Montáž LPG v Brně

(Dobré i špatné :-)

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Nemo
Příspěvky: 784
Registrován: stř pro 07, 2005 23:50
Bydliště: Praha-západ

Příspěvek od Nemo »

utia píše:PS: Ted jsem se dival na zapojeni toho pripravku http://www.lpg.cz/prislusenstvi/obrazky.php, neni to nahodou to same co popisoval nedavno Marek na http://forum.ladaklub.com...er=asc&start=15 :?: :wink:
Aha, to bude ono. :idea:
Lada ? - tím jezdit, není normální !
>2121- ? hniloba s velkou budoucností! Již vyvařená a bojeschopná.
Marek
Příspěvky: 5315
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Příspěvek od Marek »

Nemo píše:Jak se vám to jeví?
Toto je velmi důležitá a nepostradatelná věc při provozu některých vozidel na LPG. Není to nic nového pod sluncem, existuje to asi stejně dlouho jako LPG samo.

Při provozu na LPG se u některých značek vozů (mnohdy renomovanějších než si myslíte) vyskytuje nepříjemná skutečnost - podpalování sedel výfukových ventilů a následné zaklepávání do hlavy. Tím se po čase projeví nepříjemný fakt - nedostatečné uzavírání ventilů, jejich netěsnost, upalování a konec motoru (= GO hlavy).

Především japonské vozy (nejčastěji Honda a Mazda) a z evropy především Mercedes-Benz a některé BMW při montáži LPG do vozu tuto vymoženost vyžadují (je to nedílnou součástí homologace a bez tohoto doplňkového zařízení vůz neprojde schvalovacím řízením).

V praxi to vypadá jako nádoba umístěná v motorovém prostoru. Z ní je přes škrticí mechanický ventil (klasický šroubek, podobně jako u infúze) nasáván tento přípravek do sacího potrubí motoru (po kapkách). Obsah jedné nádoby s tímto přípravkem vydrží (podle kubatury motoru a seřízení onoho regulačního šroubku) 10 - 30.000 km.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Štěpán

Příspěvek od Štěpán »

Koukam, ze LADA je v tomto tak 10 let pred RENOMOVANYMA znackama napred... :D
Marek
Příspěvky: 5315
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Příspěvek od Marek »

Přiznám se, že mě to taky udivilo, když jsem zjistil, že třeba právě Mercedes-Benz či Honda, což jsou firmy, jejichž motory považuji za jedny z nejlepších na světě, potřebují pro zachování životnosti motoru při provozu na LPG tuto věc a vlastně ji mají jako povinnou součást zástavby. Brácha dělá do LPG osmým rokem a je to borec nad borce, takže tyhle informace mám z první ruky. Dokonce jsem jednou společně s ním montoval LPG do Mercedesu třídy S v kubatuře 4,2 V8 z roku 2004 a tento bazmek jsem tam umišťoval naprosto určitě. Dalším vozem, kam jsme to stoprocentně dávali, byla Honda CRV 2,0 16V z roku 2005.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11040
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Podělil bych se o pár poznatků s mým LPG. V létě jsem funkčního stavu dosáhl, až po odstranění přepínače teplého a studeného vzduchu a instalací bavlněného filtru, jinak to dělalo psí kusy, prostě vzduchu se nesmělo ničím bránit. V Zábřehu tento jev nijak nekomentovali, když to tak chodilo, nechalo se tak. V této konfiguraci jsem jezdil, až do teď, nicméně vlivem klesajících teplot prohlubující se problémy s chodem motoru a zvýšená spotřeba LPG, se značně omezeným výkonem nad 4 tis. otáček mě donutilo začít znova do toho rejpat. Neb vstup do filtrboxu z odvětrávání se ucpal máslem nikoliv jen emulzí, až do stavu, kdy se kartr začal odvzdušňovat kolem měrky koleje. Přistoupil jsem k instalaci předehřívání vzduchu a instalaci přepínače s vizí, že to nějak ukoriguju šrouby před rozprašovačem. Překvapilo mě, že zmenšení násosu vzduchu tentokráte nevedlo k udušení motoru, jen k drobné změně na volnoběhu, korigovatelné na reduktoru. Jediné co mě napadá, že za to může změna složení zimního LPG, možná i jiné chování Weberu na kterém jezdím teď oproti Ozónu na kterém jsem učinil většinu letních zkušeností. Vozítko se jako mávnutím kouzelného proutku začalo chovat podstatně dravěji, na trojku táhne téměř konstantně bez děr, až do 7,5 tis. Volnoběh se zdá lepším a očekávám od této změny snad i zlepšení spotřeby. Motor unesl i menší uškrcení šroubů před mixem aniž by tato změna ubrala na výkonu a způsobila obvyklé ohlušující dunění v otáčkách nad 4 tis. , možná to dunění před tím bylo způsobováno právě absencí násosu na filtrboxu, čert ví? Každopádně jediné co je na tom plynu v autě povzbuzující je cena provozu, benzín je benzín :) .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

Koko Loko píše:možná to dunění před tím bylo způsobováno právě absencí násosu na filtrboxu, čert ví?
Ano ten "násos"je součástí tzv. tlumiče sání , bez něj to ošklivě duní při vyším výkonu.
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11040
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Tak se zdá, že přišla první větší závada, podle všech indícií to vzdala řj. (dáli se to tak nazvat) paliv, vozítko se tedy po manuálním úkonu stalo opět benzínovým. Listujíce papíry ze Zábřehu v seznamu smluvních partnerů v Brně a blízkém okolí je uveden autolpg, tedy pan Čadek, uvidímež, ještě nevím kdy se tam dostanu, ale pak poreferuji.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
utia
Příspěvky: 405
Registrován: úte pro 13, 2005 14:57
Bydliště: Praha

