovnou. Na ztvárnění lokomotivy zaujme vysoké usazení skříně, bohaté prosklení strojovny, mohutné pluhy, čelní silný podokenní ozdobný pás z nerezového materiálu, temně rudý lak a v neposlední řadě pro sovětské stroje typický "stalinský" design. Vedle odlišného provedení skříně jsou tyto sovětské lokomotivy oproti českým odlišné i v dalších konstrukčních prvcích. Rám skříně je prostřednictvím kluznic uložen na dvou třínápravových trakčních podvozcích. Vedení dvojkolí je rozvodové, vypružení zajišťují listové pružnice. Přenos podélných i příčných sil zajišťují otočné čepy, pevně zabudované v lokomotivním rámu. V každém podvozku jsou uloženy tři tlapové trakční motory. Lokomotiva je osazena dvoudobým pomaluběžným naftovým dvanáctiválcem s válci do V. Jedná se o přeplňovaný agregát s přímým vstřikem paliva, vodním chlazením a rozvodem ventilů OHV. Motor se vyznačuje velkou hlučností (od lokomotivy T 679.1113 byla hlučnost poněkud potlačena tlumičem) a spotřebou 340 kg nafty na 100 km při jmenovitém výkonu. Klikový hřídel agregátu je prostřednictvím lamelové spojky spřažen s trakčním generátorem, napájejícím šest trakčních motorů. Spouštění Dieselova motoru zajišťuje taktéž trakční generátor. Lokomotiva disponuje ruční brzdou, samočinnou tlakovou brzdou a přímočinnou brzdou. Ruční brzda působí na dvě dvojkolí přilehlého podvozku. Samočinná tlaková brzda je řízena dvěma brzdiči ŠKODA N/O (později DAKO BS2), přímočinnou brzdu řídí dva kohouty (později brzdiče DAKO BP). Zdrojem tlakového vzduchu je mechanicky poháněný kompresor K 2 Lok-1. Lokomotiva má šest hlavních vzduchojemů (p = 9 bar) o celkovém objemu 1 332 l a dva pomocné vzduchojemy o kapacitě celkem 240 l. Dva brzdové rozváděče jsou typu DAKO L, později DAKO LTR. Lokomotiva má osm brzdových válců (pmax = 4 bar) o průměru 8". Všech šest dvojkolí je brzděno oboustranně špalíkovou brzdou. Zásoba písku činí 600 kg.

a nejvíc mě pobavil ten výkon motoru 1470KW ....to je jako 26 mých žigulů :lol: :lol:
Uživatelský avatar
Teepee
Příspěvky: 4309
Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
Bydliště: Praha západ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Teepee »

Někde tam vypadlo, že stroje byly vcelku oblíbené pro nízkou úroveň hluku v kabině obsluhy, díky přístupové chodbičce oddělující strojovnu od kabiny. :wink:
1470kW je asi nejsilnější seriový diesel na našich tratích, ale když se to srovná s jedničkovým albatrosem.... :shock:
Bílý LADA a okřídlená spol.
Uživatelský avatar
Tomáš
Příspěvky: 432
Registrován: stř led 05, 2005 17:32
Bydliště: Brno - Starý Bronx
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tomáš »

Teepee píše:Někde tam vypadlo, že stroje byly vcelku oblíbené pro nízkou úroveň hluku v kabině obsluhy, díky přístupové chodbičce oddělující strojovnu od kabiny. :wink:
1470kW je asi nejsilnější seriový diesel na našich tratích, ale když se to srovná s jedničkovým albatrosem.... :shock:
no je nejsilnější,ale jen o fous 753 1450KW 754 1455KW...spíš bych řekl že tažná síla byla hlavně v tom,že to byl 6kolák
Uživatelský avatar
Laďuša
Příspěvky: 12129
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Laďuša »

Tomáš píše:
Teepee píše:Někde tam vypadlo, že stroje byly vcelku oblíbené pro nízkou úroveň hluku v kabině obsluhy, díky přístupové chodbičce oddělující strojovnu od kabiny. :wink:
1470kW je asi nejsilnější seriový diesel na našich tratích, ale když se to srovná s jedničkovým albatrosem.... :shock:
no je nejsilnější,ale jen o fous 753 1450KW 754 1455KW...spíš bych řekl že tažná síla byla hlavně v tom,že to byl 6kolák
Tak tam jde o převod.... Jedničkovej Albatros má výkon vyšší než Štokr, přesto ten drží rekordy.... Albatros byl do rychla..
To samý je to jinde, i u sergeje...
Třeba řady 121 a 141 mají změněnej převod - výkon zůstal stejnej, ale 121 má vyšší tažnou sílu a je nákladní, 141 má vyšší maximální rychlost a je osobní (resp. univerzální)
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11040
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

nejlepší a nejhezčí je stejně 230
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Laďuša
Příspěvky: 12129
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Laďuša »

Koko Loko píše:nejlepší a nejhezčí je stejně 230
Dovolil bych si oponovat - Plecháč je Plecháč ;) (242)
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11040
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

242 je hnus, 230 estetický klenot
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Laďuša
Příspěvky: 12129
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Laďuša »

Koko Loko píše:242 je hnus, 230 estetický klenot
Nepřeháněl bych......pravda, že dizajn 230ky je hezčí, ovšem technicky vyspělejší je 242!
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Uživatelský avatar
Honza 21061
Příspěvky: 1600
Registrován: úte pro 13, 2005 22:35
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Honza 21061 »

Nejlepší je 162/163 neboli Peršing a od něj odvozené modifikace... 8) Ale Plecháč, navíc, když je nově nastříkaný, je velice pěkný...
No, Laminátka samozřejmě taky... :) Ale tuším, že po rozdělení ČD na osobní a nákladní, byly všechny laminátky do jedné převedeny na náklady, tudíž na osobácích se už asi nikdy nevyskytnou. :roll:
Honza
Osa Praha - Brno
Uživatelský avatar
JirkaHagen
Příspěvky: 26
Registrován: pát srp 11, 2006 19:38
Bydliště: Slaný

Příspěvek od JirkaHagen »

Fotka jako ze starých dobrých časů
Obrázek

A tady 2105, která si pojede na OZM (opravárenská základna metra) prodloužit život
ObrázekObrázek

Máte zájem o další fotky z našeho depa :?:
Odpovědět

Zpět na „Poklábosme“