Měření kompresních tlaků
Moderátor: Moderátoři
Mne nameral nejak 0,95MPA az 1MPA Boli to hodnoti velmi blizke medzi sebou.
Ale zda sa mi to strasne malo. Hlava bola GO 1000km dozadu. A do vybrusu sa bojim pustat.
Musim sa ho spytat,ci mi to meral pri studenom motori.
Musim si to dat este niekomu inemu zmerat.Najradsej by som si to sam zmeral,ale neviem cim
Rozmyslal som o Barometri z kompresoru pre dofukovanie pneumatik,ktory by mal hodnoty do 15Barov.
Ale zda sa mi to strasne malo. Hlava bola GO 1000km dozadu. A do vybrusu sa bojim pustat.
Musim sa ho spytat,ci mi to meral pri studenom motori.
Musim si to dat este niekomu inemu zmerat.Najradsej by som si to sam zmeral,ale neviem cim
Rozmyslal som o Barometri z kompresoru pre dofukovanie pneumatik,ktory by mal hodnoty do 15Barov.
VAZ 2102 r.v. 1977 Kombik oslavuje 30r 160 000km origo
janci píše:Mne nameral nejak 0,95MPA az 1MPA Boli to hodnoti velmi blizke medzi sebou.
Ale zda sa mi to strasne malo. Hlava bola GO 1000km dozadu. A do vybrusu sa bojim pustat.
Musim sa ho spytat,ci mi to meral pri studenom motori.
Musim si to dat este niekomu inemu zmerat.Najradsej by som si to sam zmeral,ale neviem cim
Rozmyslal som o Barometri z kompresoru pre dofukovanie pneumatik,ktory by mal hodnoty do 15Barov.
Manometr pro měření tlaku v pneumatikách má běžně rozsah kolem 3 Bar (pokud není pro náklaďák). Ale ani manometr pro nákladní vozy nemá rozsah do 15 Bar.
Manometr na měření kompresního tlaku pro zážehové motory lze běžně koupit v prodejnách s náhradními díly, stojí kolem 200 Kč, možná ani ne.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
- Stanley__001x
- Příspěvky: 370
- Registrován: čtv pro 21, 2006 20:26
- Bydliště: Cheb
Nevím přesně ale zdá se mne to jako docela málo, jednou jsem viděl v mototechně kroužky na žíga a bylo na nich napsáno šestej výbrus, ale ruku do ohně bych za to nedal...Hurikán píše:Celkem 3. Někdy se ale musí při příliš velkém opotřebení nebo poškození válce jeden rozměr přeskočit a použít výbrus o jeden vyšší. Např. ze základu jít až na druhý.
1 x 2104 rv 86
1x 2107 rv 90
4x trabi ( 2x s tp)
1x DKW Sonderklasse 1001
1x Tatra 57 sport
1x Zetor 50 Super
a 4x různé moto
1x 2107 rv 90
4x trabi ( 2x s tp)
1x DKW Sonderklasse 1001
1x Tatra 57 sport
1x Zetor 50 Super
a 4x různé moto
Nevím cos viděl, ale šestý výbrus to určitě být nemohl! Možná to byl rozměr +0,6 mm. To potom ano.
Písty a kroužky se dělají v základním rozměru + tři opravárenské rozměry. 1200 a 1500 mají výbrusové sady větší o 0,2; 0,4 a 0,6 mm. 1300 a 1600 mají výbrusové sady větší o 0,4; 0,7 a 1.0 mm. Celkem se tedy motor dá použít 4x, což mě jako málo nepřijde. Zvlášť, když je běžná životnost od GO do GO cca 150 - 200 tkm. Troufám si říct, že kastle by 800 tkm běžného provozu nepřežila. Takže tři možné výbrusy málo určitě nejsou.
Písty a kroužky se dělají v základním rozměru + tři opravárenské rozměry. 1200 a 1500 mají výbrusové sady větší o 0,2; 0,4 a 0,6 mm. 1300 a 1600 mají výbrusové sady větší o 0,4; 0,7 a 1.0 mm. Celkem se tedy motor dá použít 4x, což mě jako málo nepřijde. Zvlášť, když je běžná životnost od GO do GO cca 150 - 200 tkm. Troufám si říct, že kastle by 800 tkm běžného provozu nepřežila. Takže tři možné výbrusy málo určitě nejsou.
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11039
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11039
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Ja som nasiel nejaky co mal aj nad 15barov.Marek píše: Manometr pro měření tlaku v pneumatikách má běžně rozsah kolem 3 Bar (pokud není pro náklaďák). Ale ani manometr pro nákladní vozy nemá rozsah do 15 Bar.
Manometr na měření kompresního tlaku pro zážehové motory lze běžně koupit v prodejnách s náhradními díly, stojí kolem 200 Kč, možná ani ne.
vola sa to manometer? lebo som nasiel aj nejaky nazov ako KOMPRESIOMETER.
Ale tie ceny boli zavratne.pre obidva pristroje.ale to som nasiel profi predajnu asi:D
A preda mi len vlastne budik? alebo aj kompletku na zavit do motora?
VAZ 2102 r.v. 1977 Kombik oslavuje 30r 160 000km origo
- Roman
- Příspěvky: 1285
- Registrován: úte čer 01, 2004 09:18
- Bydliště: Kralův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Hladaj toto, v Cechach sa to predava okolo 280 Kc na Slovensku v cenniku www.autosuciastky.sk tusim 256Sk, k tomu si tusim priratavaju nejake percenta (je to velkoobchodny cennik):
Roman
- Atex
- Příspěvky: 1826
- Registrován: sob led 13, 2007 17:22
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
tady ten mam a je bomba, zadne pridavne hadicky, redukce, zavity a funguje tak jak ma
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
- Stanley__001x
- Příspěvky: 370
- Registrován: čtv pro 21, 2006 20:26
- Bydliště: Cheb
Ačkoli vypadá téměř stejně, nejedná se o pneuměřič ale opravdu je to měřič tlaku ve válcích. Nasazovací špička je z gumy. Vložíš do díry po svíčce, přitlačíš a druhý točí startérem. Až už rafika výš nejde máš změřeno. Pro měření dalšího válce vynuluješ čudlem jako u pneuměřiče.janci píše:Marku to si toto myslel?
Ved to je merac pneu nie?
Ako to upravujete na sviecku?