Elektromagnetický ventil na 2103/06

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
Laďuša
Příspěvky: 12137
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Laďuša »

Pajas píše:.....
Co se bude dít zůstane-li ventil stále otevřený? Na volnoběh to poběží, ale....? Nevíte někdo? Zhoršené startování, větší spotřeba.... Či něco jiného?
Nestane se nic - ventil se otevírá se zapnutím elektriky v autě, takže při startování už je otevřenej, při chodu motoru je otevřenej, zavírá se s vypnutím motoru, a kvůli tomu tam je - samozápaly u teplýho motoru a taky se nepřeplaví při doběhu - ovšem jestli jsou ty samozápaly tak žhavý... karb 2101 to nemá a nevim o tom, že by to ňák zlobilo. Asi jak psal Honza, maximálně to zabrblá...

Jinak v Tůmovi jsou v kapitole o autě 2103 uvedeny odlišnosti na karbu, a ta kapitola hned začíná obsáhlým vysvětlením a popisem elmag. ventilu ;)
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Little Red Riding Hood
Příspěvky: 2585
Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
Bydliště: Olomoucity-Brnotown
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Little Red Riding Hood »

na ten ventil se vys*r a dej ho pryč, místo něj klasickou trisku, mam to tak taky (čím mín eletriky tím líp) a žádnej problém se samozápalama... (jinak celej topic sem nečet, píšu svůj názor a zkušenost..)
Uživatelský avatar
Pajas
Příspěvky: 144
Registrován: čtv kvě 04, 2006 10:18
Bydliště: Chrudim
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pajas »

Laďuša píše:Jinak v Tůmovi jsou v kapitole o autě 2103 uvedeny odlišnosti na karbu, a ta kapitola hned začíná obsáhlým vysvětlením a popisem elmag. ventilu ;)
I am sorry, už sem to našel a pročetl si to. Takže je to tak jak jsem si myslel - ventil zůstal zaseknutý v otevřené poloze, proto mi to na volnoběh nechcípe. Takže to nechám jak to je, akorát dám pryč ten drát, ať cívka zbytečně nežere proud.

Myslel jsem, že zhoršené startování teplého motoru by mohl mít na svědomí právě tenhle ventil, protože když se nezavře, tak by třeba hladina benzínu mohla "utýct" (spadnout) zpátky někam níže a pak by chvilku trvalo než ji čerpadlo dostane zpátky nahoru, kde má díky zavřenému ventilu zůstat... Zní to docela logicky, ale asi to tak nebude.
LADA 2106:
1978 - 1996 majitelem můj děda
1996 - 2006 majitelem můj táta
2006 - 2009 majitelem já

Čest její památce...
Uživatelský avatar
Jimmi
Příspěvky: 1528
Registrován: pon čer 12, 2006 15:41
Bydliště: Praha, Teplice

Příspěvek od Jimmi »

Kdysi mi přestalo startovat auto. Marně jsem hledal chybu, pak jsem nějak spíš automaticky zapnul zapalování a otevřel kapotu. Zarazilo mě zvláštní bzučení. Bylo to od toho ventilu, který se nějak povolil a tak neotevřel přívod benzínu. Stačilo ho našroubovat zpátky, utáhnout, a zase to jelo. Od té doby si přesně pamatuju, kde ten ventil je 8)
Жигули ВАЗ 2103 1.5/55,4 kW белый (сделано в 1974 г.) оу йеах гуд джоб ёлки-палки t.č. odstraněny dva metráky pavučin, vrčí a jezdí kolem bloku
Toyota Corolla LiftBack 1.3/65 kW deep turquoise
Toyota Corolla HB 3D 1.3/55 kW red
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“