Stěrače
Moderátor: Moderátoři
Stěrače
U mé 2103 stěrače v poloze "cyklovač" neprojedou celý zdvih tam a zpět jako je to u jiných vozů, ale co 2 sek. jen popojedou asi o 1/2 zdvihu a zastaví se, takže celý cyklus je rozdělen do 4 kroků (zastavuje i v zorném poli řidiče). V Tůmovi píšou, že by stěrače měly mít automatický doběh, ale ten mi taky nefunguje. Pro kontrolu jsem vyzkoušel 2 různé motorky a 2 různé cyklovače a dělá to stejně. Poradí mi někdo, kde je závada a jak ji odstranit? Díky Jimmy
- dmatej
- Příspěvky: 2847
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
Skoukněte ještě jednu věc - tam, kde je na osičku motoru přes "zubatej" kužel našroubovanej mechanismus stěračů - mě se ten kužel ohlodal a začalo se to protáčet. Pak jsem to chytil přes chemopren (říkám tomu tekutá guma) a časem to začalo blbnout jinak - motor to buď neroztočil, nebo se taky dělo to, co popisujete.
Stalo se totiž to, že ten mechanismus se natahoval až do moc zkosenýho lichoběžníku a motor to pak neutáhl. Je to třeba vychytat
Ten spínač ale samozřejmě může bejt blbej taky.
Stalo se totiž to, že ten mechanismus se natahoval až do moc zkosenýho lichoběžníku a motor to pak neutáhl. Je to třeba vychytat
Ten spínač ale samozřejmě může bejt blbej taky.
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Sláva! Po celodenním úsilí se mi podařilo závadu objevit a za minutu odstranit. Tím můžeme diskuzi na toto téma uzavřít. Díky za rady, ale chyba byla jinde. Ze čtyřpinového plastového konektoru vedle nádobky spojkové kapaliny, na který se připojuje motorek stěračů se mi vysunul jeden takový šedivý drát s kontaktem. Takže i když byla plastová kostka zatlačená na doraz, byly spojeny jen 3 kontakty ze čtyř. Protože to byl kontakt, který je součástí kabeláže auta, dělalo mi to stejnou závadu i s jiným motorkem a jiným cyklovačem. Po nalezení závady jsem kontakt zasunul zpět do plastové kostky a všechno funguje tak jak má (cyklovač přejede tam i zpět a po vypnutí dobíhá do krajní polohy). Jimmy
- Ctirad Vyskočil
- Příspěvky: 410
- Registrován: stř dub 13, 2005 21:05
- Bydliště: Morašice u Znojma
- Kontaktovat uživatele:
Jestli to vytrhnu, tak samozřejmě odletím od auta setrvačnou silou možná i několik metrů. A to už se bude špatně hledat původní polohaCtirad Vyskočil píše:Pool
Až to sundáš,tak si samozřejmě nebudeš pamatovat,jak to tam přesně bylo.
Jak tak koukám z okna, polejvat sklo ani nebude třeba... Hergot to je šílený počasíCtirad Vyskočil píše:Tak až to budeš zkoušet,tak si polej okno,abys viděl,kam až ti ten stěrač lítá.Na suchu je to bržděný.Asi to budeš přesazovat na těch zoubkách několikrát,tak si to hned neutahuj.(vlastní zkušenost )
- dmatej
- Příspěvky: 2847
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
Možná by to šlo nějak vypáčit - zapřít o kastli nějakej dřevěnej špalík a "vhodným" nástrojem to přizvednout. Rukama se to fakt blbě dělá. Jinak já je na 2101 přišroubovaný neměl - ten chromovanej stěrač byl jen nasazenej na kužel a drželo to jako bejk. Až to budeš zkoušet, nasazuj to fakt jen jemně, protože jinak to budeš sundavat zas tou pekelnou silou
Já už si asi vzpomínám - jednou rukou jsem to rval pajcrem přes ten špalík (páka) a druhou jsem rval za ramínko. Asi na mě byl docela krutej pohled
Já už si asi vzpomínám - jednou rukou jsem to rval pajcrem přes ten špalík (páka) a druhou jsem rval za ramínko. Asi na mě byl docela krutej pohled
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
problém
když přepnu do polohy cyklovače, tak to stírá o něco pomaleji než při normálním sepnutí stěračů, bez žádného časového intervalu. A ještě v tom divně bzučí, ale jen v poloze cyklovače a ten jsem tam dal nový, nevíte někdo co stím??? diky