topení
Moderátor: Moderátoři
je pravda ze sem to vytahoval zatim jen v autech kde nebyli zadny koberce, tak nevadil litrik vody sem, litrik tam (prelozeno - ve vracich do srotu )
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
- Honza 21061
- Příspěvky: 1600
- Registrován: úte pro 13, 2005 22:35
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11048
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11048
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
- Honza 21061
- Příspěvky: 1600
- Registrován: úte pro 13, 2005 22:35
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
No, u hranaté je to věru trošku složitější.
K.L. , ani se nedivím, žes těm klapkám na vývodech do boků dal na frak, já byl taky na nejlepší cestě.
No,vlastně jsem byl spíš chvíli na nejlepší cestě vzít kladivo, a ukázat tomu vzpurnému plastu, kdo je tady pánem.
Ostatně doteď nemám správně sesazený díl od krabice fukaru s dílem výduchu na střed okna, Ale nějak to tam drží, a nevrže to, tak na to prostě nemám čas.
I z mého pohledu je ventilace v kulaťácích účinnější a jednodušší.
K.L. , ani se nedivím, žes těm klapkám na vývodech do boků dal na frak, já byl taky na nejlepší cestě.
No,vlastně jsem byl spíš chvíli na nejlepší cestě vzít kladivo, a ukázat tomu vzpurnému plastu, kdo je tady pánem.
Ostatně doteď nemám správně sesazený díl od krabice fukaru s dílem výduchu na střed okna, Ale nějak to tam drží, a nevrže to, tak na to prostě nemám čas.
I z mého pohledu je ventilace v kulaťácích účinnější a jednodušší.
Lada ? - tím jezdit, není normální !
>2121- ? hniloba s velkou budoucností! Již vyvařená a bojeschopná.
>2121- ? hniloba s velkou budoucností! Již vyvařená a bojeschopná.
- Stanley__001x
- Příspěvky: 370
- Registrován: čtv pro 21, 2006 20:26
- Bydliště: Cheb
Mám za to že krabice topení, větrák, výměník je stejný pro hranatý i kulatý, když je v katalogu náhradních dílů, mají pod 2101..... a ty co maj jiný číslo jdou většinou upravit i z kulatejch. Dělat něco na topení je docela zábavný, výměník jsem měl vyrezlej- přesto že to je měď, novej stál 1500 Kč a asi stejně jsem dal za cigára při této operaci.I z mého pohledu je ventilace v kulaťácích účinnější a jednodušší.
_________________
1 x 2104 rv 86
1x 2107 rv 90
4x trabi ( 2x s tp)
1x DKW Sonderklasse 1001
1x Tatra 57 sport
1x Zetor 50 Super
a 4x různé moto
1x 2107 rv 90
4x trabi ( 2x s tp)
1x DKW Sonderklasse 1001
1x Tatra 57 sport
1x Zetor 50 Super
a 4x různé moto
Musíte to rozebírat a skládat jednou ročně a půjde vám to samo.
Brácha si loni taky stěžoval, že mu to málo topí, tak jsme to rozebrali a byl přicpaný výměník. Tak jsme to profoukli, poskládali a všechnu funguje tak jak má a nic nevrže.
U kulatých modelů je to jednodužší, protože nemají ty blbé hadice na ofuk bočních oken, ale i tak se to dá. Ale není to práce pro nerváky a nejaký čas to trvá.
Brácha si loni taky stěžoval, že mu to málo topí, tak jsme to rozebrali a byl přicpaný výměník. Tak jsme to profoukli, poskládali a všechnu funguje tak jak má a nic nevrže.
U kulatých modelů je to jednodužší, protože nemají ty blbé hadice na ofuk bočních oken, ale i tak se to dá. Ale není to práce pro nerváky a nejaký čas to trvá.
Tak to máš pravdu. Na 02 jsem dělal topení poprvé a vše proběhlo celkem dobře.Ivo píše:U kulatých modelů je to jednodužší, protože nemají ty blbé hadice na ofuk bočních oken, ale i tak se to dá. Ale není to práce pro nerváky a nejaký čas to trvá.
Pak jsem ho ale dělal na 05 (bohužel už 3x) a myslel si, že mně u toho vypadají poslední vlasy. Poprvé jsem se ještě namáhal a ustavoval ty slabomyslné hadice na boky. Při druhé opravě topení jsem to ale již nervově nevydržel a hadice šly ven. Otvory pro boční výdechy jsem zaslepil a hotovo. Když jsem potom dělal po čase topení po třetí, byl jsem velmi šťastný, že už tam ty hadice nejsou. Bez nich to jde skoro tak dobře, jako na kulaťáčích.
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11048
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Ano, vzpomínám si jak jsem se slzami v očích nakonec celý blok topení málem vyrval, naštěstí náhodně objevivší a hlavně odpočatý BA3 slízl smetánku a mnou připravenou preparační práci dokončil, já šel raději pozbírat různé doplňky z interiéru, které jsem při demontáži vyhazoval z auta a které byly rozesety v okruhu 10m, podotýkám, že v té době usilovně mrzlo pod -10 °C. Při pitvě žlutého již vše šlo jak po másle, žádné výdechy na boční skla tam totiž již nebyly .Ivo píše:Ale není to práce pro nerváky a nejaký čas to trvá.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
- Michal Pokorný
- Příspěvky: 3826
- Registrován: ned led 28, 2007 20:53
ale s oddelanou palubkou(ktera je max do pul hodky venku) se to dela lip proto si topeni budu nechavat na zimu, kdyz je to rozebrany
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009