Záleží na rychlosti a na odstředivé síle. Čím je rychlost vyšší a odstředivá síla působící na levou stranu větší, tím se šelest ozývá hlasitěji a pravidelněji. (zvuk je prostý, jakoby o sebe něco velmi lehce třelo "fs-fs-fs-fs-fs")
Záhada je v tom, že to slyším spíše z pravé strany od pravého kola, které se v pravotočivé zatáčce naopak odlehčí.
![:shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
Zběžným pohledem jsem zjistil, že kola zřejmě o nic nedrhnou, zástěrky nejsou uvolněné, na pneumatice se nic nezachytilo, upevnění zadní nápravy a stav tyčí se zdá být při rozhoupání auta do stran, v pořádku. Bohužel nemám nyní možnost vlézt pod auto a pořádně to prověřit, ale stejně mám obavu, že bych to pouhým okem neviděl.
Podezírám kardan, který třeba o něco škrtá ale spíše diferenciál, protože šelestění se projevuje jen při malých poloměrech zatáčení, kdy je rozdíl otáček kol větší. Případně to může být něco v bubnu- pakna, pákoví ruční brzdy...? Nebo to může souviset s lehčí vůlí, kterou mám na pravém horním svisláku vpředu? Nevím, jsem z toho nesvůj...
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Setkali jste se s tím třeba někdo? Co by to mohlo být?