A čo myslíš, ako "brzdí" Favorit??? Tak, že skoro nebrzdí a má veeelmi pomalý nástup brzd.Štěpán Getsko píše:SAMARA- Trochu víc se musí šlápnout na brzdu, ale na to se snadno zvykne
SAMARA vs. FAVORIT
Moderátor: Moderátoři
-
- Příspěvky: 118
- Registrován: pát zář 07, 2007 11:08
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: SAMARA vs. FAVORIT
V samare ide pedal brzdy tazsie, ale nemozeme tu porovnavat 2 auta a usudzovat z toho vlastnosti pre oba typy.Co ked prave auto, o ktorom piseme, ma zavzdusnene brzdy, alebo vadny posilovac, alebo neviem co..... Nechapem co tu riesite
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
-
- Příspěvky: 118
- Registrován: pát zář 07, 2007 11:08
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Ono vieš, taký majiteľ Favoritu keď nemá možnosť jazdy s iným autom (autami) ani nemusí zbadať, že mu to nebrzdí. Mal som možnosť ísť zatiaľ dvomi Fáčkami, z toho jedno bolo tunované, druhé udržiavané (skoro leštenka) a obe brzdili o dosť horšie ako je normál na ktorý som zvyknutý. Toľko vlastná skúsenosť.
- Atex
- Příspěvky: 1826
- Registrován: sob led 13, 2007 17:22
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
facko bych bral, uz jen kvuli toho ze to neni lada, to myslim ale v dobrem, vim jak by to dopadlo ze samarou, zase bych to zacal pulirovat, a opravovat, a garazovat, a shanet dalsi auto.. na hrani uz mam jedno, s fackem pekne pojezdim do konce technicke a hura do srotu. Dalsi vec je to precejen nastupce nasi oblibene "stodvacitky", taky si tam polovinu veci clovek dokaze opravit doma v garazi
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Zkusil bych, osobně mě Samara trošku lákala i láká, ale přece jen je mi borgská krychle více oku lahodící a mám ji již trošku ošahanou a hlavně nd nasyslené. I když, kdybych z nějakého důvodu přišel o nynější, buď bych koupil nějakou jedničku libovolného stavu a stal by se ze mě dobytek na silnicích, nebo bych možná šel do Samary. To by asi hlavně záleželo na finanční situaci, momentálně by to byla ta jednička . I Favorita do 5 tis. bych akceptoval, ale byl by to dělník bez nároku jakékoliv nadbytečné pozornosti.Štěpán Getsko píše:Kolik lidí tady vyzkoušelo sedět aspoň pár set km v SAMAŘE za volantem?
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
ok díky moc, hlavně se tu nehádejte, s brzdama je to všude diskutabilní - máme doma feldu 97 rok a brzdy jsou po celkový GO (toto léto), výměna komplet všeho a stejně mi 2105tka brzdí líp/jinak - totiž sice nemá tak ostrej nástup brzd, ale zase vůbec nevadnou. Na felicii párkrát dobrzdíte a je po kotoučích (nejsou vnitřkem chlazené tak se zkroutí..), stačilo na to 10km závodní jízdy - nadoraz na silnici třetí třídy (konkrétně okres Třebíč: silnice Pyšel - Tasov -> je to část erzety HR) zkoušeli jsme to s civilní feldou 1,3mpi nadoraz brzdy to nezvládly, když jsem to zkoušel s žigem brzdy nezačaly ani vadnout...
Jenže je zase diskutabilní jak brzdí žigo a jak felda a jestli žigo v těch místech třeba nebrzdilo z nižších rychlostí atd.. no je to taky pravda...
Jenže je zase diskutabilní jak brzdí žigo a jak felda a jestli žigo v těch místech třeba nebrzdilo z nižších rychlostí atd.. no je to taky pravda...
- Atex
- Příspěvky: 1826
- Registrován: sob led 13, 2007 17:22
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
no myslim ze Tavria ma ze samarou hodne spolecneho ne? to je takovy mensi dvojnik nevim sice jestli je samara taky tak dobra, spolehliva, pohodlna a provozne levna, tavrijka je BOMBA kara!!
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
- Atex
- Příspěvky: 1826
- Registrován: sob led 13, 2007 17:22
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
o motor nejde.. mimochodem ta 1.1 byla az prekvapive ziva pri spotrebe tak 6l/100km.. dalsi krasna vec byla hrozne velka 5. rychlost, tu jsem tam dal ve 100 a motor si potichoucku septal uzasna viditelnost z kabiny, velike celni i bocni skla, z kabiny slo jen trosku slyset "susteni" pneumatik a jak uz sem psal bezporuchovost. Malem sem brecel jak sem ho predal ve sberne..
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
- Atex
- Příspěvky: 1826
- Registrován: sob led 13, 2007 17:22
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
jaj tech bylo
- Přílohy
-
- tavriasw.jpg (8.05 KiB) Zobrazeno 2624 x
-
- zaz-sl2.jpg (10.61 KiB) Zobrazeno 2624 x
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn