Náhodou, jako netradiční a velmi stylový konferenční stolek by to bylo dobrý.Tomáš píše:....např.nárazník by se mi líbil,ale asi by mi ho do ložnice ani obýváku nepovolila
Vlaky
Moderátor: Moderátoři
- Teepee
- Příspěvky: 4309
- Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
- Bydliště: Praha západ
- Kontaktovat uživatele:
No vzhledem k tomu že ulomenej nárazníček doma mám (relativně tenkej plnej krk, kulatý tvar, je to z něčeho staršího) tak můžu zcela zodpovědně říct že stolek z něj nelze. Já jsem měl na vybranou.Buď ho hodit do šrotu a nebo na něco použít. Napadl mne stojan na slunečník, jenže onen nešťastný vypouklý tvar vrhá nárazník mezi špatně využitelné wehementy. Jedině s nějakými úpravami...Hurikán píše:Náhodou, jako netradiční a velmi stylový konferenční stolek by to bylo dobrý.Tomáš píše:....např.nárazník by se mi líbil,ale asi by mi ho do ložnice ani obýváku nepovolila
Bílý LADA a okřídlená spol.
- Teepee
- Příspěvky: 4309
- Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
- Bydliště: Praha západ
- Kontaktovat uživatele:
Já jsem slyšel o motorech vymontovaných z německých ponorek (koneckonců, němci byly na dvoutakty profesoři...).Tomáš píše:....je to diselovej dvoutakt..prej obšlehlej z americké ponorky,ale kdo ví....
Ty fotečky prosím též, se synem se rádi podíváme.
A kde že to přesně stojí?
Bílý LADA a okřídlená spol.
- Honza 21061
- Příspěvky: 1600
- Registrován: úte pro 13, 2005 22:35
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
S motorem Sergeje by se dařilo nakopávat šunky všemu, co se kolem něj pohybuje. Je vybavený i turbodmychadly, ale ty tam mají čistě za úkol obstarat 2 okrajové doby namísto pístů.
- - - - - - - - -
Tak tohle mě dostalo... http://show.idnes.cz/ceske-drahy-novy-m ... mvideo_kot Je vidět, že co se tady zvolilo, to tady je... To, že byly České dráhy odjakživa kasičkou na hrozné peníze, to bylo jasné a ve světě to není nikde neobvyklé, ale proč mám pocit, že poslední dobou je snaha naposledy se na tom všem přiživit a jako vycucaný pomeranč potom poslat do konkurzu a v klidu odejít...?
Jak se tento článek musí číst strojvedoucím, kteří mají na mašinách sedačky slepené izolepou a nemají ani pořádné nocležny? Nesčetně přesčasů a za to, že vlastně všechny tyhle srandičky hlavně oni živí a podporují, tak ubohý plat...
Teepee: Tuším, že německé ponorky šly spíše čtyřtaktní cestou, ale Američani dlouhou dobu razili praxi dvoudobých dieselů. Vyskytovaly se i v obrovských tahačích!
- - - - - - - - -
Tak tohle mě dostalo... http://show.idnes.cz/ceske-drahy-novy-m ... mvideo_kot Je vidět, že co se tady zvolilo, to tady je... To, že byly České dráhy odjakživa kasičkou na hrozné peníze, to bylo jasné a ve světě to není nikde neobvyklé, ale proč mám pocit, že poslední dobou je snaha naposledy se na tom všem přiživit a jako vycucaný pomeranč potom poslat do konkurzu a v klidu odejít...?
Jak se tento článek musí číst strojvedoucím, kteří mají na mašinách sedačky slepené izolepou a nemají ani pořádné nocležny? Nesčetně přesčasů a za to, že vlastně všechny tyhle srandičky hlavně oni živí a podporují, tak ubohý plat...
Teepee: Tuším, že německé ponorky šly spíše čtyřtaktní cestou, ale Američani dlouhou dobu razili praxi dvoudobých dieselů. Vyskytovaly se i v obrovských tahačích!
Honza
Osa Praha - Brno
Osa Praha - Brno
- Teepee
- Příspěvky: 4309
- Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
- Bydliště: Praha západ
- Kontaktovat uživatele:
Filip Renč, evidentně nikdy nejel ošuntělým žabotlamem v sedm hodin ráno do práce. Protože takováhle ostudnost by se pak nemohla stát. A forum sorry, ale s kecama o dobrém jméně ČD ať jdou doprd....le.
