Môj nezmar Albert

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Majo2103
Příspěvky: 555
Registrován: pát lis 16, 2007 19:17
Bydliště: Ploské 79
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo2103 »

S prívodom do karburátora manipulujem častejšie,lebo sem tam som sťahoval benzín do Mustanga.Takže o tom by som vedel,že to tečie.Dnes som všetko prezrel ešte raz a hadičky sú všade suché.
Uživatelský avatar
Ondra 07
Příspěvky: 654
Registrován: stř říj 05, 2005 21:31
Bydliště: Olomouc / Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ondra 07 »

Majo2103 píše:hadičky sú všade suché.
A trubicky taky?... :ANAL:
...anebo jinej případ, průsek v lese asi na metr širší ne, sráz jako střecha. Šero, mlha, skoro tma. Rozhodl jsem, sjedeš to šusem, sotva odpíchnu je zle hochu námraza jako mejdlo. Zkouším zaplužit, ani zdání...
Sid
Příspěvky: 1698
Registrován: stř kvě 09, 2007 14:26
Bydliště: Prievidza

Příspěvek od Sid »

Nefičím na ničom a proste sa mi to auto páči. A väčšina 1500 na tom nieje o mnoho lepšie. Pre mňa je lepšie hnilé auto v originálnom stave ako doprasené auto s doprerábanou elektrikou , s
odsratým lakom a tuzing doplnkami. Keby takéto auto bolo blízko Prievidze, už by som aj zjednával cenu
Uživatelský avatar
Majo2103
Příspěvky: 555
Registrován: pát lis 16, 2007 19:17
Bydliště: Ploské 79
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo2103 »

Trubičky sú tiež suché,aj keď už by aj mali nárok na pár kvapiek.Akokoľvek keby to aj kvapkalo,tak by som na dlažbe videl stopy,čo som však nenašiel a tak chyba bude inde.Dnes som rozpochodoval brzdové valčeky na šoférovej strane,ale bol to fakt horor.
Sid:Aj tak by som nepredal :P
Sid
Příspěvky: 1698
Registrován: stř kvě 09, 2007 14:26
Bydliště: Prievidza

Příspěvek od Sid »

Píšem takéto a nie tvoje. :P Stačil by aj iný VAZ 2103s červ. interiérom
Uživatelský avatar
Majo2103
Příspěvky: 555
Registrován: pát lis 16, 2007 19:17
Bydliště: Ploské 79
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo2103 »

Dnes som sa trochu motal okolo motora a všimol som si,že na hlave mam vyrazené čísla 2101 a potom ešte nejaké ďalšie,ktoré si už nepamätám.Dosť ma to číslo 2101 zarazilo,keďže motor by mal byť 2103.Mohol by mi to niekto ozrejmiť?Je to tak všade,alebo len ja tam mám 2101?Vzbudilo to vo mne pochybnosti,lebo tiež mám mechanickú saharu,ktorú ako mi bolo tvrdené,2103 nemali(aj keď na chladiči čidlo je).
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11048
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Buď v klidu na všech žigulech je od nějakého roku unifikovaná hlava 21011-XX, ale v počátčích dávali 2101-x na dvanáctky i patnáctky, jen se lišily v koncových číslech x. Já třeba mám na motoru šuplou hlavu 2101-x, která se v Tůmovi v kombinaci s patnáctkou nevyskytuje a šlape to taky.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Cory
Příspěvky: 11622
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Příspěvek od Cory »

mas tam cislo 2101 alebo 21011? hlava s cislom 2101 ma kompresny pomer 8,8, neskor sa zacali vyrabat unifikovane hlavy s oznacenim 21011,ktore maju kompresny pomer 8,5. Tato hlava je pouzita na vsetkych motoroch od 1200 po 1600.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
Majo2103
Příspěvky: 555
Registrován: pát lis 16, 2007 19:17
Bydliště: Ploské 79
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo2103 »

Diky.Potešil si ma :)
Uživatelský avatar
Majo2103
Příspěvky: 555
Registrován: pát lis 16, 2007 19:17
Bydliště: Ploské 79
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo2103 »

Cory:Nie som si istý.Zabehnem to omrknúť.
edit:Je to presne 2101-1003015
edit2:Takže podľa Tumu je to kompresny pomer 8,5.
Naposledy upravil(a) Majo2103 dne ned pro 16, 2007 19:10, celkem upraveno 2 x.
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11048
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Přesněji to máš zde http://www.ladaklub.com/www/manualy/2/imagepages/57.htm ,ne všechny hlavy 2101-x jsou s kompresí 8,8 .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11048
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Majo2103 píše:Cory:Nie som si istý.Zabehnem to omrknúť.
edit:Je to presne 2101-1003015
Ha, tak to máš stejnou kombinaci jako já :) .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Vašátor
Příspěvky: 9421
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vašátor »

Koukám, otázka hlavy vyřešena :-)

Tož jen k té mechanické sahaře - jde vidět, že máš 2103 staršího data. Ty měli saharu mechanickou, hlavu motoru typu 2101, ještě starší modely potom měli např. mechanické ostřikovače ovládané nožní pumpou ... změn proběhlo celkem dost, takže žádnej strach :)
Čidlo v chladiči ukazuje akorát to, že byl chladič měněný (nebo někdo el. saharu vykopnul a namontoval klasiku vrtulu, ovšem to se mi z hlediska hlavy 2101 nezdá. Typ hlavy 21011 + montáž el. sahary šla víceméně ruku v ruce). 8)
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
Majo2103
Příspěvky: 555
Registrován: pát lis 16, 2007 19:17
Bydliště: Ploské 79
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo2103 »

Ostrekovanie skiel mám riešené šľapaním na pumpu.Je to r.v.1974.
Uživatelský avatar
Vašátor
Příspěvky: 9421
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vašátor »

Myslel jsem si, že to bude něco okolo tohoto roku :-). Moj osobni typ byl začatek 75 8)
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Odpovědět

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“