

Moderátor: Moderátoři
Mám za to že krabice topení, větrák, výměník je stejný pro hranatý i kulatý, když je v katalogu náhradních dílů, mají pod 2101..... a ty co maj jiný číslo jdou většinou upravit i z kulatejch. Dělat něco na topení je docela zábavný, výměník jsem měl vyrezlej- přesto že to je měď, novej stál 1500 Kč a asi stejně jsem dal za cigára při této operaci.I z mého pohledu je ventilace v kulaťácích účinnější a jednodušší.
_________________
Tak to máš pravdu. Na 02 jsem dělal topení poprvé a vše proběhlo celkem dobře.Ivo píše:U kulatých modelů je to jednodužší, protože nemají ty blbé hadice na ofuk bočních oken, ale i tak se to dá. Ale není to práce pro nerváky a nejaký čas to trvá.
Ano, vzpomínám si jak jsem se slzami v očích nakonec celý blok topení málem vyrval, naštěstí náhodně objevivší a hlavně odpočatý BA3 slízl smetánku a mnou připravenou preparační práci dokončil, já šel raději pozbírat různé doplňky z interiéru, které jsem při demontáži vyhazoval z auta a které byly rozesety v okruhu 10m, podotýkám, že v té době usilovně mrzlo pod -10 °C. Při pitvě žlutého již vše šlo jak po másle, žádné výdechy na boční skla tam totiž již nebylyIvo píše:Ale není to práce pro nerváky a nejaký čas to trvá.