O kolik snížit hlavu
Moderátor: Moderátoři
- Atex
- Příspěvky: 1826
- Registrován: sob led 13, 2007 17:22
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
O kolik snížit hlavu
uz to tu asi bylo parkrat psano, ale ani jedno tema se netykalo primo tohodle "vylepseni", a tak se ptam o kolik snizit hlavu na lade 1600ccm, optimalni reseni, vyhody, nevyhody atd..
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
- Ondra 07
- Příspěvky: 654
- Registrován: stř říj 05, 2005 21:31
- Bydliště: Olomouc / Brno
- Kontaktovat uživatele:
Precti si Markuv prispevek, tam naleznes odpovedi na sve otazky synu... http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?t=6901
Pozn. moderátora: Děkuji Ondro za vyhledání příslušného topicu. L.
Pozn. moderátora: Děkuji Ondro za vyhledání příslušného topicu. L.
Naposledy upravil(a) Ondra 07 dne stř pro 19, 2007 14:52, celkem upraveno 1 x.
...anebo jinej případ, průsek v lese asi na metr širší ne, sráz jako střecha. Šero, mlha, skoro tma. Rozhodl jsem, sjedeš to šusem, sotva odpíchnu je zle hochu námraza jako mejdlo. Zkouším zaplužit, ani zdání...
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
záleží v jakém stavu ta 1600 je.. ale pod 2 mm bych zase na 1600 nešel (ale jestli je před smrtí tak ji tim zabiješ)..
Naposledy upravil(a) Little Red Riding Hood dne stř pro 19, 2007 18:15, celkem upraveno 2 x.
- Atex
- Příspěvky: 1826
- Registrován: sob led 13, 2007 17:22
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
no nejak se mi tech 1,5 nezda.. vim ze mi ted odepise Aci ze ma snizenou skoro o tri nebo kolik o rikal, vy tomu rikate mirne snizeni, ale fakt to neni moc?
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
-
- Příspěvky: 2585
- Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
- Bydliště: Olomoucity-Brnotown
- Kontaktovat uživatele:
me se kompresni poměr těsne pod 10/1 dost osvědčil.. je to zároven takové provozní maximum.. myslím že ondra řekne jak jedem 1300..
jen mě napadá že nevim jak je to u 1600 s nedoběhem... ale 1300 myslim nemá žadnej, takže by to mělo být OK.. písty jsou stejné..
když se to pak doodladí, tak je to erekce schopný zážitek...
1600 s pořádnou kompresi a řádně dotažená dokonce je můj sen (mel bych začit zhanět nejakej jobb jinak ty dve 45 nenakrmim.. )..
jen mě napadá že nevim jak je to u 1600 s nedoběhem... ale 1300 myslim nemá žadnej, takže by to mělo být OK.. písty jsou stejné..
když se to pak doodladí, tak je to erekce schopný zážitek...
1600 s pořádnou kompresi a řádně dotažená dokonce je můj sen (mel bych začit zhanět nejakej jobb jinak ty dve 45 nenakrmim.. )..
- Atex
- Příspěvky: 1826
- Registrován: sob led 13, 2007 17:22
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
tak vis jak, to auto nebude jezdit okruhy, nebo "dragy" ale tam v tech vysokych otackach je to opravdu problem, ostatne myslim ze v jedovnicich si zaslech nas rozhovor s Acim.. " to se v 4500 proste zabrzdi a dal nejede" jako jede ale velice citliva ztrata vykonu...
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
- Atex
- Příspěvky: 1826
- Registrován: sob led 13, 2007 17:22
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
diky za pripominku... asi ti nejmenovani tady z klubu meli pravdu jak mi radili "nic tam nepis, to nema cenu" .... priste radsi napisu SZ nekomu o kom vim ze mi pomuze a nemusim pak cist takove priblble pripominky...Pája píše:Měl bys to snížit aspoň o dva, abys rychle dohnal tu tebou zmiňovanou hodnotu 90-ti koní a z 0-100km/h za 12s.
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Atexi, Nevím teď přesně, jak to má 1600 s nedoběhem pístu, ale jestli je tam tak 1 až 1,5mm, tak sundej blok a ohobluj ho na frézce o tuhle hodnotu a hlavu pak akorat lízní o cca 0,1 - 0,3 mm proto, abys měl rovný stykový plochy, a neměl jí do vrtule.
Já osobně bych blok líznul o max. 1 mm a tu hlavinku o těch 0,2 mm. Ve výsledku by jsi měl potom dostat kompresní poměr něco okole 9,5 až 10, což by pro LPG mohlo dostatečně stačit.
Já osobně bych blok líznul o max. 1 mm a tu hlavinku o těch 0,2 mm. Ve výsledku by jsi měl potom dostat kompresní poměr něco okole 9,5 až 10, což by pro LPG mohlo dostatečně stačit.
- Atex
- Příspěvky: 1826
- Registrován: sob led 13, 2007 17:22
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
no ja LPG nemam takze to je fuk.. chtel bych snizit jen hlavu, ponevadz poputuje na go a vylesteni kanalku takze to bude prace prijednom, jde mi jen o to jakou hodnotu jim mam rict, takze radis tak 1-1,2mm ano? protoze spousta lidi rika ze min 2, cemuz se mi taky moc nechce verit..
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
- Atex
- Příspěvky: 1826
- Registrován: sob led 13, 2007 17:22
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
urcite to ma na rozvody takovy vliv? jen se ptam tak me hned nekdo nesetrete podle mne 1mm tam nebude hrat takovou velkou roli ne? pokud jo, zaridim se podle toho, a budu zzase o neco chytrejsi
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Já bych jen chtěl vysvětlit rozdíl ubrání na bloku <-> hlavě. Podle mého názoru to vyjde na stejno, ba na bloku ještě hůř, protože najednou budou mít písty přeběh, ne? Ale je to prostě milimetr ze spalovacího prostoru dolu, tak jako tak, ne?
ad: a na rozvody to vyjde na stejno, ne? Prostě se ty kola přiblíží o milimetr, nebo se pletu?
ad: a na rozvody to vyjde na stejno, ne? Prostě se ty kola přiblíží o milimetr, nebo se pletu?
Naposledy upravil(a) Jelen dne stř pro 19, 2007 21:27, celkem upraveno 1 x.