Já to taky jen tuším, byl jsem kdysi asi ve 12 letech na soukromé exkurzi v depu Zdice (dnes je zrušené, ale funguje tam nějaký spolek historické techniky) a myslím si, že jsem to slyšel tam. Kde je pravda bůh ví.Honza 21061 píše:Teepee: Tuším, že německé ponorky šly spíše čtyřtaktní cestou, ale Američani dlouhou dobu razili praxi dvoudobých dieselů. Vyskytovaly se i v obrovských tahačích!
Bílý LADA a okřídlená spol.
- Tomáš
- Příspěvky: 432
- Registrován: stř led 05, 2005 17:32
- Bydliště: Brno - Starý Bronx
- Kontaktovat uživatele:
tak jsem prošel chytré knihy a něco našel:
Lokomotiva je koncipována jako skříňová se dvěma čelními stanovišti pro strojní personál a centrální strojovnou. Na ztvárnění lokomotivy zaujme vysoké usazení skříně, bohaté prosklení strojovny, mohutné pluhy, čelní silný podokenní ozdobný pás z nerezového materiálu, temně rudý lak a v neposlední řadě pro sovětské stroje typický "stalinský" design. Vedle odlišného provedení skříně jsou tyto sovětské lokomotivy oproti českým odlišné i v dalších konstrukčních prvcích. Rám skříně je prostřednictvím kluznic uložen na dvou třínápravových trakčních podvozcích. Vedení dvojkolí je rozvodové, vypružení zajišťují listové pružnice. Přenos podélných i příčných sil zajišťují otočné čepy, pevně zabudované v lokomotivním rámu. V každém podvozku jsou uloženy tři tlapové trakční motory. Lokomotiva je osazena dvoudobým pomaluběžným naftovým dvanáctiválcem s válci do V. Jedná se o přeplňovaný agregát s přímým vstřikem paliva, vodním chlazením a rozvodem ventilů OHV. Motor se vyznačuje velkou hlučností (od lokomotivy T 679.1113 byla hlučnost poněkud potlačena tlumičem) a spotřebou 340 kg nafty na 100 km při jmenovitém výkonu. Klikový hřídel agregátu je prostřednictvím lamelové spojky spřažen s trakčním generátorem, napájejícím šest trakčních motorů. Spouštění Dieselova motoru zajišťuje taktéž trakční generátor. Lokomotiva disponuje ruční brzdou, samočinnou tlakovou brzdou a přímočinnou brzdou. Ruční brzda působí na dvě dvojkolí přilehlého podvozku. Samočinná tlaková brzda je řízena dvěma brzdiči ŠKODA N/O (později DAKO BS2), přímočinnou brzdu řídí dva kohouty (později brzdiče DAKO BP). Zdrojem tlakového vzduchu je mechanicky poháněný kompresor K 2 Lok-1. Lokomotiva má šest hlavních vzduchojemů (p = 9 bar) o celkovém objemu 1 332 l a dva pomocné vzduchojemy o kapacitě celkem 240 l. Dva brzdové rozváděče jsou typu DAKO L, později DAKO LTR. Lokomotiva má osm brzdových válců (pmax = 4 bar) o průměru 8". Všech šest dvojkolí je brzděno oboustranně špalíkovou brzdou. Zásoba písku činí 600 kg.
