je to odhadem, ale ber to jako přesný a směrodatný údaj...Jelen píše:Drobku, to jsi počítal přesně, nebo odhadem??? (Potřebuju to vědět nutně, kvůli záchraně vesmíru)
Olej v bubnech
Moderátor: Moderátoři
-
- Příspěvky: 2129
- Registrován: pon lis 01, 2004 19:47
- Bydliště: Brno-Vyškov
- Kontaktovat uživatele:
Moudrost nepřichází vždy s věkem. Někdy věk přichází sám.
Starý dům a mladá žena - hojnost práce zaručena.
Práce vyžaduje čím dál větší vzdělání, vzdělání čím dál větší práci.
Starý dům a mladá žena - hojnost práce zaručena.
Práce vyžaduje čím dál větší vzdělání, vzdělání čím dál větší práci.
ja som ich musel poslednykrat rezat flexou....a teraz musim menit lanko rucnej brzdy a nemam dobry pocit z toho
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
- Majo2103
- Příspěvky: 555
- Registrován: pát lis 16, 2007 19:17
- Bydliště: Ploské 79
- Kontaktovat uživatele:
Pamätám si,že cca pred 6timi rokmi sa dávali dolu a išli bez problémov,len som nevedel,či sme pri tom mali nejaký prípravok a alebo to išlo "len tak".
A čo tak použiť klasický dvojramenný sťahovák?Dal by sa tam nejak prichytiť?
A čo tak použiť klasický dvojramenný sťahovák?Dal by sa tam nejak prichytiť?
Tešiť sa dá aj z maličkostí, napríklad z výplaty...
Najlepšie je nič neriešiť, veď ono sa to už poserie aj samo..
Nealkoholické pivo je ako porno v rádiu...
Najlepšie je nič neriešiť, veď ono sa to už poserie aj samo..
Nealkoholické pivo je ako porno v rádiu...
Zatím nevím co se skrývá pod názvem „ťažký trik“(doufám ,že to není toto) : Servis Lada Č.Skalice rok 1988. Jedna strana na hever ,kolo dolů ,čípky ven , zatahnout ruční , zpátečka ,plný plyn ,a pustit spojku . Osobně to považuji za „zvěrstvo“ . Hliník zadřený do ocelového náboje , v bubnu díra jak „po zlodějích“ .
P.S. naštěstí to nebylo na mém vozu (byl jsem tam na „garančce“ se svou 2104) a už bych tam v životě nejel .
P.S. naštěstí to nebylo na mém vozu (byl jsem tam na „garančce“ se svou 2104) a už bych tam v životě nejel .
Jak píše Petr HC ale není to zvěrstvo jde to dobře . Sundat kolo vyšroubovat trny , nastartovat , za 1 nebo R , trocha plynu a šlápnout na brzdu . Buben se protočí a je to . Pokud jsou na brzdách nastavovací excentry tak úplně "povolit" ,ať jde buben dobře dolu .
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
- Majo2103
- Příspěvky: 555
- Registrován: pát lis 16, 2007 19:17
- Bydliště: Ploské 79
- Kontaktovat uživatele:
Tento spôsob niesom schopný urobiť keďže ručná mi brzdí len minimálne a ani neostáva páka v zatiahnutej polohe a zadné brzdy sú odpojené.
Ostáva len dúfať,že si dajú povedať aj bez väčšieho násilia.Veď potom poreferujem jak to išlo.
Ostáva len dúfať,že si dajú povedať aj bez väčšieho násilia.Veď potom poreferujem jak to išlo.
Tešiť sa dá aj z maličkostí, napríklad z výplaty...
Najlepšie je nič neriešiť, veď ono sa to už poserie aj samo..
Nealkoholické pivo je ako porno v rádiu...
Najlepšie je nič neriešiť, veď ono sa to už poserie aj samo..
Nealkoholické pivo je ako porno v rádiu...