Vnitřní osvětlení VAZu

Moderátor: Moderátoři

Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo »

to je fuk, konkor je olej, ale nie na kontakty :P
to je ako keby ste riesili co je to "body" proste je rozhodujuce cele oznacenie aj s cislom...
na kontakty je Kontox ale ten sa uz tusim nevyrabi, namiesto toho su kadejake polske sr....
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Michal Pokorný
Příspěvky: 3826
Registrován: ned led 28, 2007 20:53

Příspěvek od Michal Pokorný »

Ale za to se stéle vyrábí starej dobrej Kontaktol (vyrábí ho Druchema)
VAZ 2101, VAZ 2104, Škoda Fabia 1,4 16V
ex. 2xVAZ 2101, 2xVAZ 2105, 2xVAZ 21044i, Škoda Favorit 135 GLXi, VAZ 2111, Lada 4x4, Peugeot 206 1,4 HDi, VAZ 2104
Nulašestka
Příspěvky: 1296
Registrován: úte led 31, 2006 20:53
Bydliště: Kocourkov a Hulvátov

Příspěvek od Nulašestka »

Kontaktol ale dost matní a leptá plasty, na to pozor, málem jsem tím to stropní osvětlení znehodnotil. :shock:
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo »

neviem jak je to u kontaktolu ale u kontoxu byvalo viac druhov, cistiaci, mastiaci, cistiaci/mastiaci, mastiaci/cistiaci.... ... :(
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
Michal Pokorný
Příspěvky: 3826
Registrován: ned led 28, 2007 20:53

Příspěvek od Michal Pokorný »

Kontaktol je bohužel pouze jeden.
Kontoxů bylo skutečně více druhů co si pamatuju tak snad měli i nějaké číselné označení jako třeba Kontox 5 nebo Kontox 10 , a měli i barevné odlišení. Modré nápisy měl čistící, červené měl omezeně čistící a konzervační atd.
VAZ 2101, VAZ 2104, Škoda Fabia 1,4 16V
ex. 2xVAZ 2101, 2xVAZ 2105, 2xVAZ 21044i, Škoda Favorit 135 GLXi, VAZ 2111, Lada 4x4, Peugeot 206 1,4 HDi, VAZ 2104
Uživatelský avatar
Majo2103
Příspěvky: 555
Registrován: pát lis 16, 2007 19:17
Bydliště: Ploské 79
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Majo2103 »

To vnútorné osvetlenie mi liezlo na nervy,tak som na spolujazdcovej strane vyšruboval z kasne ten spínač,ktorý to spína,odcvakol som od neho drát a vrátil na miesto.Vnútorné osvetlenie trvalo vyradené.K vráteniu do pôvodného stavu stačí drát zapojiť nazad.
Sid
Příspěvky: 1698
Registrován: stř kvě 09, 2007 14:26
Bydliště: Prievidza

Příspěvek od Sid »

Vymýšľate tu pekné patenty :roll: Ono stačí vybrať žiarovku von a už to nesvieti. V prípade potreby stačí vložiť žiarovku späť a je to. Jednoduché a veľmi účelné.
Maysner
Příspěvky: 3209
Registrován: čtv črc 06, 2006 13:22
Bydliště: Brno

Příspěvek od Maysner »

Sid píše:Vymýšľate tu pekné patenty :roll: Ono stačí vybrať žiarovku von a už to nesvieti. V prípade potreby stačí vložiť žiarovku späť a je to. Jednoduché a veľmi účelné.
jednodussi si pohrat 10 sekund s najitim mezipolohy prepinace a svetlo nesviti :P
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic :-P

Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Uživatelský avatar
Honza 21061
Příspěvky: 1600
Registrován: úte pro 13, 2005 22:35
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Honza 21061 »

Já spíše přemýšlím, jak zabudovat na neviditelné místo (kvůli originalitě) nějaký spínač, který by vyřadil přívod proudu kompletně k větvi "vnitřní a dveřní osvětlení"... Když něco dělám na autě s otevřenými dveřmi, tak mě to docela štve, že se to nedá vypnout třeba pootočením dveřních spínačů a zbytečně se to zahřívá a svítí. :roll:
Ještě musím prozkoumat, jestli to vůbec bude možné...
Pokud jde o prostříkávání, tak pevné spoje dělám Kontaktolem a spoje pohyblivé, tj. spínače apod. dělám WD- 40, který nic nenaleptává a též zbavuje koroze. Nemá sice dlouhodobou odolnost, ale hodí se všude tam, kde není vhodné Kontaktol použít (např. rozdělovač, Nulašestkou zmíněné plasty apod..)
----------------------------------
Ještě připojím dotaz, který je také k vnitřnímu osvětlení- osvětlení odkládací schránky.