Příspěvek od utia »

Koko Loko píše:Tak se zdá, že přišla první větší závada, podle všech indícií to vzdala řj. (dáli se to tak nazvat) paliv, vozítko se tedy po manuálním úkonu stalo opět benzínovým. Listujíce papíry ze Zábřehu v seznamu smluvních partnerů v Brně a blízkém okolí je uveden autolpg, tedy pan Čadek, uvidímež, ještě nevím kdy se tam dostanu, ale pak poreferuji.
Hazardere :D
Nestalo by za to radsi zajet do tech Nedvedic?? :roll:
Dva dny nato seděl Pú na své větvi,
pohupoval nohama sem a tam,
vedle něj, stály čtyři hrníčky medu...
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11040
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Nedvědice by mi byly bližší, ale nejsou autorizováni na záruční servis, to by už mi vyšlo lépe si to spravit sám nebo rovnou koupit, ta sranda stojí cca. 500 Kč a hrubým odhadem v tom může být elektroniky tak za kilo, jde o to, že když do toho vlezu a zjistím, že něco neidintifikovatelně uhořelo, což se může stát, budu v řiti, internet o schémátku mlčí, takže tak.

Edit. Na internetových stránkách HTS Zábřeh, které poněkud inovovali jsem vyčetl, že Nedvědice s nimi kamarádí, pozjišťuji detaily, bylo by to příjemné neb ačkoliv jsou o 15Km dál, jsou vlastně blíž :D .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11040
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Takže nakonec vše jinak, nevydržel jsem, vlezl do krabičky, odstranil stuďák a již zase vrčím na LPG. Dokonce jsem našel trimr, kterým se šteluje dávka plynu před startem, takže je tu i vidina zlepšení studených startů. Není úplně košer lézt do věci pod zárukou, ale na návštěvy servisů teď není čas ani nálada.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Drobek81
Příspěvky: 2129
Registrován: pon lis 01, 2004 19:47
Bydliště: Brno-Vyškov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Drobek81 »

Koko Loko píše:Dokonce jsem našel trimr, kterým se šteluje dávka plynu před startem, takže je tu i vidina zlepšení studených startů
:roll:
Koko Loko píše:ale na návštěvy servisů teď není čas
taky čekám na vejplatu jak na smilování... :lol:
Moudrost nepřichází vždy s věkem. Někdy věk přichází sám.
Starý dům a mladá žena - hojnost práce zaručena.
Práce vyžaduje čím dál větší vzdělání, vzdělání čím dál větší práci.
Uživatelský avatar
utia
Příspěvky: 405
Registrován: úte pro 13, 2005 14:57
Bydliště: Praha

Příspěvek od utia »

Koko Loko píše:Na internetových stránkách HTS Zábřeh, které poněkud inovovali jsem vyčetl, že Nedvědice s nimi kamarádí
Koko Loko píše:Takže nakonec vše jinak, nevydržel jsem, vlezl do krabičky, odstranil stuďák a již zase vrčím na LPG
No ja vim, proto jsem ti to navrhnul :?
Fajn, hlavne ze uz jezdis
Drobek81 píše:taky čekám na vejplatu jak na smilování...
koukam ze je nas vic... :D
Dva dny nato seděl Pú na své větvi,
pohupoval nohama sem a tam,
vedle něj, stály čtyři hrníčky medu...
Uživatelský avatar
Acibuk
Příspěvky: 1006
Registrován: ned lis 06, 2005 22:01
Bydliště: u maminky

Příspěvek od Acibuk »

Zábřeh:

Dobrý den,

Omlouvám se za tuto pozdní odpověď, ale byl jsem v zahraničí a vrátil jsem se až dnes.

Cena montáže do karburátorového vozidla:


s válcovou nádrží - 11 990,- Kč včetně DPH

s toroidní nádrží - 12 990,- Kč včetně DPH



S pozdravem

Luděk Schneider

jednatel společnosti

tel: +420 583 411 071
zde
Kua vsecko hraje pro ty podnikatelse zazobane prasata ....

Tak a už zbývá jen ten Jelen a můžeme vytáhnout oponu.
Dostal ste Bludišťáka!
Klikněte zde pro zobrazení.
Uživatelský avatar
Acibuk
Příspěvky: 1006
Registrován: ned lis 06, 2005 22:01
Bydliště: u maminky

Příspěvek od Acibuk »

Celkově je s nima super domluva i po mailu, odpovídají rychle, logicky a trpělivě, můžu doporučit.
zde
Kua vsecko hraje pro ty podnikatelse zazobane prasata ....

Tak a už zbývá jen ten Jelen a můžeme vytáhnout oponu.
Dostal ste Bludišťáka!
Klikněte zde pro zobrazení.
Pan Petr
Příspěvky: 57
Registrován: úte zář 05, 2006 21:47
Bydliště: Voříškova, Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pan Petr »

No kluci, po návštěvě p. Federka bych už Nedvědice nedoporučoval. Zjistil jsem totiž, že mě při pravidelné prohlídce pěkně vojebal.
Rozuměj: Byl jsem ojebán v Nedvědicích, což jsem po roce zjistil u p. Federka...:-)
Odpovědět

Zpět na „Zkušenosti se servisy“