karb. weber problem

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

karb. weber problem

Příspěvek od Atex »

no nevim jestli mi nekdo poradi.. nechtel sem to tady vubec psat, ale mozna nekdo bude vedet. 2106 weber - jede jen na prvni komoru.. jakmile otevru druhou motor se jakoby prehlti nebo co, spise nez aby to zrychlovalo tak to jakoby uplne ztrati vykon. puvodne tam byly trysky 125x125, motor ovsem skytal, kuckal, auto poskakovalo a nechtelo to jet, tak sem tam dal 140x125 a na prvni komoru LUXUS, ale druha ani nahodou. nasledovalo 140x162, jede to krasne ale ta druha proste nezabere, jede to jakoby stejne akorat jednou tolik zezere, tim padem tam ztraci vyznam, stalo se to nekomu, nevite nekdo cim to je? pokud uz se to tady nekde probiralo tak se omlouvam za spozdeni..... .. . .
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Marek
Příspěvky: 5315
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Příspěvek od Marek »

Především je třeba vědět, že WEBER DSR32 pro motor 2106 / 2103 má osazení trysek 130 / 140 a vzdušníky 150 / 150. Pokud toto není dodrženo, nikdy to nepůjde jak má.
Dalším faktorem je správná hladina paliva v plovákové komoře. Ta má být 28 mm od horního okraje středního dílu karburátoru. Nesprávně nastavená hladina = nesprávná bohatost směsi a tudíž potíže.

Až to osadíš podle výrobce a pořád to bude zlobit, ozvi se a budeme řešit dále.

Navíc to vůbec nemusí způsobovat karburátor. Hodně takovýchto problémů umí například regulace předstihu a některé jiné věci.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Štěpán

Příspěvek od Štěpán »

2103:

135 / 140
170 / 190

2106:

130 / 140
150 / 150

plovák 6,5 pří nestlačený pružince v jehle od horního dílu karbu i s těsněním

http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... c&start=30
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

elektriku sme s ivosem stelovali, i karbec.. ono to jako jede normalne, jen netahne na druhou komoru. na vzdusniky nikdo nesahal, jen ty trysky sem menil...
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Štěpán

Příspěvek od Štěpán »

Třeba máš něco ucpanýho na druhý komoře?! Zkus sundat horní díl, a profouknout to kompresorem, nebo aspoň pumpičkou. Případně vyndej trisku volnoběhu na druhý komoře a koukni se na ní, jestli je čistá.
Uživatelský avatar
Jelen
Příspěvky: 6713
Registrován: stř kvě 17, 2006 13:33
Bydliště: Střední Čechy

Příspěvek od Jelen »

A co ten vynález ultraturbosupernaháněč koní, cos tam dal, nemůže to způsobovat?
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

no vypada to na celkovou ocistu no.. doufal sem ze se uz nekdo s tim setkal a vedel by co s tim :-)
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Uživatelský avatar
Laďuša
Příspěvky: 12126
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Laďuša »

No ovšem jetli se to mění s tryskama....tak nevim, to asi nebude ucpaný.... :?:
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

Jelen píše:A co ten vynález ultraturbosupernaháněč koní, cos tam dal, nemůže to způsobovat?
ne neee :-DD to delalo i predtim nez sem tam ten ultraturbosupernaháněč koní dal :-DDD hezkyyy to si nalepim na dvere :-D
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Štěpán

Příspěvek od Štěpán »

Atex píše: ultraturbosupernaháněč koní
Prosím adminy zařadit do slovníku :D
Uživatelský avatar
Ivo
Příspěvky: 1730
Registrován: ned led 29, 2006 19:07
Bydliště: Janovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivo »

rozeberem, profouknem, dáme tam to co tam má být a pak se uvidí.
Pája
Příspěvky: 991
Registrován: ned čer 06, 2004 19:51
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pája »

Já měl podobnej problém. Na půl plynu to jelo, ale když sem chtěl víc, tak se to akorát dusilo. Dlouho sem to koumal, čistil karbec, šteloval ho i zapalování ladil a radil se na fóru. I karbec sem přehodil za weber a chovalo se to furt stejně. Pak mě táta řek, ať zkusim vyměnit svíčky a bylo po problému. Téměř nový Brisky LGS byly prostě po smrti.
Marek
Příspěvky: 5315
Registrován: úte čer 01, 2004 21:31
Bydliště: Třebíč, CZ

Příspěvek od Marek »

Pája píše:Já měl podobnej problém. Na půl plynu to jelo, ale když sem chtěl víc, tak se to akorát dusilo. Dlouho sem to koumal, čistil karbec, šteloval ho i zapalování ladil a radil se na fóru. I karbec sem přehodil za weber a chovalo se to furt stejně. Pak mě táta řek, ať zkusim vyměnit svíčky a bylo po problému. Téměř nový Brisky LGS byly prostě po smrti.

Protože LGS jsou pro bateriové zapalování absolutně nevhodné. To jsou speciální svíčky pro vysokonapěťové zapalování řízené procesorem a ne na žiguláka...........
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Pool

Re: karb. weber problem

Příspěvek od Pool »

Atex píše:tak sem tam dal 140x125 a na prvni komoru LUXUS, ale druha ani nahodou.
Ještě je můžeš zkusit prohodit, tedy dát tu 140 na druhou komoru a pokud se to bude chovat opačně, tedy na první komoru cukání a na druhou výborný tah, tak máš vyhráno, jenom sehnat správnou a dobře vyrobenou trysku.
Uživatelský avatar
dmatej
Příspěvky: 2845
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dmatej »

Jen maličkost - velkým vzdušníkem na druhej komoře to uchčijete stejně jako velkou tryskou. Totéž pokud to někde přisává (kde nemá).
Naopak se to nehne a bude škytat, pokud se tryska nebo vzdušník bude přicpávat - tím pádem ti jde do druhý komory jen vzduch a není se čemu divit.

Přeju úspěšné vyřešení záhady a příjemnou zábavu ;-)

Pool: takhle to moc nepozná, první komora snese skoro cokoliv, druhá je na nastavení "citlivka".
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“