Komu z vás se stává, že při zapnutí blinkrů se značně snižuje jeho intenzita s rozsvěcením žárovek? Dělá mi to jen při zapojení jedné strany. Pokud zapnu varovné blinkry, žárovka v přihrádce to v podstatě nezaznamená...
Někde se to špatně kostří, ale na co se mám přesně zaměřit? Jediné, co snad ještě nemám zkontrolované na trase blinkrů, by mohly být spoje k pojistkové skřínce, nebo přerušovač- ten by si mohl kostru půjčovat přes tuto žárovku? :roll: Ale záhada je, že se to na blikání, ani na kontrolce neprojeví...
Naposledy upravil(a) Honza 21061 dne pon lis 26, 2007 17:10, celkem upraveno 1 x.
Honza
Osa Praha - Brno
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

ohledne toho mazani je podle mne nejlepsi WD nebo GT
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Uživatelský avatar
Laďuša
Příspěvky: 12131
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Laďuša »

Honza 21061 píše:Já spíše přemýšlím, jak zabudovat na neviditelné místo (kvůli originalitě) nějaký spínač, který by vyřadil přívod proudu kompletně k větvi "vnitřní a dveřní osvětlení"... Když něco dělám na autě s otevřenými dveřmi, tak mě to docela štve, že se to nedá vypnout třeba pootočením dveřních spínačů a zbytečně se to zahřívá a svítí. :roll:
...
No, vyndat pojistku č.1 tě nestačí? :mrgreen:
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Maysner
Příspěvky: 3209
Registrován: čtv črc 06, 2006 13:22
Bydliště: Brno

Příspěvek od Maysner »

Laďuša píše:
Honza 21061 píše:Já spíše přemýšlím, jak zabudovat na neviditelné místo (kvůli originalitě) nějaký spínač, který by vyřadil přívod proudu kompletně k větvi "vnitřní a dveřní osvětlení"... Když něco dělám na autě s otevřenými dveřmi, tak mě to docela štve, že se to nedá vypnout třeba pootočením dveřních spínačů a zbytečně se to zahřívá a svítí. :roll:
...
No, vyndat pojistku č.1 tě nestačí? :mrgreen:
dat na drat vedouci z pojistkovky jako napajeni osvetleni vypinac by ti to honzo vyresilo. vypinac si muzes dat pod palubku aby nerusil puvodni interier :P
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic :-P

Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Uživatelský avatar
Honza 21061
Příspěvky: 1600
Registrován: úte pro 13, 2005 22:35
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Honza 21061 »

Laďuša píše:No, vyndat pojistku č.1 tě nestačí? :mrgreen:
Nestačí, protože na ní jsou i hodiny, ale hlavně rádio/ pamět rádia a nechce se mi to pořád nastavovat znovu. :mrgreen:

Maysner: Díky, zkusím to tam nějak provést. Místo pro spínač už mám vymyšleno. :)
Honza
Osa Praha - Brno
Maysner
Příspěvky: 3209
Registrován: čtv črc 06, 2006 13:22
Bydliště: Brno

Příspěvek od Maysner »

Honza 21061 píše:
Laďuša píše:No, vyndat pojistku č.1 tě nestačí? :mrgreen:
Nestačí, protože na ní jsou i hodiny, ale hlavně rádio/ pamět rádia a nechce se mi to pořád nastavovat znovu. :mrgreen:
u kulatych jsou hodiny zapojeny na vnitrni osvetleni? u hranataku jsou hodiny na zapalovaci :roll:
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic :-P

Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Uživatelský avatar
Honza 21061
Příspěvky: 1600
Registrován: úte pro 13, 2005 22:35
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Honza 21061 »

Maysner píše:u kulatych jsou hodiny zapojeny na vnitrni osvetleni? u hranataku jsou hodiny na zapalovaci :roll:
U kulatých jsou hodiny, vnitřní osvětlení i zapalovač napojeny na pojistku č. 1. A protože mám na kabel k zapalovači napojené rádio :oops: (já nic, já muzikant, tak už to bylo), tak vyřazení pojistky č. 1 znamená jak výpadek hodin, tak paměti rádia. :)
Ale jak už jsi mi navrhoval, udělám tam nějaký servisní vypínač jen na to osvětlení.
Honza
Osa Praha - Brno
Odpovědět

Zpět na „Elektrická soustava“