"Tluče" plynový pedál
Moderátor: Moderátoři
"Tluče" plynový pedál
Dobrý den, občas mi to nedá a zkusím prohrábnout zadní kola na asfaltu. Jenze, kdyz je mokro, v pohode beda ale, kdyz je sucho. Obcas to piskne, ale cely auto se hrozne rozklepe a dost! to tluče do plynového pedálu. Myslite ze by to např. mohlo byt zpusobeno tim, že spojka jakoby chvili drzi, chvili zase proklouzne? nebo neco uplne jineho. Diky za odpovedi.
- Laďuša
- Příspěvky: 12131
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
No taky by to mohly dělat silentbloky
Mě zase plyn pod nohou "utíká"
Mě zase plyn pod nohou "utíká"
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
- dmatej
- Příspěvky: 2847
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
silentbloky. Ale pro jistotu bych se i kouknul, jestli vzadu drží ramena v podlaze, v první řadě taky jestli je pravej konec panhardky stále u kastle, nebo urez.
Nemám ponětí, v jakým stavu to auto máš, tak trošku strašim
Nemám ponětí, v jakým stavu to auto máš, tak trošku strašim
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
99,99999% to budou urvané silentbloky motoru.
Za vším je způsob přenosu ovládání mezi pedálem plynu a karburátorem. Mechanické táhlo plynu je pevně spojeno s karoserií i motorem. Pokud dáš plný plyn a pustíš rychle spojku, tak se motor pohne a nadzvedne na jedné straně z utrženého silentbloku. V tom momentě dojde díky plynovému táhlu k pouzavření klapky v karburátoru - poklesu výkonu - motor se začne vracet zpět a klapka se začíná zase víc otevírat - výkon roste a motor se opět zvedá. A takhle se to stále opakuje.
Za vším je způsob přenosu ovládání mezi pedálem plynu a karburátorem. Mechanické táhlo plynu je pevně spojeno s karoserií i motorem. Pokud dáš plný plyn a pustíš rychle spojku, tak se motor pohne a nadzvedne na jedné straně z utrženého silentbloku. V tom momentě dojde díky plynovému táhlu k pouzavření klapky v karburátoru - poklesu výkonu - motor se začne vracet zpět a klapka se začíná zase víc otevírat - výkon roste a motor se opět zvedá. A takhle se to stále opakuje.
- Honza 21061
- Příspěvky: 1600
- Registrován: úte pro 13, 2005 22:35
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Nemusí to být ani vadné silentbloky v motoru- JE TO LADA! Já mám silentbloky v naprostém pořádku, taktéž vše ostatní, co s tím souvisí, dále měněné tlačné tyče na zadní nápravě a pedál plynu mi vibruje stále. Stačí, abych trochu prudčeji pustil spojku i při mírném plynu. Pokud se přes spojku motor rozvibruje, pedál vibruje i s ním a snaží se mě nakopnout do chodidla. Také se mi něco na ten způsob stávalo při velkém plynu na jedničce a přejezdu nerovností zadní nápravou- začalo to mlátit pomocí motoru s celým autem. Dlouho jsem to už nezažil, takže je možné, že pomohla výměna tyčí vzadu, nebo jsem zkrátka nepřišel do podobné situace při jízdě.
Pokud je ovšem to tlučení hodně znát a vydává to nějaké zvuky, tak sázím na ty silentbloky.
Pokud je ovšem to tlučení hodně znát a vydává to nějaké zvuky, tak sázím na ty silentbloky.
Honza
Osa Praha - Brno
Osa Praha - Brno
A nebo jako u mně.Prudší výjezd ze zatáčky=plnej,gumy kvílí(prasklej silentblok motoru,motor se naklopí a sám si přidá plnej kotel a tak drží,dokud se nepřestane zatáčet)Hurikán píše:99,99999% to budou urvané silentbloky motoru.
Za vším je způsob přenosu ovládání mezi pedálem plynu a karburátorem. Mechanické táhlo plynu je pevně spojeno s karoserií i motorem. Pokud dáš plný plyn a pustíš rychle spojku, tak se motor pohne a nadzvedne na jedné straně z utrženého silentbloku. V tom momentě dojde díky plynovému táhlu k pouzavření klapky v karburátoru - poklesu výkonu - motor se začne vracet zpět a klapka se začíná zase víc otevírat - výkon roste a motor se opět zvedá. A takhle se to stále opakuje.
2103 - красное октябрь
21061 - экспедиционной машине/էքսպեդիցիոն մեքենա/საექსპედიციო მანქანა
2101 - Lahváček (Echt veterán 1975)
21061 - экспедиционной машине/էքսպեդիցիոն մեքենա/საექსპედიციო მანქანა
2101 - Lahváček (Echt veterán 1975)
No to je celkem logické, že ti to na mokru nedělá. Za mokra mají kola podstatně menší adhezi, takže nedochází k tak velkému přenosu toč. momentu. Tím pádem se ani motor tolik nenadzvedává ze silentbloků.
V zadní nápravě to podle mně není. Pokud není vysypaný kardan, tak to pořád vydím na ty silentbloky.
V zadní nápravě to podle mně není. Pokud není vysypaný kardan, tak to pořád vydím na ty silentbloky.