a nejvíc mě pobavil ten výkon motoru 1470KW ....to je jako 26 mých žigulů
Lokomotiva je koncipována jako skříňová se dvěma čelními stanovišti pro strojní personál a centrální strojovnou. Na ztvárnění lokomotivy zaujme vysoké usazení skříně, bohaté prosklení strojovny, mohutné pluhy, čelní silný podokenní ozdobný pás z nerezového materiálu, temně rudý lak a v neposlední řadě pro sovětské stroje typický "stalinský" design. Vedle odlišného provedení skříně jsou tyto sovětské lokomotivy oproti českým odlišné i v dalších konstrukčních prvcích. Rám skříně je prostřednictvím kluznic uložen na dvou třínápravových trakčních podvozcích. Vedení dvojkolí je rozvodové, vypružení zajišťují listové pružnice. Přenos podélných i příčných sil zajišťují otočné čepy, pevně zabudované v lokomotivním rámu. V každém podvozku jsou uloženy tři tlapové trakční motory. Lokomotiva je osazena dvoudobým pomaluběžným naftovým dvanáctiválcem s válci do V. Jedná se o přeplňovaný agregát s přímým vstřikem paliva, vodním chlazením a rozvodem ventilů OHV. Motor se vyznačuje velkou hlučností (od lokomotivy T 679.1113 byla hlučnost poněkud potlačena tlumičem) a spotřebou 340 kg nafty na 100 km při jmenovitém výkonu. Klikový hřídel agregátu je prostřednictvím lamelové spojky spřažen s trakčním generátorem, napájejícím šest trakčních motorů. Spouštění Dieselova motoru zajišťuje taktéž trakční generátor. Lokomotiva disponuje ruční brzdou, samočinnou tlakovou brzdou a přímočinnou brzdou. Ruční brzda působí na dvě dvojkolí přilehlého podvozku. Samočinná tlaková brzda je řízena dvěma brzdiči ŠKODA N/O (později DAKO BS2), přímočinnou brzdu řídí dva kohouty (později brzdiče DAKO BP). Zdrojem tlakového vzduchu je mechanicky poháněný kompresor K 2 Lok-1. Lokomotiva má šest hlavních vzduchojemů (p = 9 bar) o celkovém objemu 1 332 l a dva pomocné vzduchojemy o kapacitě celkem 240 l. Dva brzdové rozváděče jsou typu DAKO L, později DAKO LTR. Lokomotiva má osm brzdových válců (pmax = 4 bar) o průměru 8". Všech šest dvojkolí je brzděno oboustranně špalíkovou brzdou. Zásoba písku činí 600 kg.
a nejvíc mě pobavil ten výkon motoru 1470KW ....to je jako 26 mých žigulů
- Tomáš
- Příspěvky: 432
- Registrován: stř led 05, 2005 17:32
- Bydliště: Brno - Starý Bronx
- Kontaktovat uživatele:
no je nejsilnější,ale jen o fous 753 1450KW 754 1455KW...spíš bych řekl že tažná síla byla hlavně v tom,že to byl 6kolákTeepee píše:Někde tam vypadlo, že stroje byly vcelku oblíbené pro nízkou úroveň hluku v kabině obsluhy, díky přístupové chodbičce oddělující strojovnu od kabiny.
1470kW je asi nejsilnější seriový diesel na našich tratích, ale když se to srovná s jedničkovým albatrosem....
- Laďuša
- Příspěvky: 12129
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Tak tam jde o převod.... Jedničkovej Albatros má výkon vyšší než Štokr, přesto ten drží rekordy.... Albatros byl do rychla..Tomáš píše:no je nejsilnější,ale jen o fous 753 1450KW 754 1455KW...spíš bych řekl že tažná síla byla hlavně v tom,že to byl 6kolákTeepee píše:Někde tam vypadlo, že stroje byly vcelku oblíbené pro nízkou úroveň hluku v kabině obsluhy, díky přístupové chodbičce oddělující strojovnu od kabiny.
1470kW je asi nejsilnější seriový diesel na našich tratích, ale když se to srovná s jedničkovým albatrosem....
To samý je to jinde, i u sergeje...
Třeba řady 121 a 141 mají změněnej převod - výkon zůstal stejnej, ale 121 má vyšší tažnou sílu a je nákladní, 141 má vyšší maximální rychlost a je osobní (resp. univerzální)
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
- Laďuša
- Příspěvky: 12129
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Dovolil bych si oponovat - Plecháč je Plecháč (242)Koko Loko píše:nejlepší a nejhezčí je stejně 230
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
- Laďuša
- Příspěvky: 12129
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Nepřeháněl bych......pravda, že dizajn 230ky je hezčí, ovšem technicky vyspělejší je 242!Koko Loko píše:242 je hnus, 230 estetický klenot
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
- Honza 21061
- Příspěvky: 1600
- Registrován: úte pro 13, 2005 22:35
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Nejlepší je 162/163 neboli Peršing a od něj odvozené modifikace... Ale Plecháč, navíc, když je nově nastříkaný, je velice pěkný...
No, Laminátka samozřejmě taky... Ale tuším, že po rozdělení ČD na osobní a nákladní, byly všechny laminátky do jedné převedeny na náklady, tudíž na osobácích se už asi nikdy nevyskytnou.
No, Laminátka samozřejmě taky... Ale tuším, že po rozdělení ČD na osobní a nákladní, byly všechny laminátky do jedné převedeny na náklady, tudíž na osobácích se už asi nikdy nevyskytnou.
Honza
Osa Praha - Brno
Osa Praha - Brno
- JirkaHagen
- Příspěvky: 26
- Registrován: pát srp 11, 2006 19:38
- Bydliště: Slaný