"Tluče" plynový pedál

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
popest
Příspěvky: 361
Registrován: úte led 09, 2007 18:37
Bydliště: Žatec

"Tluče" plynový pedál

Příspěvek od popest »

Dobrý den, občas mi to nedá a zkusím prohrábnout zadní kola na asfaltu. Jenze, kdyz je mokro, v pohode beda ale, kdyz je sucho. Obcas to piskne, ale cely auto se hrozne rozklepe a dost! to tluče do plynového pedálu. Myslite ze by to např. mohlo byt zpusobeno tim, že spojka jakoby chvili drzi, chvili zase proklouzne? nebo neco uplne jineho. Diky za odpovedi.
Uživatelský avatar
Laďuša
Příspěvky: 12118
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Laďuša »

No taky by to mohly dělat silentbloky ;)
Mě zase plyn pod nohou "utíká" :P
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Uživatelský avatar
dmatej
Příspěvky: 2845
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dmatej »

silentbloky. Ale pro jistotu bych se i kouknul, jestli vzadu drží ramena v podlaze, v první řadě taky jestli je pravej konec panhardky stále u kastle, nebo urez. ;-)
Nemám ponětí, v jakým stavu to auto máš, tak trošku strašim :wink:
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
popest
Příspěvky: 361
Registrován: úte led 09, 2007 18:37
Bydliště: Žatec

Příspěvek od popest »

Az na blatniky a prahy v docela dobrym stavu :)
Uživatelský avatar
dmatej
Příspěvky: 2845
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dmatej »

V tom případě bych hádal jedině silentbloky.
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Uživatelský avatar
Hurikán
Příspěvky: 5802
Registrován: čtv úno 17, 2005 11:07
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hurikán »

99,99999% to budou urvané silentbloky motoru.

Za vším je způsob přenosu ovládání mezi pedálem plynu a karburátorem. Mechanické táhlo plynu je pevně spojeno s karoserií i motorem. Pokud dáš plný plyn a pustíš rychle spojku, tak se motor pohne a nadzvedne na jedné straně z utrženého silentbloku. V tom momentě dojde díky plynovému táhlu k pouzavření klapky v karburátoru - poklesu výkonu - motor se začne vracet zpět a klapka se začíná zase víc otevírat - výkon roste a motor se opět zvedá. A takhle se to stále opakuje.
Моя фотогалерея здесь.

Я слежу за тобой. Всегда!
Obrázek
Uživatelský avatar
Honza 21061
Příspěvky: 1600
Registrován: úte pro 13, 2005 22:35
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Honza 21061 »

Nemusí to být ani vadné silentbloky v motoru- JE TO LADA! :) Já mám silentbloky v naprostém pořádku, taktéž vše ostatní, co s tím souvisí, dále měněné tlačné tyče na zadní nápravě a pedál plynu mi vibruje stále. Stačí, abych trochu prudčeji pustil spojku i při mírném plynu. Pokud se přes spojku motor rozvibruje, pedál vibruje i s ním a snaží se mě nakopnout do chodidla. :D Také se mi něco na ten způsob stávalo při velkém plynu na jedničce a přejezdu nerovností zadní nápravou- začalo to mlátit pomocí motoru s celým autem. Dlouho jsem to už nezažil, takže je možné, že pomohla výměna tyčí vzadu, nebo jsem zkrátka nepřišel do podobné situace při jízdě.

Pokud je ovšem to tlučení hodně znát a vydává to nějaké zvuky, tak sázím na ty silentbloky.
Honza
Osa Praha - Brno
Uživatelský avatar
dusin
Příspěvky: 1023
Registrován: čtv srp 26, 2004 17:42
Bydliště: Libomyšl
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dusin »

Hurikán píše:99,99999% to budou urvané silentbloky motoru.

Za vším je způsob přenosu ovládání mezi pedálem plynu a karburátorem. Mechanické táhlo plynu je pevně spojeno s karoserií i motorem. Pokud dáš plný plyn a pustíš rychle spojku, tak se motor pohne a nadzvedne na jedné straně z utrženého silentbloku. V tom momentě dojde díky plynovému táhlu k pouzavření klapky v karburátoru - poklesu výkonu - motor se začne vracet zpět a klapka se začíná zase víc otevírat - výkon roste a motor se opět zvedá. A takhle se to stále opakuje.
A nebo jako u mně.Prudší výjezd ze zatáčky=plnej,gumy kvílí(prasklej silentblok motoru,motor se naklopí a sám si přidá plnej kotel a tak drží,dokud se nepřestane zatáčet)
2103 - красное октябрь
21061 - экспедиционной машине/էքսպեդիցիոն մեքենա/საექსპედიციო მანქანა
2101 - Lahváček (Echt veterán 1975)
Myso
Příspěvky: 1389
Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
Bydliště: Bratislava-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Myso »

silentbloky, na povodnych to motor robil, na nivackych to nerobi :D
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever :mrgreen:
popest
Příspěvky: 361
Registrován: úte led 09, 2007 18:37
Bydliště: Žatec

Příspěvek od popest »

No s tema silentblokama nevim nevim, nedavno jsme upravovali olejovy cerpadlo a motor jsme proto museli nadzvednout a tim i silentbloky povolit, vypadaly v poradku. Na mokry silnici to nedela... Kouknu na tu zadni napravu.
Uživatelský avatar
Hurikán
Příspěvky: 5802
Registrován: čtv úno 17, 2005 11:07
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hurikán »

No to je celkem logické, že ti to na mokru nedělá. Za mokra mají kola podstatně menší adhezi, takže nedochází k tak velkému přenosu toč. momentu. Tím pádem se ani motor tolik nenadzvedává ze silentbloků.

V zadní nápravě to podle mně není. Pokud není vysypaný kardan, tak to pořád vydím na ty silentbloky.
Моя фотогалерея здесь.

Я слежу за тобой. Всегда!
Obrázek
Odpovědět

Zpět na „Karoserie a ostatní“